Článek mimo mísu. My máme vlajku, je to naše vlajka. A pokud se jedná o Slováky, mají ruskou vlajku s křížem ,který asi značí příslušnost k nacistům za války. Mimo jiné, nikdy se nám neomluvili za příslušnost k nacismu za 2.sv. války a jsme s nimi stále ve válečném stavu. To je věc o které se mlčí, ale politická situace na Slovensku a u nás ukazuje kdo a jak myslí
a ke komu se přiklání. Jsme Češi máme svou vlajku svého lva a Slováci mají svou ruskou vlajku s křížem.
Pěkná blbost - "Slovenský štát" válku Česku, resp. v té době Protektorátu Čechy a Morava (a tedy vlastně Velkoněmecké říši), nevyhlásilo, takže s nimi nemůžeme být ve válečném stavu!
Mimochodem dvojitý kříž na slovenské vlajce symbolizuje Cyrila a Metoděje, nikoliv příslušnost k nacistům.
Když to shrnu, je váš příspěvek jeden velký blábol.
Ty IQ tykve , přes 90 procent obyvatel Krymu chcou být součástí RSFR , nemluvě o Donbasu a Doněcku .
Takže když před válkou většina obyvatel Sudet byla pro připojení k Velkoněmecké říší, tak to podle vás vlastně dávalo Hitlerovi právo Sudety obsadit. Bravo za tuto "brilantní" úvahu!!! Ještěže takto naštěstí mezinárodní právo nefunguje.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Je úžasné, jak jste dokázala z článku vydedukovat, že se jedná o muslimské imigranty... I původní německý článek píše o "neznámých lidech, kteří se vymočili do svěcené vody", ale vy jste zřejmě o krok před policií a už jste na to přišla!
Neobhajuji imigranty, ale nesnáším paušalizování. Někdo něco spáchá - musel to být imigrant!
V čem MD lže? V "uhnutí' je prosba, žádost, požadavek na relevantní pravdivé doložení nějakého tvrzení LEŽ ???? 🤨
Aha, protože to tak běžně, vytrvale a stále dělá STBureš, neznamená, že se musíte po něm opičit. 🐒 Za chvíli vám 🐒 dojde, že tato zvrácená politika "všechno špatně" normální lidi v tomto státě přestane bavit, a vy budete hledat příčinu, proč vás (politicky) nikdo nemá rád. 😭 Ostatně úplně stejně jako teď v EP.
Asi jste si nevšiml, že pan Trlida reagoval na pana Peška, nikoliv na pana Doušu, že?
Na ilustračním fotu se nachází běloška, ve skutečnosti se jednalo o afroameričanku. Proč na ilustračním snímku nemůže být černoška. Je v tom nějaké pravidlo? Je to tak dost korektní?
Vždyť je tam fotka oné ženy a už vůbec se nikde nepíše o afroameričance, tak co to tady plácáte za nesmysly o korektnosti?
Mám to chápat tak, že pokud Ukrajina potvrdí, že ukrajinský důchodce na jejím území splnil pracovní povinnost v délce požadované v ČR, má v ČR nárok na důchod???
Jestli ano, pak je to ovšem v rozporu s principem průběžného systému vyplácení důchodů.
Ne, pochopila jste to špatně - ukrajinská strana potvrdí pouze odpracované roky, ale důchod je vyplácen z doby odpracované v Česku. Je to v článku uvedeno - tzv. dílčí důchod.
Jako by tento článek napsal Joseph Goebbels a mohl být otištěn klidně v Völkischer Beobachter. Tak daleko to došlo! Co na tento článek říkají státní orgány? Vždyť autor článku v podstatě vyzývá k anexi! Anexe Krymu vadí a pokus ovlivňování veřejného mínění za účelem anexe území našeho státu může být klidně veřejně publikován?
Je dost výrazný rozdíl mezi tím, když své území někomu přenecháte dobrovolně na základě mezistátní dohody, a když vám toto území násilně obsadí jiný stát, to snad chápete i vy, ne?
2021 - 22 byly, pokud se nepletu, covidové roky. Tam si nebyl jistý nikdo tím, co bude zítra či za týden, natožpak několik týdnů dopředu. Rozsudek mi proto přijde neúměrně tvrdý.
Jde o to, že prodávali letenky na již dlouho dopředu zrušené lety, čili lety, o kterých už v době prodeje letenek věděli, že neodletí ;-)
Ohledně nezobrazené koleje na nádraží tu mám jednu připomínku:
Nástupiště a kolej se na příjezdové/odjezdové tabuli zobrazuje až ve chvíli, kdy má vlak tzv. "postavenou vlakovou cestu", protože do té doby ani ten výpravčí či dispečer neví co ještě může na trati být (např. Speciální vlaky, lokomotivní vlaky, nákladní vlaky,...) protože ne všechny vlaky mají svůj jízdní řád. Třeba lokomotivy se obvykle přesouvají jako součást jiného vlaku, ale v případě potřeby je vypraven lokomotivní vlak sestávající z jedné nebo více lokomotiv. A ten jízdní řád nemá, což občas vede ke změně nástupiště, a to je potom matoucí. Protože se to obvykle zobrazuje až když má dispečer jistotu, že na trati již nic jiného není.
Pak to tedy na západ od nás dělají tedy zřejmě hodně nezodpovědně, když mi jízdní řády sdělují číslo nástupiště dva měsíce dopředu a světe div, ono to sedí! ("už" v roce 2017 při cestě přes Drážďany, Kolín n.R., Basilej, Chur až po lokálku v Disentis, nemluvě o tom, že prakticky ke všem nádražím, kde jsme přesedali, se dal najít plánek nástupišť, což si zkuste u našich) 😉 (ironie)
Myslim, ze u prvniho pripadku jsou idioti 2. Tim myslim i masinfiru. Myslim, ze by to pri jeho rychlosti ubrzdil.
Když si ještě jedou prohlédnete video, tak možná i všimnete, že ze stanoviště strojvedoucího není výhled těsně před čelo soupravy. Fíra sedí vpravo (po směru jízdy), takže to, že mu vjel zleva před čumák vůbec neviděl. Jede podle předpisů, pomalu a píská. Takže "idiotem" je opravdu jen invalida na vozíku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Všiml jsem si jedné chyby, kterou dělají snad všude. Nově zbudované bariéry a hráze jsou budované max do výšky nejvyšší povodně, ale jaksi všichni zapomněli na to, že pokud se např. Labe v Ústí vylilo z koryta a mělo tehdy 10,85 metru, nepostačí nově bariéra 11 metrů.
Proč?
No protože ono sice Labe dosáhlo 10,85 metru, ale v jaké šířce, kam až bylo rozlité, pokud ho chcete udržet v korytě, je logické, že ta voda co by byla za bariérami, hrázemi se také musí někam vejít a když se nevejde do šířky musí jít logicky do výšky, proto stavět při hladině 10,85 pouze 11 metrovou bariéru je totální nesmysl. Možná 15 metrů by byl ideální stav.
A tak je to všude, pokud chcete řeku udržet v korytě, postavte hráz, ale k nejvyšší dosažené hladině přidejte tak ještě 1/3 výšky +něco navíc, tj. z 11 metrů 15, ze 7 metrů 10 atp.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Umíte si představit sedmnáctimetrovou demontovatelnou bariéru, která by udržela ten tlak vody? Asi ne, co?To byste takovou bariérou musel "oplotit" nejen vlastní tok, ale i přítoky.
Protipovodňové hráze se nestaví na nejvyšší možnou povodeň, to je technicky nemožné. Ale ochrání nás třeba před 95-99 % povodní, které nastanou.