Tady je všechno špatně. Chodec viděl rychle přijíždějící auto, přesto vstoupil do vozovky. Napřed se měl přesvědčit, že mu nehrozí nebezpečí. Nemá absolutní přednost. Měl zůstat stát na kraji chodníku. Řidič viděl, že se blíží k přechodu, kde chodec chce přejít, měl zpomalit a zastavit a umožnit chodci bezpečné přecházení vozovky. Pak chodec mohl vstoupit na přechod. Takové špatné chování vede k dopravním nehodám.
Je to logické el.energie z jádra není konkurence schopná. Němci zlikvidovali jádro a Zeman kdysi řekl dnešnímu kancléři Německa, my Vám budeme prodávat elektřinu z jádra, když budete potřebovat. Mělo to znít jako výsměch tomu, že Němci se obrátili jádru zády. Ale nedodal z hlediska konkurence pod cenou. Kapsa českých dańových poplatníků pak za elektřinu z jádra zaplatí majlant.
Máte jiný nápad? Že je v Německu hejno ekofanatiků, co tam škodí, je jasné. Němci zavřou jádro a jinde pálí uhlí ostošest. Hlavně, že jsou všichni v EU a náramně si rozumí a všichni melou o oteplování planety. Že by Němci poslali El. do jiných států aby se napálilo jinde uhlí? Ono je Německo na jiné planetě?
Ono i silnice z Vidova do Roudné… Pokud vím, Roudná je u Tábora a neprotéká tudy Malše. V jiném článku jsem se zase dověděl, že v Budějcích je most, kterému místní říkají tzv. Dlouhý. Alespoň to “D” tam má pisálek dobře, ale spíš proto, že se mu po tečce samo udělalo. A místní hasiči čekají na “pokyn od profíků z Budějic”. Když už chce pisálek používat hovorové názvy, ať je používá správně a nedělá ze sebe blba…
Roudné je u ČB a teče tam Malše. Je tam Dlouhý most a teče pod ním Vltava. Když někdo řekne, že je budějovičák, je to protimluv, je budějičák.
To je zase keců, pořád dokola. Přijdu k autu a záleží, zda je v garáži v chladu nebo venku na slunci. Dál záleží na tom, zda běhám ve vedru celý zpocený nebo vyjíždím zpod domu z garáže. Ideální je vyjet rovnou z garáže a jet dálkovou. Pak se na teplotu venku vykašlete a nastavíte si, co vám vyhovuje a celou cestu jste v pohodě. Horší je situace, když popojíždíte po městě od krámu ke krámu. Tam vám velký rozdíl bude vadit, zvlášť, když se cestou ještě zpotíte. To je pak o zdraví.
S mojím dieslovým autom r.v.1976 plniacim normu euro 0 z výfuku vypúšťajúcim karbonizovaný kyslík,mňa akési meranie emisií na ceste vôbec nezaujíma. U môjho auta sa na stanici kontrolujúcej emisie robí iba vizuálna kontrola. Jediné čo budú môcť,je tak iba skontrolovať technický stav. A ten mám dobrý. Na STK vždy bez problémov a úplatkov.
To musí být radost jet za vámi.
První a zásadní věc je, přesvědčit se, že lezu do svého vozu. Už se mi stalo dříve, že jsem se na parkovišti divil, proč mi ta 120 nejde odemknout, když moje auto stálo o dvě dál. Dnes je autopark dalece rozmanitější, tak je tato možnost méně pravděpodobnější. Dnes už těch věcí ke kontrole moc není, auto se přihlásí samo.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Řidič nesmí ohrozit nebo omezit chodce, který přechází pozemní komunikaci po přechodu pro chodce nebo který zjevně hodlá přecházet pozemní komunikaci po přechodu pro chodce. Ti naopak nesmí počítat s absolutní předností a mají se chovat pro řidiče předvídatelně. Ten řidič omezil i ohrozil toho chodce ačkoliv bylo zřejmé co má chodec v úmyslu. Takže přestupek řidiče.
2 odpovědi
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jenže chodec to špatně začal.