Já o tom motoru nevím zhola nic ale Toyota už roky používá dvojité vstřikování, 1 vstřikovač do sání, 1 vstřikovač do válce.
V každém případě by si autor článku měl ujasnit o čem že to vlastně píše. Ovšem reflexe těchto pisálků je nulová, ještě jsem nezažil, že by hloupost v článku kdokoli z nich opravil, a že jich bylo.
Jo to chápu....stejný systém dvojitého nepřímého vstřikování má ještě třeba suzuki např v ignisu 1.2 dualjet
ježiš to je úroveň
dvojité nepřímé vstřikování GDI 🙂 🙂 🙂
GDI JE PŘÍMÉ VSTŘIKOVÁNÍ = gasoline DIRECT injection
v tomto případě je to kombince nepřímého a přímého vstřikování, pisálku
nastuduj si to a potom tady něco piš
Tahle motorizace má opravdu pouze nepřímé vstřikování a to 2 vstřikovače do sání ( na každý sací ventil )na každý válec. Označení GDI je tady celkem zavádějící...spíš to znamená DUAL INJECTION..
Blázny si nazyvejte ty kdo vás přivedli na svět a nedokázali vychovat. Najdete si kolik zemí nezávislost Kosova uznalo..
Stačí se podívat kolik lajků mají racionální příspěvky proti uznání Kosova ( a i jiné ) a kolik opačné vaše názory, které jsou drtivě v menšině. Díky tomu aspoň mám jiskru naděje, že tenhle národ ještě není ztracen...
Čína má své zdroje, levnou pracovní sílu, levnou energii...co je na tom k nepochopení, že Evropský trh s elektromobily půjde do kopru. Dají spešl cla, daně....tohle asi neklapne, když jim potom nedodají suroviny k výrobě baterií jako odvetu. Už by se měli probrat...EU není pupek světa, všichni jen vyčkávají až se tenhle skanzen zhroutí. Bohužel budeme muset ještě pár let počkat, až na hubu spadnou taky lidi na západě.
Hezký den přeji, jen se Vás ptám, psal jsem někde že je to hloupost měnit olej?? Nebo neměnit olej v převodovce??? řekl bych že nepsal..
Uváděl jsem že je absurdní domluvit si/chtít po autorizovaném servise zkrácení intervalu výměn, protože vám to neudělají a nebo s tím že přijdete o záruku na auto - a to jste přesně potvrdil zkušeností od vlastního známého v servise FORD..
Jen doplním zkušenost s motorovým olejem i o ten převodový - je to úplně stejné, chtěl jsem ve Škodovce - Octavii - nechat vyměnit nad rámec předepsaných úkonů olej v převodovce, preventivně. Výsledek stejný jako při snaze zkrátit interval na motorovém oleji - neuděláme to, není to předepsané továrnou, pokud na výměně trváte, ztratíte záruku na vozidlo...
S takovým přístupem bych okamžitě měnil autorizák.....
Jedním z kladů těch Toyot oproti UAZ je že vojáci budou moci jezdit mezi základnami až 170 km/ h , sice se do nich nevejdou 4 vojáci s vystrojí kterou si odkladají na korbu kde je i stojan na samopaly.
Dnes taky musí dodržovat emisní normy i vojenské vozidla. By jinak znečištovala bojiště CO2.
Emise...armáda má přece výjimku, mohla ty krámy koupit klidně bez DPF...stejně jako jsou bez DPF a močky ( pro armádu ) nové Tatry, kde ty emise jsou úplně jinde...
Vojenská, poruchové (příp. poruchový). Filtry mají, protože jsou určena i k běžném neválečnému provozu a vztahují se na ně emisní směrnice stejně jako na běžná vozidla. Samozřejmě emise nikdo moc neřeší u vysloveně bojových vozidel, které se ovšem v běžném silničním provozu nepohybují.Laický pohled člověka, který se v tom nevyzná a uvažuje jako hospodský strejc, není na místě.
Právě že nevztahují, armádní vozidla mají výjimku, bohužel ji zde zbytečně nevyužili....Např nové Tatry též nedisponují DPF, ač by v civilu musel být...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Náhodně....jasně, že vybírali jenom auta starší 15 let v naftě. By mě zajímaly potom pocity toho policajta, co si potom sám po šichtě sedne se svým platem do toho samého krámu :-)
1 odpověď