Platilo v obchodě, že zákazník má vždy pravdu. Ale to nebyl zákazník který sice nadává že nejsou sáčky, ale jak se sáčky objeví tak je rve a cpe si plné kapsy a nebo je hází do odpadkových košů, protože je nevyužije. Když pomlouvají vaší práci, nerozeznají vlastní výrobu od dopeku, okusují veřejně zboží a pak to hází zas do regálů mezi zboží. Tak se chová zákazník který rozhoduje smajlíkem????
Máte pravdu, ohlídat si vlastní dítě, vštípit mu základy slušného chování je povinností rodičů a prarodičů. Maminky které dávají přednost telefonu před dítětem, babičky, maminky... které v obchodech otevřeně pojídání bez zaplacení jídlo. Nedávají moc dobrý příklad. To není volnost ani svoboda, ale bezohlednost kterou od vás naše děti odkoukaji a proto si nemůžete jít sednout do cukrárny a nani do kavárny když sami postrádáme základy.
Určitě to máte hezky zdokumentované.Kolik ale od Ukrajinců vybírají na poplatcích, agentury které jim zajišťují práci. To už tady bylo. Ukrajinci okrádají Ukrajince. Jaký je rozdíl mezi tím kolik zaplatí podnik agentuře která zajistila práci Ukrajincům a kolik jim pak ta samá agentura vyplatí????? Kdo doplatí ten rozdíl, když to nestačí????
Pracuji v provozu, kde směny "údajně" vymyslí umělá inteligence. Vedoucí provozu předělává, vedoucí směn upravuje. Odsouhlasujete směny které nejsou. Ale vymyslel to program a "musí" to být super.
Akorát stále nevím proč mám souhlasit s něčím co je úplně ale úplně špatně. Tak nad tím nepřemýšlej a odsouhlas. Jsou to jen vyhozené peníze když to není vymyšlené pořádně, ale napůl.
Pošta, České dráhy, banky, vláda...
Jak je možné, že vedení v těchto institucích se chlubí jak si vyplácí vedoucí činitele milionové odměny a ve finále jsou všichni v červených číslech. Pak jen pláčou a zdražují. Jsou to jen výmluvy neomalených lidí, kteří nemyslí na prospěch firem a země, ale hrabou na svá konta. Nevím jak pomoci, ale tím, že vedení si bude vypisovat odměny se nic a nikdy nezlepší.
Dobrý den, souhlasím s určenim pravidel.
Mělo by to být automatické, chovat se slušně a ohleduplně.
Když maminky, prarodiče!!! vezmou děti do kterého kolik veřejného zařízení, měli by také dokázat své miláčky zvládnout. Každé dítě si chce hrát a nevydrží dlouho sedět na místě. Proto by je rodiče, prarodiče měli umět zabavit a ne si dát kávu a nechat ratolesti dělat co chtějí.
Sama jsem byla svědkem kdy tatínek stojí se svou ratolesti u pultu se sladkostmi, dítko dloube prstíkem do koblihy jáaa chci tudle olizne si prst a ještě to párkrát zopakuje, načež tatínek vezme koblihu která není ohmataná a rozdloubaná a s úsměvem odchází.
Nedivím se, že bistra, kavárny nebo cukrárny chtějí mít po takovém to nájezdu svá zařízení a zaměstnance celé. Motáním se pod nohama obsluhu, hrozí politím horkým nápojem. Co potom na to řeknou maminky a babičky když zlatíčko vrazí do obsluhy a ta ho opaří????????
Jestliže rodiče a prarodiče nezvládnou a nebo nechtějí omezovat svá zlatíčka, ať chodí na pískoviště.
Je to ostuda, sedět na více židlích, několikahodinové hádky a diskuse o ničem.
Spaní v "práci". To vše když by si dovolil obyčejný člověk tak ho vyhodí z práce.
Oni jen s úsměvem upravují pravdu, pozměňují již několikrát pozměněné a vždy je to k ničemu a když je to málo,zaměstnání jako konzultanty známé nebo příbuzné. ABY co nejvíce ulevili rozpočtu a přitom to svádí na důchodce. Měli by se stydět, ale ti stud, svědomí a pravdu neznají ta se v rozkrádání nehodí.
Dobrý den, myslela jsem, že manažerka po čtyřicítce by měla mít rozum a o své práci něco vědět. Jsem utvrzována v tom, že to tak není a svou neschopnost si omlouvá v tom že vymýšlí a trvá na protichůdných příkazech které mění podle nálady.
Práce kterou děláte rádi, takový člověk hodně znepříjemní. Jak se bránit??
Asi budu né moc populární za to co teď napíšu. Chudinka naše mládež, to myslíte vážně, jsem pracujícím důchodce. Pracuji i s mladými lidmi, ale zjišťují, že něco jako odpovědnost je pro ně neznámé slovo. Nasmlouvat si směny to ano, ale po první směně zjistí že bolí ruce a je po práci. Nějaká omlouvá, že na ně někdo spoléhat je pro ně úplné nic. Chtějí jen peníze, ale zodpovědnost a práce je jim dost cizí.
Důchodci pracují, odvádí daně, ale ti stát nezachrání a mladí??? Mám pocit že těm je to úplně jedno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Máte pravda že prodavačka má být milá. To ale neznamená že zákazník si může dovolit úplně všechno. Nakusovat pečivo, házet zboží do jakéhokoliv regálu, kam ho to napadne, když si neumí spočítat nákup a nebo nedokáži vysvětlit dětem, že si nemohou brát co si zamanou. Znám i rodiny které se chodí do obchodu najíst a pak bez placení odejdou. Když je upozornite, tak vám vynadají a píši stížnosti. S telefonem na uchu, mluví u pultu na prodavačka nebo na kamarádku???? Prodavačka není služebná a nebo otrok o kterého si zákazník otře boty když si vzpomene.
2 odpovědi