Citroen eC3 má být za 499, takže přeci jen ještě něco levnějšího bude. Tam si ale musite misto displeje narafičit vlastni mobil, ale co by, chci "levný" vehikl, tak nemužu čekat luxus. Mimochodem na začátku automobilky vykřikovaly, že elektroauta budou levnější než benzíny, zase jen jejich marketingová lež, ze který mě je nablití. Těmhle nabubřelým firmám nevěřim, radši si koupim nějakou ojetinu, anebo třeba budou nakonec pohodovější číňani, ať si koncern chcipne, čus.
Autorovi: Liss uvedl ze maji 140 barelu rocne, ale cast si cisti sami, ne ze vse cistila energoaqua, ... kdyz uz se uvadi toto cislo a odhad 50kg kyanidu pri otrave v rece, odhadnete take prosim kolik kyanidu v te odpadni vode realne energoaqua zpracovavala a jestli se nekde ten kyanid v danem mnozstvi mohl nahromadit..!!
Zajímalo by mě kolik reálně je příplatek za emisní pokuty u combi verze, jestli by se nedal pokrýt mírným zvýšením ceny a všichni by byli spokojeni. Vše od ŠA spíš vypadá jako výmluva kvuli přesunu investic jinam a kvuli záměru tlačit lidi do dražších/elektro aut. Konkurence si to pohlídá a "naše" automobilka zapláče, jako už v Číně, Německu, kde se prostě do dražších průměrných aut nikdo tlačit nenechá..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
A je tohle normální, mít volný přechod na dráze s rozjetým pendolinem? V takové rychlosti se ani nedá odhadnout jak je daleko... Tohle je normálně ruský styl, nechat přecházet lidi na rychlostní trati, udělejte si v Zábřehu rovnou přechod přes dálnici jestli si myslíte že je v normální schopnosti lidí odhadnout jestli je přijíždějící auto ve 140 stihne přejet nebo to dají. Tady má někdo lidské životy a zdraví pěnkně u pozadí.
2 odpovědi