Kladu si otázku, jak může řidič/majitel vozu ovlivnit výsledek kontroly a následné propuštěni vozu do provozu po STK. Vždy před STK nechám vůz prohlédnout v autorizovaném servisu, případně seřídit či opravit drobné závady. Činím tak již mnoho let a nikdy jsem v tomto směru žádný problém neměl. Tak co se proboha zase děje?
Rozhodně vám v servisu na kontrolu nezměří emise.. O které jim hlavně jde
Když řeknu, že vozidlo ve mě snížilo rychlost (třeba kvůli sjezdu, benzince, výkonu motoru) a chtělo se dostat za mě, tak to už se nejedná o podjetí ne ? Protože když bych brzdil, stejně jak on, zabránil bych mu zařazení - vrácení se do pravého pruhu. Tím bych ohrozil všechny účastníky provozu.. A kdo dokáže, že to tak není (rychlost nikdo nikdy nezměří)
O panu strnadovi a jeho partě která se pakuje neuvěřitelným způsobem na vojenských státních zakázkách toho postupně asi uslyšíme víc.
Tam by měli antibabisove zaměřit pozornost ohledně mistrovství v rozkrádání státních zakázek. Babiš se svým toustovým chlebem a čápim hnízdem úplný amatér v době, kdy jediným cílem vlády je nacpat peníze daňových poplatníků do zbrojení a vojenské superpomoci UA
Ty jsi případ... Nejspíš migrant z Afriky.. To je TATRA !!! Zlato !!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Všude to píšou a stejně ty lidi na ty odkazy klikaj 🤦♂️ místo toho aby si nechali poslat adresu a poslat to za své..
Ale co vůbec nechápu, když peníze odejdou na jiný účet, tak je přece pod někým registrován 🤔
1 odpověď