Ale zde nejde přece jen o cenu, tato auta si kupují lidé, co mají peněž dost, o to méně ale mají povědomí o podmínkách provozování a odolnosti elektroaut v běžném provozu mj. i v zimě a s ohledem na ceny nabíjení podle jeho rychlosti. Žádný hit to tedy vážně již není a již nikdy ani nebude. Kdo má analytické schopnosti a rozumí silničnímu provozu v ČR v posledních 20 letech, tak si elektroauto na běžné cestování nekoupí, ale koupí ho jako druhé a třetí auto do rodiny s domkem, pro nákupy a pojíždění po městě za kulturou, za sportem, do škol všech stupňů s potomky nebo pro ženu k dojíždění denně do zaměstnání do 50 km. Nebo jako služební vůz pro cesty tak do 100 km tam i zpět. Nesmí však bydlet v nájemním nebo družstevním bytě, bez vlastní garáže. Ale blízko u velkého města v RD. A stejně mu bude vadit řada faktorů, a jeden je nejistota, jak s kvalitou, jak s poruchovostí, jak s náklady na nové baterie atd. Hezký sen ekologů a jejich obdivovatelů ve vedení EU již hodně vyblednul. A bude zkomírat ještě 30 let a víc.
Napsal jste to úplně přesně, z toho důvodu chci elektromobil, ale i přesto chci dojezd 500 km a rychlonabíjení a to z toho důvodu, protože pak už to nebude druhé auto v rodině, ale první. Diesel zůstává v záloze na dlouhé trasy např. k moři, na zimní dovolenou. Jsem zvědavý, jak se to nakonec využije, abych se pak se ženou nedohadoval o elektromobil 🙂.
Samozřejmě ten kdo nemá RD, tak je pro něj vlastnění elektromobilu komplikované....., pokud třeba nemůže nabíjet v práci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chtěl bych se dožít doby kdy v brněnském regionu ( 1,5 mil obyvatel ) vyrazí lidé na kvalitní fotbal . Alespoň jeden rok zápas o titul. V Brně je klidně možné , že i stadion pro 60 000 diváků by byl malý.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, snad se dočkáme, plno lidí čeká, až to v Brně někdo vezme za správný konec.
Doufám, že to bude co nejdříve a dožije se toho otec a budu ho moct vzít na fotbal do Brna, žila by tím celá Jižní Morava.....
1 odpověď