To je zase keců, pořád dokola. Přijdu k autu a záleží, zda je v garáži v chladu nebo venku na slunci. Dál záleží na tom, zda běhám ve vedru celý zpocený nebo vyjíždím zpod domu z garáže. Ideální je vyjet rovnou z garáže a jet dálkovou. Pak se na teplotu venku vykašlete a nastavíte si, co vám vyhovuje a celou cestu jste v pohodě. Horší je situace, když popojíždíte po městě od krámu ke krámu. Tam vám velký rozdíl bude vadit, zvlášť, když se cestou ještě zpotíte. To je pak o zdraví.
První a zásadní věc je, přesvědčit se, že lezu do svého vozu. Už se mi stalo dříve, že jsem se na parkovišti divil, proč mi ta 120 nejde odemknout, když moje auto stálo o dvě dál. Dnes je autopark dalece rozmanitější, tak je tato možnost méně pravděpodobnější. Dnes už těch věcí ke kontrole moc není, auto se přihlásí samo.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tady je všechno špatně. Chodec viděl rychle přijíždějící auto, přesto vstoupil do vozovky. Napřed se měl přesvědčit, že mu nehrozí nebezpečí. Nemá absolutní přednost. Měl zůstat stát na kraji chodníku. Řidič viděl, že se blíží k přechodu, kde chodec chce přejít, měl zpomalit a zastavit a umožnit chodci bezpečné přecházení vozovky. Pak chodec mohl vstoupit na přechod. Takové špatné chování vede k dopravním nehodám.
1 odpověď