Tak alespoň, že se ta Tatra zřítila sama (vlastní vinou) a posádka je v pohodě. Kdyby totiž za to zřícení mohl nějaký člen posádky (nedej bože řidič), už by to byl jiný příběh .... 🙂
Jestli by ten řidič neměl předem uvážit, kam s takovým kolosem vjet... My jsme na stejné místo jeli terénní Toyotou a bylo to tak akorát.
Ano byl. Co konkrétně je nesmysl? Neříkám že jejich kuchyně je špatná. Jen ty kecy k tomu jsou často nesmysly jen aby někdo zněl jako že je expert. Asi většina Italů vám řekne že gunciale na carbonara je vhodný a pak někdo řekne že to musí být něco trochu jiného jen aby vypadal jako že on je ten nejzajímavější a nejznalejsi.
A s tou kávou to opravdu je smutek. Na každém kroku espresso z pákového kávovaru, fajn. Ale ne z výběrové kávy a o filtru tam asi ani neslyšeli.
Pro milovníky espressa je Itálie země zaslíbená, ještě nikdy za spoustu let jsem nedostala takové, které by nebylo výtečné. Bez ohledu na druh kávy.
Super koment. Prosím novináře, kteří na to mají čas a umí počítat (snad se jich pár najde), udělejte pořadí tak, že počet medailí či umístění do 6 vydělíte počtem obyvatel. To je ukazatel, který o něčem hovoří. 🙂))
Dost jsem olympiádu sledovala a tiše záviděla, kolik medailí získali Maďaři, kterých je míň než nás... A to jak v tradičních sportech jednotlivců, tak i v kolektivních. Asi bychom se měli inspirovat, jak to dělají. Tedy rozhodně lépe!!
Pro jízdu na kole jsou naše silnice divočina. Styl jízdy, zkušenosti (správně vyhodnotit provoz, mít kolo plně pod kontrolou) a fyzická zdatnost (včas být připraven pořádně dupnout do pedalů), hlavně ale být viděn, odrazky, světla. Já mám zapnuté blikačky v předu i vzadu pořád. Nejhorší je když jedete po hlavní a zprava z vedlejší vás přehlédne auto a dojde tvrdému nárazu. Co naplat, že jsem byl na hlavní. I tak jsem měl x malých karambolů (tedy bez srážky s autem), kdy jsem něco podcenil. Natož mít sebou nezkušené dítě, které pochopitelně takto jezdit nemůže. Děti na kole na silnici bych do 12 let úplně zakázal i s doprovodem, resp. od 12 let bych zavedl i testy, odbornou přípravu. Prostě na silnici bez znalosti dopravních předpisů by na kole neměl nikdo, co dělat. Dospělí povinnost mít řidičák nebo absolvovaní min. nějakého školení se závěrečným testem.
Jelikož zde nejsou podrobnosti nehody, mohli jet ukázkově a řidič je sprostě smetl. Spíš mám ale dojem, že vozidlo to podcenilo, žena byla vyjetá víc od krajnice, aby kryla dítě a auta si musela nepřiměřeně/nadměrně najíždět a jeden smolař, co pospíchal to neodhadl. Upřímnou soustrast.
Ohleduplnost je v provozu neznámá i mezi auty (řidiči aut), ovšem cyklisti to odnesou nejhůř. Vždycky se na kole (i za volantem) snažím předvídat, co udělají ti ostatní, ale děsí mě všeobecná bezohlednost.
Ano nepochopil jste, protože nebylo cílem mého příspěvku útočit na staré řidiče, cílem bylo vysvětlit že zobecňovat a škatulkovat lidi není dobré. A proto jsem demonstroval příklad. Zkuste si to tedy přečíst ještě 3x třeba, to je v pořádku. Složitější myšlenku nepochopí každý na poprvé, to nevadí.
No, ještě zkuste porovnat, kolik těch smrtelných nehod způsobí důchodce a kolik ten mladý v silném fáru... Tipnu si, že je to hodně násobně na straně mladých (a to se nezastávám starších řidičů, taky dělají chyby).
No, já sice nejedu přesně rychlost (většinou na 90 jedu tachometrových 100-105, když to silnice, provoz a podmínky dovolují). Ve městě vím, že podle radarů mám 50 tam, kde mi tachometr ukazuje cca 55.
Myslím si, že spíš, než striktně dodržovat rychlost a jezdit přilepený na tachometru je důležité jezdit defenzivně, předvídat, brát ohledy na okolí. A to je největší problém dnešní doby nejen na silnici - "jsem tady já a moje potřeby, pak dlouho nic, pak zase já a pak už nic, co by mě zajímalo".
S těmi pokutami souhlasím. Jenže pro někoho je brutální pokuta 5000 a pro jiného je 50000 pár drobných. Muselo by se to odvíjet od co já vím hodnoty auta, příjmu hříšníka a podobně.
Policie není na silnicích vidět, ani když ohlásí megaakci. Proč to nejde jako v Rakousku - tam si nikdo moc netroufne porušovat rychlost. Okamžité pokuty jsou likvidační, až do zabavení auta při opakovaném vážném přestupku. U nás je na silnici vidět hlavně bezohlednost.
Ja si myslím že není ani tak problém výše nebo typ trestu, ale to , že za dva stejné skutky jsou uvaleny dva naprosto různé testy. Holt, ta práce soudce je tedy velmi lehká, v podstatě bez jakékoliv odpovědnosti.
Jenže za podmínku je zodpovědný státní zástupce, který se proti ní neodvolal! Tedy kromě okresních soudů…
Ano přesně jsem čekal kdo mě bude opravovat a nebude psát k tématu. Ale já píšu tak jak mě narostl zobák a každý to chápe, ale u tebe jsme si to musel přečíst 3x protože neumím cizí jazyky 😉 Ale podle textu bych tipoval segedoš uherakoš maďaroš
Pan Beles má pravdu a ještě bych dodala:"peníze zvítězily"! Proč mu tykáte a píšete posměšně? Zobák může narůst i rovně, Vám asi trochu křivě...
Řeknu vám přesně co se stane. Budou kontroly, audity. Ty zjistí naprosto marginální pochybení .. a vůbec nepochybuji, že zjistí, protože dnešní legislativa je byrokratická žumpa, která nemá dno. Budou se přijímat další účetní, aby se všechno dělalo správně. Protože je to nejjednodušší řešení. Mít v pořádku papíry. Je jedno, jestli jste v plusu, či mínusu, jestli hospodaříte efektivně, nebo ne. Rozhodující je, jestli máte všechno v pořádku papírově. Ale my to tak chceme. Nejlepší je nic nedělat, protože kdo nic nedělá, nic nezkazí ...
Četl jste vůbec ten článek? Ruzumíte psanému textu?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Odkaz
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ostuda, že toto stvoření může ještě pořád vlastnit i jen jediné zvíře!! Lidský odpad!