Mám dům v Závažné Porubě 2 km od L.Mikuláše na úpatí Nízkých Tater . V přímém kontaktu s obcí žije cca 11 medvědů . Za naší zahradou žije medvědice + 4 mládata. Před domem po ulici se prochází ve večerních hodinách další medvěd. Všichni tyto medvědi žijí v extravilánu obce, proto že se do lesů již pro vekou četnost medvědů nevejdou. Jde o permanentní ohrožení všech obyvatelů obce. Je to tu bezpečné jako v medvědím výběhu. Nesnažte se prosím z Čech dávat rozumy, když nevíte o co jde.
Dosud uplatňovaná valorizace významně zvyšovala pouze vysoké důchody.
Růst cen, ale nejvíc ohrožuje nízko důchodovou skupinu. A tato skupina je nyní opozicí zneužívána, aby podporovala starý systém a pomohla tak bohatým důchodcům k významně vyšším důchodům. Valorizační přídavky by měly být pro všechny důchodce nominálně stejné, nemají nic společného se zásluhovostí.
No, a na čem tam v té restauraci holým zadkem sedíte? Osobně neznám v tomto směru nic nepříjemnějšího, než plastové židle, ale obecně bych vždy volil minimálně sezení na ručníku / osušce. Už kvůli cizím tělním tekutinám, které tam každý může zanechat 🙂
Návštěvníci si nosí svůj ručník, na který si sednou. Je to velmi pěkné, a tolerantní prostředí. Natůr město Playa Vera, všem doporučuji.
Lékem proti zbytečnému zabíjení na silnicích by bylo , omezení rychlosti na 80 a průběžný zákaz předjíždění, který by byl zvýrazněn nahrazením plné dělící čáry betonovou 0,5 m vysokou zdí. Tak to mají na mnoha silnicích 1. a druhé třídy ve Francii. Předjíždět se může tam, kde jsou dva pruhy. Určitě by to pomohlo naše agresivní spoluobčany zklidnit. Není přeci možné, abychom stále umožnovali na silnicích vraždy na nevinných. Dopravní značky a pomalované sinice nic neřeší.
Nechat běžet motor naprázdno je společenský a ekologicky neúnosné chování a dělají to bezohledná prasata. A to jestli to vyhláška umožní nebo ne to je známka vyspělosti jednotlivé země. Slušný, a ohleduplný člověk to neudělá. Nikdo s ostatní přítomných není povinen dýchat znečištěný vzduch. Rakovinou plic nejvíce trpí garážmistri, proč asi?
Výborný nápad a velmi dobrá služba. Starší zachovalé dodávky jsou na tom lépe než ty nové s AD blu a EGR ventilem, to vám řekne každý mechanik. Před přestavbou je třeba dát auto do pořádku hlavně si dát pozor na korozi předních podběhů, blatníků, překontrolovat a ošetřit samonosný plechový podvozek. Všechny mechanické části včetně motoru a převodovky není problém kdykoliv vyměnit. Repasované díly se dají pořídit relativně levně. Musíte si na internetu ověřit jejich cenu. Někteří podvodníci v autoservisech, pokud zjistí vaši bezradnost, vás dokonale oškubou. Vím co říkám mohl bych jmenovat.
Jezdím po celé Evropě tu a tam, pokud nemohu objet i po Česku. A potkávám se většinou s diesely. Všude se jezdí plynulé, předjíždění většinou není mimo dálnice umožněno. A je spíš pokládáno za nevychovanost něco jako předbíhání ve frontě. Většinou předjíždějí zakomplexovane socky. Všichni drží stanovený limit, nikdo ani nezdržuje. Na takovouto vyrovnanou klidnou jízdu většině lidem vyhovují diesely s malou spotřebou. Sportovní ambice nepatří do silničního provozu. Až to pochopí i lidé v Česku, ubudou tam fatální nehody zakomplexovanych sportovních jezdců. V nadupanych benzinacich.
Ten člověk co vytváří články o obytkách je zcela mimo mísu. Stále ukazuje jenom obytné nesmysly. Najděte prosím někoho jiného, kdo problematice rozumí a byl by v realitě. A třeba by pomáhal komunitě majitelů a zájemců o tento druh dopravy ( životní styl ) , orientovat se v problematice a vybrat to co jim bude vyhovovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aditiva do nafty pravidelně používám, v současné době mám na Fiatu Ducato málo přes 100 000 a výfuk mohu kontrolovat bílou rukavicí, která se vůbec neumaže. Motor z roku 2016 ještě bez močoviny. Ostatní benefity je těžké zkontrolovat. Aditivum si do nádrže dolévám sám. Navýšení ceny na litr asi 2 centy. Používám bishops original 1litr/5000 litru.
1 odpověď