Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 8 dny
V tomto případě se nedivím že vlaková četa tahala lokomotivu na laně protože tažená lokomotiva měla zjevně vykolejenou nápravu. Natahovali ji přes tzv. nakolejovací boty které jsou tam jasně vidět (žluté železné "špalky" před vykolejenou nápravou). Vykolejení pravděpodobně neumožňovalo běžné propojení vlaku spřáhlem a tak použili ocelové lano. Jiná věc je že se pohybovali ti zaměstnanci v okolí toho lana, já bych si držel větší odstup... 🙂
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 8 měsíci
Jen mne při čtení toho článku napadlo že možná bylo tehdy jídlo lepší právě proto že se hned prodalo a tudíž bylo čerstvé. Nebylo zapotřebí do něj dávat hafo konzervantů, zesilovačů chuti, aromat a podobných sr.... 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V tomto případě se nedivím že vlaková četa tahala lokomotivu na laně protože tažená lokomotiva měla zjevně vykolejenou nápravu. Natahovali ji přes tzv. nakolejovací boty které jsou tam jasně vidět (žluté železné "špalky" před vykolejenou nápravou). Vykolejení pravděpodobně neumožňovalo běžné propojení vlaku spřáhlem a tak použili ocelové lano. Jiná věc je že se pohybovali ti zaměstnanci v okolí toho lana, já bych si držel větší odstup... 🙂