Na základce nás bylo 32 ve třídě a učitelé to zvládli.
Teď je dětí ve třídě 20 a místo tří tříd jsou 4.
Takže ze 4 tříd udělat 3 a není potřeba tolik učitelů, no a výši prostředků na mzdy ponechat jen je rozdělit mezi méně lidí.
Dále je třeba přestat tisknout učebnice, pracovní sešity... a vše dětem dát v tabletu. To by byla další obrovská úspora ve školství.
A opět z úsporných peněz by šlo část dát na platy, část na osobní rozvoj učitelů a část na modernizaci škol.
Učitelé jen bečí a dokáží jen natahovat ruce, ale smysluplná řešení ne jen že nehledají, ale mnohdy jsou aktivně proti.
Učitelé jen bečí? Vy jste taky dobře mimo. Zkuste chvíli učit i jen těch (podle Vás) 20 dětí ve třídě, z toho budou 4 s ADHD, 3 dyslektici, 2 dysgrafici a 3 z rodin, kde panujou právě ty děti a dle rodičů se jejich dětem nesmí přece nic nařizovat. Zbytek by se chtěl něco naučit a ono to nejde, protože učitel toto prostě zvládnout nemůže! Ani se nedivím, že mladí vystudovaní pedagogové učit nechtějí, ani moje dcera se do toho nehrne, a to má vystudovanou němčinu, takže by se celkem dobře ve škole chytla...nicméně, radši budou mladí pracovat ve firmách, mají na to vzdělání, také mají mnohem vyšší plat a představte si, že jim ty prázdniny za ty nervy ve škole nestojí! Takže ti, co v těch školách zbyli a učí naše děti, to jsou pro mě hrdinové, kteří si zaslouží mít tu práci opravdu dobře zaplacenou, aby taky nezdrhli jinam.
Njn, suchánaku, ale já nejsem absolvent "filozofie" a nejsem největší masový vrah ani neposílám výhružky.
😂😂. Už nepij, "suchánaku"...😂😂
Njn, já taky nejsem absolvent FF a nejsem ani malinký vrah a ani neposílám výhrůžky 🙁 Dokonce má dcera JE absolvent FF (obor učitelství německého jazyka pro střední školy, takže ani není filozof, ale učitelka) a není ani vrah a ani neposílala a ani neposílá výhrůžky 🙁 A očekává se od ní, že bude učit rozmazlené a rozjívené puberťáky, kteří na učení naprosto kašlou. Takže Váš komentář, pane Nohejle, je zcela mimo!!! Pěkný den Vám přeji.
Jak to dělají když někdo vypadne do moře ? Zastaví kvůli němu celou loď, mají u sebe hlídkový člun ? Nebo ho nechají žralokům ? Zastavení takové lodi a znovuuvedení do provozu může spotřebovat 16 tun paliva.
Nemohou zastavit, nejde to tak rychle, mezitím je loď schopna uplout několik kilometrů, dále také kdyby se měla otáčet, tak ten poloměr je obrovský. Vždy upozorní námořní stráž, pokud je to možné, tak se vyšle pátrací vrtulník, ale šance na záchranu je zde vždy minimální. Nehledě na to, že z té výšky při nárazu na hladinu stejně člověk přinejmenším ztratí vědomí a utopí se. Tady je to bohužel téměř jisté, že to dobře neskončí.
Tak Angelika, to byla bohyně ❤️, Flashdance výborné, ale mě asi více oslovila Božská těla❤️❤️ a pak samozřejmě Hříšný tanec ❤️❤️❤️ Dodnes si vše uvedené ráda pouštím s tím, že Angeliku plánuji na víkend, protože prostě musím dát všechny díly. Přece musím po stopadesáté zjistit, jestli se se Geoffreyem nakonec setká 🤣🤣🤣 Logicky
Představte si, že když jsem doma sama, beru si do ložnice mobil. Pro jistotu. A to je mi skoro padesát.
Ale vždyť já nikoho nenapadám, právě naopak to bylo myšleno tak, že to k dnešnímu stylu života a s takovými technickými vymoženostmi prostě patří, já bez telefonu taky nechodím. A taky si s ním svítím. To byla moje původní reakce na komentář nějakého pána, který psal, že s telefonem se má telefonovat a ne svítit.
Ano, tak to je. Bohužel. A pak neumí komunikovat s lidmi, pouze s mobilem a vede to k vraždám a sebevraždám, sebepoškozování, citovému vydíraní okolí, psychickým problémům. Př. Neuvědomí si, že v kuchyni je světlo na digestoři, pod linkou, v lince na stropě. To je příklad pouze z kuchyně. V životě si pak neví rady s jinými maličkostmi. Umí pouze mačkat palcem - palcová kultura - stávají se z nich nemyslící vločky.
