Čekat 20 minut na kávu je opravdu nepřijatelné a zcela nesrovnatelné s lékařskou ordinací. Na druhou stranu musí být člověk občas k nezdarům druhých shovívavý. Ovšem shovívavost končí asi tam, kde to člověku udělá kvůli času velkou čáru přes rozpočet. Nicméně číšník by se měl zachovat profesionálně a za selhání kavárny se prostě omluvit, stát se to může a jistě by to každý pochopil. Takže já to vidím úplně jinak než pan pisatel.
No tak v každým případě bych podala výpověď a šla jinam. Pokud je slečna šikovná, uchytí se kdekoliv. A šéfovi bych pohrozila jeho ženou a že mám taky nahrávky. A nazdar.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čekat 20 minut na kávu je opravdu nepřijatelné a zcela nesrovnatelné s lékařskou ordinací. Na druhou stranu musí být člověk občas k nezdarům druhých shovívavý. Ovšem shovívavost končí asi tam, kde to člověku udělá kvůli času velkou čáru přes rozpočet. Nicméně číšník by se měl zachovat profesionálně a za selhání kavárny se prostě omluvit, stát se to může a jistě by to každý pochopil. Takže já to vidím úplně jinak než pan pisatel.
5 odpovědí