"Vsichni" nám dávají za vzor Německo...ale jen to se jim hodí. Už i v Berlíně si za 5mil. pořídíte hezčí byt než v Praze...byt po rekonstrukci i s balkónem. Ten "realitní klondike" v Čechách by měl už skončit...
Jj, v Hamburku (2x větší jak Praha) 3+1 na metru se dá koupit za 7 mil. Kč. V Praze je za to nezrekonstruovaný byt v paneláku na periferii, smutný.
Kde v tom celém světě bydlí převážně v nájemních bytech? To je věcí zejména Německa a Rakouska. Tam má ale nájemní bydlení také svoji úroveň. Bydlet ve vlastním je standardní. Stejně tak jsou nesmyslné výkřiky, že si nemají mladí brát hypotéky. S tím, jak jsou vysoké nájmy, tak pokud si nekoupí bydlení na hypotéku, na vlastní byt (jako ti stáří, co bydlí ve vlastním), si nikdy nenašetří. A ve stáří můžou jít akorát tak na ulici, protože jak všude slyšíme, na důchody nezbude a nájem se sám nezplatí.
A kde je budete stavět a za co? Metro na parkoviště je skvělé využití drahých linek metra. Ráno odveze pár vlaků 3 tisíce lidí z 3 tisíců aut jedním směrem a odpoledne je pár vlaků odveze zpátky. A úbytek 3 tisíců aut se ve městě vůbec nepozná.
Jo, tak přesně s tímhle přístupem urcítě lidi přesvědčíte, aby nejezdili do Prahy autem
Problém škodovky je, že si pořád hraje na něco čím ale není. Scalu dávat do jedné lajny s Golfem, I30, nebo Kia CEED je prostě hloupost. Konkurentem těchto vozů je Octavia!!! kterou Bůh ví proč škodovka tlačí do střední třídy-na kterou skutečně nemá. Fakt nestačí na záda vozu naroubovat kufr jako kráva a tím z toho máme vůz vyšší třídy! Technologicky je Octavia pořád vozem nižší stř. třídy a nemůže snést srovnání s vozy jako Passat, Mondeo a spol-tam prostě patří Superb..... Stejně tak je to se Scalou. Je to prostě něco mezi malým vozem a vozem nižší stř. třídy, ale srovnávat ji s Golfem a spol?! ...přitom se nestydět žádat za ni stejně, nebo dokonce víc peněz?!... Uff 🙁 Lidé skutečně nejsou hloupí.
Tak to má ale Škoda postavený, že dělá jakoby auta na pomezí tříd. Porovnávat Scalu nejde s Golfem, ale ani s Polem. Stejně tak je to s Octou, třída Passatu to určitě není, ale zas s o půl metru kratším golfem asi taky ne. Se Scalou to nicméně takhle nevyšlo (i kvůli nesmyslné ceně)
No, sice chápu smysl a účel článku, nicméně hned první 2 argumenty jsou idealistické domněnky. Kapry jsem jako student prodával a tak si to pamatuju. 1. Lidí, co si kupují živého kapra a pak ho hodí do igelitky je spousta (přece nebudou platit stovku za zabití a vykuchání). Pamatuju i experty, co si koupili živého kapra, hodili do kufru a šli pokračovat v nákupech. 2. Prodávaný kapr rozhodně zdravím rozhodně nepřekypuje. Xkrát převezený, většina je přidušená (do kádě se jich musí nacpat co nejvíc), pobouchanej, než se dostane do kádě, byl cca 2 měsíce bez potravy (btw. kapr se nejvíc futruje na podzim, aby přežil zimu). Takže pokud ho půjdete pustit, pouštíte slabou a vysílenou rybu. Rybářství také nepouští neprodané ryby zpátky. Takže souhlasím, ať se kapři prodávají dál, ale prodej živých ryb do igelitky a argumentace na pouštění ryb jsou nesmysly.
"celkové náklady půjdou do stovek milionů."
Je důležité, že za veškeré zadlužování státu můžou důchodci, takže se jim nesmí dávat ani koruna navíc. Hlavně že tady lítají miliony v pohodě a nic se neděje a nikde to chybět nebude, narozdíl od přidaných důchodů
Důchodcům se přidává furt, tak nevím, co to s tímhle má společného. To, že má MO 800 úředníků a chtělo jít do předraženého nájmu, je věc druhá.
To ale neni tak docela pravda. Kdyz se oprostime od Prahy a vememe takove Brno, tak nejaky 2-3 pokojovy byt je otazka 5-8mil. Tam mit na hypo je potreba mit z vlastniho 20% 2mil max? To je neco co se ve dvou da nasetrit ted stejne jako se dalo kdysi behem rekneme 10 let. Nejit hned do "finalniho bydleni" ale do neceho maleho tak to clovek ma jeste vyrazne driv. Pravda, takto nebude schopny odkladat kazdy, ale aby kazdy vlastnil vlastni bydleni je jednoduse neudrzitelne.
Až na to, že když budete šetřit jak mourovatej 10 let, tak za těch 10 let Vám ty 2 miliony nebudou stačit ani na tu akontaci. Ceny zas vyrostou jak za posledních 10 let, kdy vyrostly nemovitosti do násobků.
Já jsem za samoobslužné rád, ale za ty, kde si zboží sám skenuju již během nákupu (viz Kaufland). Rovnou to skládám do tašky a nemusím pak jedno zboží dávat do košíku, pak z košíku na pokladnu, pak z pokladny do tašky. Takhle jen naskenuju, dám do tašky, u samoobslužné zaplatím a odcházím, časová úspora velká.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky by ten trouba co to psal mohl napsat že to není výška vozidla ale měří se výška nad první nápravou. Je to sice zvláštní , ale je to tak.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jo teda, říkal jsem si, že je to nějaké divné. 1,3m výška vozidla by nesplňovaly ani běžná auta typu Golf, Octavia apod.