Něco podobného jako Vy jsem napsala v jiném mém komentáři k tomuto článku. A přímo jsem napsala, že jsou z dětí vychovávány "sněhové vločky".
Nejhorší to bylo v úterý večer. Bála jsem se dokonce i doma v kuchyni. Musela jsem si hned rozsvítit nebo si vzít aspoň telefon
Hm běžně nosím doma mobil, abych si s ním v kuchyni svítil. Do školy jsem nenosil baterku ani já, světel tam bylo dost. Taky jsem tam chodil v době, kdy mobily nebyly.
Oni ten telefon opravdu nosí všude s sebou, to tak je.
a takových jako vaše dcera je více. To co se dnes ve školách děje je na po váženou.
Dělo se to vždycky, dít se to bude i nadále, to tak prostě je, jsou to děti, a ty umí být hodně zlé. My starší ročníky jsme se s tím uměli lépe vypořádat, nikdo za nás nic neřešil. Teď se z dětí už od miminek dělají sněhové vločky, kterým se ušlapává a umetá cestička úplně ve všem a ve všech situacích. A přitom jsou ale vychovávány v tom, že jejich názor je ten jeden a nejlepší a nikdo nesmí odporovat....Učitelé s tím, bohužel, nemohou nic dělat, protože by je rodiče roznesli na kopytech, že se křivě podívali, nebo dokonce napomenuli, jejich dítečko. Za nás se v těchto případech řešilo vesměs vše v rámci učitele a žáka, dokonce nemusela být udělena ani poznámka, protože kdyby doma to děcko řeklo, že mu učitel vynadal, tak by dostalo ještě návdavkem za to, že se neumí chovat. Tím samozřejmě nechci zlehčovat situaci, je mi líto všech, kteří si tím byli nuceni projít. Snad budou všichni v pořádku a budou se s tím umět vypořádat.
Kdokoliv klidně i s normální inteligencí, kdo nepochází z dostatečně podnětného rodinného prostředí. Ve zvláštní škole jsme měli podobně znevýhodněné děti, které se z tohoto prostředí po odchodu z domova vymanily a po dokončení rozdílového studia se vyučily s maturitou.
Ovšem z vašeho příspěvku je cítit, jak potřebujete dát svému okolí najevo, že to nemůžete pochopit. Obyčejně to dělají lidé, kteří neměli k tomu propadnutí daleko.
Artur Rikan, místo fotky ozubené kolečko.....možná to, které mu chybí v hlavě.
A velmi se mi líbí Váš komentář, protože jste to napsal skvěle. Perfektní.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To že dnes mnohým aktivním dětem "diagnostikujeme" různé poruchy neznamená že to dřív nebylo, jen se to nazývalo jinak (od aktivní přes zlobivý až po nevychovaný). Na jednu stranu je dobře identifikovat základ problému chování na druhou stranu je těchto diagnostik zneužíváno rodiči i učiteli.
U dětí s různými poruchami učení se musí víc aktivně zapojit rodiče, bohužel ti se vymlouvat na to že dětí má učit škola.
Učitelé se bojí neznalost dítěte oznámkovat špatnou známkou aby jim rodiče nenadávali. To je velký demotivační tlak na ty chytré děti, ztrácejí motivaci. Tlak je i na školy aby ukázali úspěšnost svých žáků na kvalitou ale počtem absolventů, což je katastrofalně špatně. A kdo za to může? Rodiče kteří nenesou neúspěch dítěte? Nebo to jak je školský systém nesmyslně nastaven?
Podotýkám že špatně nastavené systémy (obecně) produkují špatné výsledky, a špatné výsledky nikdo neocenitelným ani morálně tím spíše finančně. A systém mohou nastavit sami učitelé a ředitelé. Až se rozjede systém a začne generovat kvalitu tak začne generovat i peníze.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já nepíšu nic o tom, že dříve tyto diagnózy neexistovaly, ale jak sám píšete, systém je nastaven špatně a například já absolutně nesouhlasím s inkluzí. Dříve byly tzv. vyrovnávací třídy, kde tyto děti byly zcela spokojené, protože byly hodnoceny dle jiných měřítek. Píšu to proto, že tomu trochu rozumím, jsem z učitelské rodiny. Učitelé a ředitelé nezmůžou nic, vše řídí ministerstvo a EU a také bohatí (a nesoudní) rodiče, kteří školu vydírají tím, že nebudou školu sponzorovat, pokud nebude po jejich.
Celou dobu se zastávám učitelů, podle mě jsou silně platově podhodnocení, ale lidi vidí jen to, že se dovolí ozvat.