Taky jsem jela v neděli směr Praha. Už při nástupu do vlaku věděl personál, že je porucha, ale až do okamžiku zastavení někde v polích před Českou Třebovou nikdo nic neřekl. Stačilo málo, nádražní rozhlas by sdělil, že kdo nemusí nutně jet, ať svou jízdu odloží, protože oprava zabere nějaký čas. Dráhy mohly vrátit jízdné a bylo. Jenže ... když má vlak zpoždění a vy už v něm jste, pak vám dráhy dají 50% jízdného zpět. V první řadě jde tedy o peníze. A chaos potvrzuji. Nikdo nic nevěděl, nebyl jediný koordinátor, který by se ujal krizové situace. Z České Třebové autobus převezl cestující do Ústí nad Orlicí, kde nebyl z drah absolutně nikdo. Nádraží zavřené zcela, všude jen cestující, kteří nevěděli, co bude...Před dvaatřiceti lety a i dříve i později fungovaly čekárny, kde jste se alespoň trochu ohřál.
A kde chcete sehnat okamžitě personál a autobusy? Rozdávat chlebíčky taky nemá kdo 🥺
39
Sledujících
0
Sleduje
39
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
'"Aby se totiž dočasná ochrana mohla prodlužovat, musí zákonodárci rok co rok přijmout novelu zákona"
Já pořád nějak nechápu, proč se jim pořád dočasná ochrana prodlužuje. K čemu? Na ně neplatí žádné zákony? Je jich tady tolik, že není venku slyšet čeština. A před čím je už skoro 3 roky dočasně chráníme? Aby se nemuseli vrátit zpátky, nebo před čím? Před námi?
26 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prý 380 tisíc "uprchlíků"? Darmožrouti, kteří si z naši republiky udělali dojnou krávu 😣
2 odpovědi