Sláva boxíkům! Ehm, teda krabičkám. Existují totiž děti, (a to třeba už ve druhé třídě), které dostanou 50 - 100Kč denně na svačinu a kup si, co chceš. Takže zpravidla vyhrávají chipsy a cola. Často zbylo i na čokoládovou sušenku. Chipsy se sypou zpod lavice a čokoládová sušenka se rozdává spolužákům, aby se z nich stali kamarádi. - O tom, že dotyční rodiče na zdraví dětí nijak nedbají, není žádná. Jenže co udělá taková cola či dokonce energetický nápoj s dítětem, které se má několik hodin soustředit, to vám nepřeju vidět. Jsou jako opičky v pralese, neudrží svou energii na uzdě a pedagogu snaž se. Ale i to se dá nějak přežít. Nejstrašnější jsou rodiče ( a věřte, že se skoro v každé třídě najde dítě takových), kteří nedávají dětem svačiny vůbec. Ráno dítě nesnídá, svačinu nemá, obědy rodiče neplatí, pokud mají sociální obědy, tak třeba ani nepřihlásí .... a je celý den i do 16 - 17 hodin na bonbónech od spolužáků nebo - pokud to učitelka či asistentka zjistí - na nějakých sušenkách, co se kde najdou v kabinetě či v kabelkách kolegyň. Pak voláte rodičům, prarodičům, píšete zprávy na OSPOD. - Tedy je prima, když rodiče svým dítkám na sváču vůbec něco normálního dají a pokud je tam i kousek zeleniny či ovoce - hurrrrrrá!!!!
Nevím, jaký podíl má ředitelka na pokračování šikany, ale škola má velmi omezené pravomoci. Agresivita dětí vzrůstá a škola má velmi omezené možnosti, jak to řešit. Výchovná komise, přeřazení do jiné třídy ..... moc toho není. Ani přeřadit do jiné školy nelze bez souhlasu rodičů nelze. Dokonce se ani nemůže rodičům toto navrhnout - protože inkluze. Často nestačí na takové výrostky ani rodiče. I když by dítě šlo do diagnostického ústavu, za pár měsíců se vrátí, zpravidla otrlejší a zkušenější.
Proč by měli uklízet učitelé? (Spoustu věcí i tak dělají navíc, co jim nikdo nikdy nezaplatí.) Spíš bych viděla jako výchovné, aby uklízely po sobě děti. Ušpinily, naházely odpadky ...... Pro mnohé je problém donést papír do koše či si obout přezůvky, dokonce po sobě spláchnout. Proč by to měl dělat někdo jiný??? - I to je třeba se naučit, přece. O preventivním účinku ani nemluvě.
Ze vy budete učitelka? To je totiž diagnóza. Nevim, proč by mi měl nějaký učitel říkat, co máme s děckem dělat o volném čase. Neskutečná drzost. To uz se od malá děti učí, že musí celý život jak otroci neustále fungovat. O tom, jak učitele vysvětlují látku pomlcim. Školské osnovy těžce zastaralé. Hrůza a hrůza. Každý kdo vystuduje není pro život použitelný. Ona škola všeobecne neurčuje inteligenci jedince. Každý nemusí nutně umět vsechno. Každý ma buňky na něco a tomu by se měl věnovat a nezatezovat se tím co mu nejde. 90% veci ze školy jsem v životě nepotřebovala. Co ale dětem ( a nejen těm) chybi, je selsky rozum. Dnes si s beznymi vecmi neumí lidi poradit. Jaj to neni v tabulkách, technologických postupech apod.
Na to, aby člověk jednal s druhým slušně a zdvořile nepotřebuje ani vysokou a dokonce ani státní školu, snad jen trochu obyčejné domácí výchovy. Pokud by si dali vaši rodiče kdysi s tím jen trochu práci, mohli bychom spolu diskutovat (třeba o tom, co se mi dařilo v soukromé škole bez státních osnov) - věcně a slušně. Takto to bohužel možné není.
A napadlo někoho, že učitel tím, že zadá domácí úkol, si přidělává práci? Musí to přece kontrolovat, opravit, zabývat se těmi, kdo úkol nedonesli atd. Učitelé vědí, proč úkoly dávají, přece. Žádný úkol není na neprobrané učivo. Žádný by neměl být delší než - i s přípravou pracovního místa a kontrolu - půl hodiny. Kromě 1. třídy, kde je pomoc dítěti nutná, rodič má nanejvýš provést kontrolu úrovně napsaného (čitelnost apod.), neručí za správnost ani za jiné věci, jde přece je o to, aby si dítě zvyklo na povinnost a připomnělo si probíranou látku, aby další den se nezačínalo ve škole skoro od nuly (tzv. fázové opakování). Pokud se sejde úkolů víc, je to zase lemplovitost žáka, který má např. na vypracování projektu 14 dní, ale dělá to večer před koncem lhůty. Tedy projekty mají učit děti i si věc rozvrhnout v čase. Jinak dnes se většinou úkoly zaznamenávají do některého systému, na škole zavedeného (Bakaláře např.). Tam učitelé různých předmětů vidí, zda se úkoly žákům nekumulují a zpravidla to přizpůsobí. - To, že někdo taky kdysi chodil do školy, nedělá z nikoho odborníka na školství ....... a přesto do věci stále všichni kafrají. Zvláštní.
"Veřejný lynč" v této pouze slovní podobě, je ještě velmi mírný prostředek nevole veřejnosti, který je jen logickým důsledkem jeho nehorázného rozsudku. Soudcův psychický, fyzický, osobnostní a morální stav by měl být řádně prozkoumán, neboť pokud takto jednoznačně pochybil - a to je evidentní, pak by měl být zbaven svého úřadu. Chápu, že to není v naší zemi tak jednoduché a vím proč, ale pokud má na kontě již tolik "přehmatů", pak nemá v soudnictví co dělat.
Díky za reklamu od hloupých. Penízky na účtu 59395 / 5500 přibývají mnohem rychleji. Kdo nechce jen psát komentáře, ale také přiložit k dílu, má možnost: Odkaz
Takže policie měla okruh podezřelých (do kterého zjevně patřil i tenhle magor), ale dané podezřelé nikdo nemonitoroval? A ani nebyly učiněny preventivní kroky pro zvýšení bezpečnosti na místech jako jsou školy? Proč?
Taky mohl střílet na nádraží, na Václaváku, v knihovně, divadle ..... kdekoli. Není nutné být "chytřejší" než ti, kteří jsou na to studovaní a vycvičení .... Neznáme všechny okolnosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sledujícím StarDance jde o čistou krásu, poctivou snahu, sounáležitost, sdílení čisté nezáludné radosti a pohody. Každé vysílání je svátkem. To ostatní jsou jen kecy. Ty nesmyslné řeči autorky jsou jako chtít rušit třeba Vánoce, mámu a tátu nebo domov. S tím na nás nechoďte. Možná by vám pomohla psychoanalýza.