To se to dříve navštěvovalo jezulátko, když bylo možné zaparkovat na Malostranském náměstí. Při průjezdu Prahou se zaparkovalo na náměstí, došli jsme se podívat na Karlův most, dali si v Michelské pekárně kafíčko a zákusek, pozdravili jezulátko a pokračovali v cestě. Dnes se zastavit nikde nedá, cukrárna asi skončila, tak prd.
Zákon je nastaven naprosto správně. Bohužel při jeho zavádění došlo hlavně ve sdělovacích prostředcích kolikrát k špatné interpretaci. Ještě v prosinci mluvil redaktor Ivan Břešťan o absolutní přednosti chodců na přechodech. Další věcí je naprosto malá kontrola chování řidičů a chodců na přechodech ze strany policie. Proto jsou pořád takové problémy. Autor článku píše hlouposti, zákon chodce chrání dostatečně, bohužel kontrola obou účastníků chybí. Myslím, že na obou stranách bylo uloženo minimum pokut a to je důsledek.
Nevím, kde to autor sehnal, možná někde na východě. Vím jak kontrarozvědka po všem šla a lampasáci z toho měli zadek v kalupu. To byly večerní, noční kontroly, zda se na rotě něco nekalého neděje. Po půlroční PŠ se přišlo na rotu, tam byl člověk bažant a musel uklízet půl roku a další rok měl volno. Hlavně záleželo na tom, zda se někde nevyskytl nějaký idiot, který to chtěl přehánět. Vím, jak si ho mazáci mezi sebou srovnali. Roky 77-79.
Vzhledem k tomu, že člověk nakupuje prakticky stejné zboží, dobře zná jeho cenu. Toto přihlouplé jednání řetězců na mě nemá žádný vliv. Bylo by zajímavé zjistit, kdo má většinou v německých řetězcích na tomto podíl. Zda přímo zahraniční vedení, nebo naše zastoupení s heslem, poturčenec horší Turka. Kdo to všechno vymýšlí.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Náhodou vlak je fajn. Takové dobrodružné. Proč stojíme mezi lesy? Stihneme přípoj? Právě nám to ujelo. Dnes už nic nejede. Není nad vlak. Zvlášť nad ten, co mi jezdí krajinou v pokoji na stole. Ten mám víc v oblibě.