Na krbová kamna by měl být doklad stejný jako je řidičák. Pár hovad v okolí co umí jen dehtovat a za současného počasí se nedá ani vyvětrat!!!
Jak mi přišlo, že zákaz topení dřevem je totální blbost, už tomu rozumím.
Přitom dojedu k našim do hor, kde dřevem topí skoro všichni a žádný smrad nebo dým není vidět....asi tam lidi ví, že dehtováním moc tepla nevyrobí.
Vím minimálně o jenom místě ve zdravotnictví, kde je zbytečně moc peněz, a to je provoz zdravotních pojišťoven. Kdyby se z 5 miliard zmenšily náklady na provoz na 2,5 mld. hned by bylo na navýšení všem co podle generálního mají držet ústa.
Proč už toto nenavrhnul. Stačí v zákoně upravit jedno číslo. Myslím že pro by byla i opozice 🙂. Jen generální by neměl na malé domů kamarádům...
Co to je za ekonoma, každý hňup ví že hutě, strojírenství, chemická výroba je energeticky náročná. To máme ten zbytek taky přesunout do Číny? A lidi přeorientovat na další kuchaře, managery všeho druhu a nepoužitelné úředníky? Ministr asi bude snílek, ale pořád lepší jak ekonom co se naučil papouškovat nesmysly a žije z toho dosud.
Prosím, jakého vzdělání dosáhl pan expert? Je to snůška nesmyslů a hloupostí počítající s neomezenými finančními, lidskými a taky materiálními zdroji. Pokud modernizuje jedna firma, druhá nemůže chybí skuteční odborníci, kteří by modernizaci provedli, protože jsou v první firmě. Ani první ani druhá firma nemůže zaplatit modernizaci ihned, pokud nejste Apple. A o materiálu ani nemluvím, všichni víme jak to z dostupností vypadalo za kovidu a na začátku války, a více méně přetrvává dodnes.
Pokud snížíme daně pod Irskou úroveň budou nadnárodní korporace danit u nás. A problém budou řešit v Irsku. Ale obecně to problém neřeší. Může se najít jiný stát, který nás podleze.
Za mě by korporace měly danit podle státu, kde měly příjmy, zase tak velké zesložitění by to pro ně nebylo. Takto se z našich, německých, francouzských... a jiných peněz mají dobře v Irsku.
Článek tuto skutečnost sice popisuje, ale míchá dvě rozdílné věci dohromady. Zásadní informace by byla, jak by Irský rozpočet vypadal bez daní nadnárodních korporací.
Bohužel, takto přesně funguje dotační politika. Zkuste dát dotaci 200 tisíc na nové auto s naftovým pohonem. Co tu budete psát, "Nafta zažívá renesanci"? Napište kolik aut si koupili lidé bez dotací a to číslo bude tristní a bude kopírovat realitu.
Navíc nejde tu jen o dotace, ale i o odpisy EV větších firem, firmy si mohou EV odepsat za dva roky. Opět, zkuste toto rozšířit na klasický pohon, jak by to asi dopadlo.
A stejně dopadne i EU socialismus, ekonomika postavená na dotacích a subvencích nedopadne nikdy dobře, místo reality kopíruje přání pár lidí vysávajících dotace a budujících si své korporáty.
V Číně k tomu muselo dojít, když si jenom představím dotace do mála oborů, o kterých mám aspoň povrchní znalosti, už to bylo hodně na pováženou a byly to stovky miliard dolarů. Bylo to vždy více než dávájí do vývoje a rozvoje společností jejich američtí, japonští a evropští konkurenti. A výsledky kromě baterií pro EV se moc nedostavily.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Kam zmizeliy peníze? Pokud montuju FV beru zálohu, pak ze záloh platím nákup materiálu a komponent a dělníky. Jestli nejsem vůl, tak mi tam po každé montáži musí trochu peněz zůstat. Myslím, že FV brali lidé na dotace a ti museli uhradit fakturu. Teda není prakticky možné, aby jim někdo dlužil.