To, že se MEDIUM stalo hlásnou troubou proti sociku už nikoho nepřekvapí. Oprosťme se od ideologických klišé a řekněme si fakta dle reálných statistik. V roce 1989 bylo Československo v žebříčku Hdp v paritě kupní síly v přepočtu na obyvatele na 35 místě. V roce 2020 se Česká republika umístila na 104 místě v žebříčku nejvyspělejších států světa. Co chcete dál řešit?
ano, Československo bylo mezi prvními na světě ve výrobě oceli v přepočtu na jednoho obyvatele. A také mezi prvními v počtu obyvatel na jeden pomeranč....
Ten design je hrozný. Taky nechápu, proč autor článku označuje vůz za SUV. Sám výrobce jej označuje jako SPORT FASTBACK. Splitter, rozměrný difuzor a prahy nízko nad zemí vylučují jakékoliv offroadové ambice. Jestli z auta dělá SUV černé oplastování prahů a podběhů, tak někteří tuneři Favoritů a Žigulíků předběhli dobu o padesát let. Každopádně to podle mě není hezké auto a jestli mají u Renaultu kapku rozumu, tak zůstane jen u konceptu. Dost mi to připomíná výstřední modely Renault Avantime a Renault Vel Satis. A všichni víme, jak to s nimi dopadlo a jaký (ne)úspěch zaznamenaly. Napřed se novináři rozplývali nad tím, jak jsou jiné a originální a potom se jich prodalo pět a půl.
nevím za co to označuje autor, já jako dlouholetý majitel 2 vozidel od RenaultSportu to považuji za další důkaz pokračující a prohlubující se demence managementu této automobilky. Kdysi dělali dobré auta, dnes produkují sra.ky pro cílovou skupinu automobilových analfabetů kteří chtějí místo auta pojízdný displej.
slova "není odbyt" přesně vystihují přístup tohoto koncernu a důvod proč je v krizi. Pojem "odbyt" patří do komunistického systému řízení, kde výrobce rozhodoval o tom co chce zákazník. Možná by si ve VW měli uvědomit že ty nudné tuctovky pro automobilové analfabety, kterými posledních 10let zaplavují trh si můžou strčit za klobouk.
32
Sledujících
0
Sleduje
32
Sledujících
0
Sleduje
Já se dívám na komentáře. Samá pochvala. Ale proč tady není kritika, že to je neekologické?
U každého článku s EV se všichni velmi zajímají o ekologii a u výkonného sportovního auta žádnou kritiku nevidím.
To samé u mých testů na YouTube. Testoval jsem Viper GTS nebo Lamborghini Aventador S.
Nikde v komentářích ani zmínka o ekologii. Tak mi někdo sakra už vysvětlete, proč řešíte ekologii a náročnost na výrobu u elektromobilu a u opravdu velmi špinavých aut s vysokým CO2 na km nikdo nic nepíše? Dokáže to nějaký bojovník za jedinou ideologii a víru ve lepší spalovací svět vysvětlit?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
dovoluji si upozornit na spojení slov CO2 a "špinavý". CO2 je oxid uhličitý, což je inertní plyn a konzumujete ho v každém syceném nápoji, vč. např piva nebo šampaňského vína. Nic "špinavého" na něm není.
1 odpověď