Sláva boxíkům! Ehm, teda krabičkám. Existují totiž děti, (a to třeba už ve druhé třídě), které dostanou 50 - 100Kč denně na svačinu a kup si, co chceš. Takže zpravidla vyhrávají chipsy a cola. Často zbylo i na čokoládovou sušenku. Chipsy se sypou zpod lavice a čokoládová sušenka se rozdává spolužákům, aby se z nich stali kamarádi. - O tom, že dotyční rodiče na zdraví dětí nijak nedbají, není žádná. Jenže co udělá taková cola či dokonce energetický nápoj s dítětem, které se má několik hodin soustředit, to vám nepřeju vidět. Jsou jako opičky v pralese, neudrží svou energii na uzdě a pedagogu snaž se. Ale i to se dá nějak přežít. Nejstrašnější jsou rodiče ( a věřte, že se skoro v každé třídě najde dítě takových), kteří nedávají dětem svačiny vůbec. Ráno dítě nesnídá, svačinu nemá, obědy rodiče neplatí, pokud mají sociální obědy, tak třeba ani nepřihlásí .... a je celý den i do 16 - 17 hodin na bonbónech od spolužáků nebo - pokud to učitelka či asistentka zjistí - na nějakých sušenkách, co se kde najdou v kabinetě či v kabelkách kolegyň. Pak voláte rodičům, prarodičům, píšete zprávy na OSPOD. - Tedy je prima, když rodiče svým dítkám na sváču vůbec něco normálního dají a pokud je tam i kousek zeleniny či ovoce - hurrrrrrá!!!!
Nevím, jaký podíl má ředitelka na pokračování šikany, ale škola má velmi omezené pravomoci. Agresivita dětí vzrůstá a škola má velmi omezené možnosti, jak to řešit. Výchovná komise, přeřazení do jiné třídy ..... moc toho není. Ani přeřadit do jiné školy nelze bez souhlasu rodičů nelze. Dokonce se ani nemůže rodičům toto navrhnout - protože inkluze. Často nestačí na takové výrostky ani rodiče. I když by dítě šlo do diagnostického ústavu, za pár měsíců se vrátí, zpravidla otrlejší a zkušenější.
Proč by měli uklízet učitelé? (Spoustu věcí i tak dělají navíc, co jim nikdo nikdy nezaplatí.) Spíš bych viděla jako výchovné, aby uklízely po sobě děti. Ušpinily, naházely odpadky ...... Pro mnohé je problém donést papír do koše či si obout přezůvky, dokonce po sobě spláchnout. Proč by to měl dělat někdo jiný??? - I to je třeba se naučit, přece. O preventivním účinku ani nemluvě.
A napadlo někoho, že učitel tím, že zadá domácí úkol, si přidělává práci? Musí to přece kontrolovat, opravit, zabývat se těmi, kdo úkol nedonesli atd. Učitelé vědí, proč úkoly dávají, přece. Žádný úkol není na neprobrané učivo. Žádný by neměl být delší než - i s přípravou pracovního místa a kontrolu - půl hodiny. Kromě 1. třídy, kde je pomoc dítěti nutná, rodič má nanejvýš provést kontrolu úrovně napsaného (čitelnost apod.), neručí za správnost ani za jiné věci, jde přece je o to, aby si dítě zvyklo na povinnost a připomnělo si probíranou látku, aby další den se nezačínalo ve škole skoro od nuly (tzv. fázové opakování). Pokud se sejde úkolů víc, je to zase lemplovitost žáka, který má např. na vypracování projektu 14 dní, ale dělá to večer před koncem lhůty. Tedy projekty mají učit děti i si věc rozvrhnout v čase. Jinak dnes se většinou úkoly zaznamenávají do některého systému, na škole zavedeného (Bakaláře např.). Tam učitelé různých předmětů vidí, zda se úkoly žákům nekumulují a zpravidla to přizpůsobí. - To, že někdo taky kdysi chodil do školy, nedělá z nikoho odborníka na školství ....... a přesto do věci stále všichni kafrají. Zvláštní.
