Pár aut co to má blbě seřízeny, maj řešit na STK...
za celou co jsem vyzkoušel xxx ledek místo halogenu a neřekl bych,že je to takový rozdíl (hlavně mít předem ty světla seřízeny podle halogenu)
Ale když jede mě proti mně nový auto, tak to je pomalu takový světlo, jako já zapnu dálkový.. A to je teprve opravdu nebezpečny. Až mám nutkání dávat dálkový, abych taky něco viděl a sám se nestal tím nebezpečím na silnici
Kladu si otázku, jak může řidič/majitel vozu ovlivnit výsledek kontroly a následné propuštěni vozu do provozu po STK. Vždy před STK nechám vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, případně seřídit či opravit drobné závady. Činím tak již mnoho let a nikdy jsem v tomto směru žádný problém neměl. Tak co se proboha zase děje?
Rozhodně vám v servisu na kontrolu nezměří emise.. O které jim hlavně jde
Když řeknu, že vozidlo ve mě snížilo rychlost (třeba kvůli sjezdu, benzince, výkonu motoru) a chtělo se dostat za mě, tak to už se nejedná o podjetí ne ? Protože když bych brzdil, stejně jak on, zabránil bych mu zařazení - vrácení se do pravého pruhu. Tím bych ohrozil všechny účastníky provozu.. A kdo dokáže, že to tak není (rychlost nikdo nikdy nezměří)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi myslejí ty, co berou na začátku 50 tis měsíčně 🤔
Když jsem nastoupil před dvaceti roky do práce, tak jsem bral 7 tis a nebyla to žádná podřadná práce a trvalo to než se to zvýšilo.. Tak to nevim v čem jsem měl dělat kompromisy 😄
A dřív se ty byty dostávali (teda alespoň tady u nás) a splátka byla v nájmu.. V dnešní době je to samej překupník a ceny uměle vyšroubovaný až k nesmyslným částkám 🤦♂️
1 odpověď