Po zastavení vlaku mimo nástupiště lidi nesmí vystupovat kvůli bezpečnosti, volá se policie, vlak evakuují hasiči, aby se cestujícím při vystupování do trávy či štěrku náhodou něco nestalo a pak se pustí vlak plnou rychlostí mezi nástupiště plné lidí a nádražní budovu, tohle je fakt nepochopitelné! SŽ by se měla zamyslet a ne jen to zamést s tím, že tam lidé neměli co přecházet!
Rozjetý rychlovlak mezi nechráněná nástupiště je ruský masakr i kdyby byli lidi kolem sebeinteligentnější a neudělali chybu
A je tohle normální, mít volný přechod na dráze s rozjetým pendolinem? V takové rychlosti se ani nedá odhadnout jak je daleko... Tohle je normálně ruský styl, nechat přecházet lidi na rychlostní trati, udělejte si v Zábřehu rovnou přechod přes dálnici jestli si myslíte že je v normální schopnosti lidí odhadnout jestli je přijíždějící auto ve 140 stihne přejet nebo to dají. Tady má někdo lidské životy a zdraví pěnkně u pozadí.
nezapomeň, že koncern nás částečně živí... Chcípnutí koncernu je dost krátkozraké...
Krom toho u číňana nevěřím jeho kvalitě a pružnosti servisů. A nejlevnější auto není kalkulačka, kterou s lehkým srdcem vyměním za novou...
Škodovku koupí číňani a jen se bude montovat pro někoho jiného než Deutschland, práce bude a hlavně z toho polezou lidovější auta, na co nám jsou v česku prémiovky?
Citroen eC3 má být za 499, takže přeci jen ještě něco levnějšího bude. Tam si ale musite misto displeje narafičit vlastni mobil, ale co by, chci "levný" vehikl, tak nemužu čekat luxus. Mimochodem na začátku automobilky vykřikovaly, že elektroauta budou levnější než benzíny, zase jen jejich marketingová lež, ze který mě je nablití. Těmhle nabubřelým firmám nevěřim, radši si koupim nějakou ojetinu, anebo třeba budou nakonec pohodovější číňani, ať si koncern chcipne, čus.
Vy si určitě velkými věcmi něco kompenzujete že 😉
No tak lidi, fakt byste s takovou škatulkou chtěli jezdit? Necejtili byste se v tom stupidně? Mám takovou zoufalost jako auto a tak to polepim barevnými obrázky, abych tu mizérii trochu pozvedl? Já teda i přes ty veselé barvičky pořád vidím jen totální úpadek dopravního prostředku AUTO, je to kdesi hluboko za touto definicí😉 Je to nepovedené levné vozítko, ale ne auto, takže fiat už nedokáže udělat slušné Auto, tak přechází do segmentu levné posunovadlo a aby to ještě víc mohl zlevnit tak to nakonec začne nabízet jako stavebnici rozloženou ve škatuli k vlastní montáži - a to bude teprve pořádně sexy pecka, uvidíte jakou tomu dá reklamu s chytlavým sloganem "Topo la Scatola";-)
Pan Hořčík -Hybrid.CZ asi zapomněl, ze za lobbovanim za nucenou elektromobilitu staly právě automobilky. Pan Diess z VW se moc snazil. V zásadě nemám s bzzzz-auty problém, vadí mi právě to nuceni ze strany Bruselu podporované automobilkami a lidmi, jako je pan Hořčík. Myslím, ze lidé by si měli vybrat, a ze Brusel a vlivové organizace nemají patent na jediná správná rozhodnutí. Koneckoncu i z projevu tzv. europoslanců a z chování automobilek je zřejmě, ze jde opět především o kšeft. Nucena obměna autoparku přinese spoustu peněz. Klimatická změna a ekologie fakt důvodem není. A z vyjádření šéfky Komise pak vyplývá, ze touží po snížení individuální mobility. A pak je tady otázka - co všechno ještě hodlá Brusel dál změnit bezohledným nařízením z pozice vševědoucího poloboha?
Dalším argumentem je taky strašení, že nám ujede vlak konkurence. Ale to už se stalo ne? Teslu automobilky nedohání a cenově se bateriim made in china taky nevyrovnají. Takže takovýhle krok, který nedá eu automobilkam alternativu, ktera by jim pomohla překlenout přirozené období přechodu třeba prodejem obyčejnějšich zastaralych spalovacich aut pro obyčejne lidi, co se nechtěji opíjet něčim "lepšim elektrickym" ale stači jim prostě jezdit.. Až budou bateriová auta dost dobrá a dostupná, tak proč by si je lidi nevybrali sami? Ale to jen tak nebude, nikdo to nedokáže odhadnout a proto některé eu automobilky asi tlačí napilu, tuší příležitost jak podusit konkurenci, a ve finále až zbydou třeba i s polovičním prodejem v Eu sami, tak si řeknou o ochranu nebo pomoc a s menší námahou můžou i profitovat vic, protože jako vzácný pozůstatek slavného automotive průmyslu budou hájení a exkluzivní i s tím novým předraženým levelem "lidového" automobilismu jen pro movitější. Pro ostatní už se stejně plánuje refresh veřejné dopravy - jak se ale sníží produktivita a kvalita života lidí, co budou muset docházet a vyčkávat na hromadné prostředky ? A ty meziměstský autobusy budou taky už eko?
Někde bylo podrobně popsáno,
jak nějaký pracovník DEZY spal
a nějakých 12 tun louhu uteklo do kanalizace.
Zajímavé, že to bylo v noci před otravou,
než to tam doteklo
No a v pondělí už byla výpust natřená na bílo.
Lidem by mělo dojít,
že kumulace moci je může zabít!
No, v Rusku jim to taky ještě nedošlo
Proc se tohle dal nerozebira? Ze by svedek uz nebyl?
Jako v Rusku..
Autorovi: Liss uvedl ze maji 140 barelu rocne, ale cast si cisti sami, ne ze vse cistila energoaqua, ... kdyz uz se uvadi toto cislo a odhad 50kg kyanidu pri otrave v rece, odhadnete take prosim kolik kyanidu v te odpadni vode realne energoaqua zpracovavala a jestli se nekde ten kyanid v danem mnozstvi mohl nahromadit..!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Promiňte, ale pokud jste někdy jeli v posledních 10ti letech vlakem, tak víte, že na všech nádražích jsou mimoúrovňové přechody. Jen se vymlouvají. A vsadím se, že je tam zákaz, ten je všude na úrovňových přechodech. Byla jsem na stovkách nádražích v ČR a SR. Zábřeh je velké nádraží, jen lžou a vymlouvají se
19 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
např. Turnov, a není to malé nádraží
tohle je vyloženě past na neznalé a nepozorné lidi, proč by tam nemohlo být zábradlí (otevírací pro personál) ?
rozhodně je to SŽDC šlendrián, socialistický přístup k masakrování blbých lidí, ruská firma