Spíš by prospěl důraznější výcvik v aktuálních autoškolách. Dělal jsem "papíry" v roce 1985 a dodnes jsem aktivní řidič (měs. cca 1200 km do a z práce, i když jsem už v penzi). Ale to co dnes potkávám na silnicích je neuvěřitelené. Nezná to blinkr (na kruhovém objezdu třeba), nezná to plnou čáru, neumí to dodržet omezenou rychlost, přednost z prava je sprostej pojem... atd. atd. atd.....
Cit. z článku:
"Některé firmy podle ní chtějí zaměstnávat invalidní důchodce spíš „na papíře“ a vyžadují od lidí výkon jako od zdravého člověka."
EDIT: Pod tohle se můžu podepsat. Když si dáte práci a systematicky si budete pročítat inzeráty nabídek práce (poptávka po zaměstnancích), tak zhusta je tam uvedeno "Pouze pro OZP", ovšem v popisu pracovního místa je potom taková nenápadná větička: "nutná fyzická zdatnost". Většinou u prací ve skladu a podobně. Takže hledají fyzicky zdatného člověka, ale s OZP "na hlavu"....? Tam kde to uvedeno není a máte pocit, že to by pro invalidní ženskou mohlo být to "ono", tak při obhlídce pracovního místa (třeba vrátné, strážné) zase zjistíte, že za 120 Kč/hod. taky děláte třeba pět i dvou až čtyřkilometrových pochůzek na nočních směnách, nezřídka v terénu, se kterým by měl docela dost problém i trénovanej pochodník v pohorách...
Kim není úplnej blbec 🙂 tuší, že zkušenosti z ostrého bojového nasazení jsou podstatně cennější, než jakákoliv opakovaná cvičení. Proto ty vojáky nabídl "bez nátlaku". A protože i v Severní Koreji platí ono heslo "nas mnógo" tak mu nějaký ztráty moc vadit nebudou, cenné jsou ty zkušenosti z ostrého boje.
Jj, pamatuju. Byl jsem po šestnáctce noční/ranní a šel znovu na noční. Cestou na hotelák jsem se brodil ve vodě a sněhu. Večer když jsem vylezl na ulici a šel na rychlodráhu (tramvaj) jsem dostal do obličeje pecku od mrazivého vzduchu - to už bylo -20°C. Noční šichta jak víno, zamrzal vzduch pro měření a regulaci, zamrzaly odlučovače na potrubí, frekvence proudu se nestabilně pohybovala mezi 49,5 Hz do 47,5Hz, turbokompresory tudíž měly nestabilní chod a navíc, kyslík v potrubí byl silně podchlazen, takže byl hustý a TK to vyvádělo z míry, no paráda. A ráno další zimní osvěžení - dvě třetiny ranní směny nedorazily do práce, bo autobusům pozamrzala nafta v nádržích a meziměstské spoje prostě nejely..... Takže ještě ranní směnu. UFF. Byla to divočina 🙂 🙂 🙂
11
Sledujících
0
Sleduje
11
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Titulek i článek jsou koncipovány poněkud nešťastně. Zdůrazněno by mělo být, jak v titulku, tak v článku, že za chytrej tydlifón by měl platit výpalné pouze ten, kdo nevlastní TV či rádio a nežije ve společné domácnosti s někým, kdo tyto poplatky za TV a rozhlasový přijímač platí. V článku je to zmíněno jen jaksi mimochodem.
EDIT: Ne že bych s tím rozšířením na chytré tydlifóny souhlasil.
2 odpovědi