Pan autor asi prodělal amputaci obou nohou - pak by se dalo věřit, že ten jeho zbytek by mohl odpovídat výšce dospělé Harpyje. A jelikož je to dravec lovící v pralese, tak na svou velikost, co se týče výšky, váhy a celkové mohutnosti má rozpětí křídel právě spíše menší, jelikož by ji velká křídla při lovu mezi stromy, s častou změnou směru letu spíše překážely ...
Všechna zařízení u nás, která slouží k měření rychlosti na jejichž základě je možno udělit sankci (informační radary ukazující rychlost pouze řidiče informují o aktuální rychlosti a nemohou být použity k udílení sankce, ani jako důkazní materiál) musí projít každoročně kalibrační kontrolou, z které je vyhotoven protokol a na základě tohoto může být k měření používáno. Takže nějaká apka v mobilu je naprosto irelevantní.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Několik let zpátky dělal Michelin testy pneu a při -5 stupních na suché vozovce měly letní pneu kratší brzdnou dráhu a lepší trakci, než zimní!!!! Takže ty plky o lepších vlastnostech zimních pneu pod 7 stupňů je jen marketingový blábol.....
1 odpověď