"Veřejný lynč" v této pouze slovní podobě, je ještě velmi mírný prostředek nevole veřejnosti, který je jen logickým důsledkem jeho nehorázného rozsudku. Soudcův psychický, fyzický, osobnostní a morální stav by měl být řádně prozkoumán, neboť pokud takto jednoznačně pochybil - a to je evidentní, pak by měl být zbaven svého úřadu. Chápu, že to není v naší zemi tak jednoduché a vím proč, ale pokud má na kontě již tolik "přehmatů", pak nemá v soudnictví co dělat.
Díky za reklamu od hloupých. Penízky na účtu 59395 / 5500 přibývají mnohem rychleji. Kdo nechce jen psát komentáře, ale také přiložit k dílu, má možnost: Odkaz
Tak zpět "na stromy"! Každý si vyhledejme svého soukromého dodavatele mléčných výrobků, pekárnu v okolí, dodavatele masa a vařme více doma. Jedině tak naučíme obchodníky si dávat přiměřenou marži. - Platíme za svou pohodlnost a dobře tak. Navíc pak kupujeme potraviny prošpikované chemií místo poctivých výrobků od soukromníků. Lenost něco stojí! Stojí nás zdraví i peníze. O to více pak musíme pracovat. Je čas trochu přemýšlet.
Nezaráží někoho věta "většina českých důchodců pobírá průměrný nebo dokonce nadprůměrný důchod" ??? To z hlediska statistiky je hodně mimo, nemyslíte? 🙂 Ty nemravné důchody pocházejí z nemravných platů - zpravidla top-manažerů ve státních podnicích, kteří si sami vypláceli několikamilionové odměny, i když byla jejich organizace třeba v mínusu. Ti zvyšují logicky průměr.
Slovo "lhát" a "lež" nemají v pohádce kolem Vánoc vůbec co dělat. Dětský svět je svět fantazie. Tam všechno je a není pravda. Pokud se děti ptají, jak je to s tím Ježíškem (některé již nevěří, jiné se budou schopni porvat o to, že dárky nosí Ježíšek), řešení je jednoduché: Dárky nosí dětem Ježíšek, dokud na něj věří. Když přestanou věřit, kouzlo zmizí a těm, kteří na Ježíška nevěří, dávají dárky rodiče, aby to dětem nebylo líto. Později se dopracujeme s dětmi k tomu, že Ježíšek není osoba, ale symbol lásky. A ta v nás dělá to, že rádi obdarujeme ty druhé. Chceš taky být zástupcem lásky (ježíška) na Zemi a udělat někomu tajně radost? Tak pojď s námi vybrat dárek pro babičku a nebudeme jí říkat, že je to od nás, jo? A ona si bude myslet, že je to od Ježíška. ................... Nevím, jak vám, ale mně dává dárky (celý rok a celý život! 🙂 ) Ježíšek.
Nevidím důvod, aby místo peněžitých dávek "chudí lidé" nedostali např. voucher na zaplacení obědů pro děti, popř. poukázky na potraviny, za které nelze dostat alkohol a cigarety. Když zaměstnanci mohou dostávat stravenky, proč by něco podobného nemohli dostávat lidé na ÚP. Všechno jde, když se chce.
V kolektivu učitelů vznikl nápad, který by byl skutečným řešením. Zrušme ministerstvo školství. (Stačila by jen malá účetní jednotka.) Zbavíme se mnohé administrativy a buzerace, školy se budou řídit ve spolupráci zřizovatelů, ředitelů, učitelů a rodičů ke spokojenosti všech. Bude o 80 procent problémů méně. Ušetřené peníze půjdou do praxe.
Stejně jako pan profesor ze slavné povídky Vyšší princip řekl "Vražda na tyranu není zločinem. Také já schvaluji atentát na Heydricha." i já si dovoluji říci, že hanlivé slovo na adresu té paní není hanlivé, nýbrž jen silně emocionální vyjádření pravdy. Toto označení schvaluji, neb tato žena jedná nečestně a velmi nezodpovědně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen sedm let, za to, že dětem v podstatě zničil psychické zdraví na celý život??? V tomto státě je právo stále na staně zločinců.