nemá smysl zkoumat priority člověka, který se neživí sám. tím myslím úplně sám, ne že bydlí u rodičů a nemá žádné závazky. takový člověk samozřejmě nemusí dělat co nechce, protože není nucen spoléhat se jen na sebe a ještě mít odpovědnost za někoho dalšího. Tzv. generace Z je ještě příliš mladá aby se daly vyvozovat nějaké závěry.
Dotovat miliardáře nedává moc smysl. Stejně jako vyhazovat peníze oknem za nesmyslné dotační programy, ze kterých si drzí vyžírkové staví své soukromé hotely a penziony, pořizují nové linky na toustový chléb, nebo se prostě jen dotace utratí za nesmysly, třeba se udělá znovu dlažba náměstí, jen aby měly spřátelené firmy zakázky.
EU by měla přehodnotit svou dotační politiku. Naprostou většinu dotací zrušit. Vybírat od členských států méně peněz a z těch dotovat jen projekty na kterých je zájem celé EU. Páteřní dálnice, tratě rychlovlaků, projekty zvyšující energetickou soběstačnost, nové technologie umožňující snížit závislost na zemích mimo EU...
máte naprostou pravdu, nicméně kdo by chtěl uspět s takovým politickým programem by byl označen za nebezpečného blázna a ostrachizován. to co říkáte je pravda, která ale politicky nedává smysl. je snadné dotace zavést, ale velice nesnadné je rušit...
Je mi úplně jedno, komu patří firmy, které dosáhnou na dotace. Buď na ně nárok mají a nebo ne. Pokud ano, je vše v pořádku, pokud ne, ať je vrátí a potrestají se lidi, kteří o tom rozhodovali. A mimochodem, proč neznáme jména i ostatních ??
samotný pojem "nárok firmy na dotace" je zcela zvrácený a popírá základní principy tržní ekonomiky. Bohužel ten systém je v EU tak rozbujelý, že na nějakou revoluci v tomto směru nelze pomýšlet. budeme holt muset počkat až se systém zhroutí sám pod tlakem asijských ekonomik...
Já se dívám na komentáře. Samá pochvala. Ale proč tady není kritika, že to je neekologické?
U každého článku s EV se všichni velmi zajímají o ekologii a u výkonného sportovního auta žádnou kritiku nevidím.
To samé u mých testů na YouTube. Testoval jsem Viper GTS nebo Lamborghini Aventador S.
Nikde v komentářích ani zmínka o ekologii. Tak mi někdo sakra už vysvětlete, proč řešíte ekologii a náročnost na výrobu u elektromobilu a u opravdu velmi špinavých aut s vysokým CO2 na km nikdo nic nepíše? Dokáže to nějaký bojovník za jedinou ideologii a víru ve lepší spalovací svět vysvětlit?
dovoluji si upozornit na spojení slov CO2 a "špinavý". CO2 je oxid uhličitý, což je inertní plyn a konzumujete ho v každém syceném nápoji, vč. např piva nebo šampaňského vína. Nic "špinavého" na něm není.
To, že se MEDIUM stalo hlásnou troubou proti sociku už nikoho nepřekvapí. Oprosťme se od ideologických klišé a řekněme si fakta dle reálných statistik. V roce 1989 bylo Československo v žebříčku Hdp v paritě kupní síly v přepočtu na obyvatele na 35 místě. V roce 2020 se Česká republika umístila na 104 místě v žebříčku nejvyspělejších států světa. Co chcete dál řešit?
ano, Československo bylo mezi prvními na světě ve výrobě oceli v přepočtu na jednoho obyvatele. A také mezi prvními v počtu obyvatel na jeden pomeranč....
Ten design je hrozný. Taky nechápu, proč autor článku označuje vůz za SUV. Sám výrobce jej označuje jako SPORT FASTBACK. Splitter, rozměrný difuzor a prahy nízko nad zemí vylučují jakékoliv offroadové ambice. Jestli z auta dělá SUV černé oplastování prahů a podběhů, tak někteří tuneři Favoritů a Žigulíků předběhli dobu o padesát let. Každopádně to podle mě není hezké auto a jestli mají u Renaultu kapku rozumu, tak zůstane jen u konceptu. Dost mi to připomíná výstřední modely Renault Avantime a Renault Vel Satis. A všichni víme, jak to s nimi dopadlo a jaký (ne)úspěch zaznamenaly. Napřed se novináři rozplývali nad tím, jak jsou jiné a originální a potom se jich prodalo pět a půl.
nevím za co to označuje autor, já jako dlouholetý majitel 2 vozidel od RenaultSportu to považuji za další důkaz pokračující a prohlubující se demence managementu této automobilky. Kdysi dělali dobré auta, dnes produkují sra.ky pro cílovou skupinu automobilových analfabetů kteří chtějí místo auta pojízdný displej.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
ještě že nejsem zákazník Fiatu...