Nechápu, proč všichni řeší učitele. To není ani jejich libovůle, ani jejich problém, že jsou školy nebo družiny zavřené. Každá škola má zřizovatele, který je odpovědný za provoz a chod školy. Pokud ředitel chce vyhlásit ředitelské volno, tak je potřeba aby mu to někdo schávil. Takže to je problém úřednický. Pokud stát nebo zřizovatl řekne ne, tak školy nebo družiny budou otevřené pořád. Ale k tomuto kroku není vůle ze strany úřadů a malý celospolečenský tlak na úředního šimla, aby se něco změnilo. Takže ne učitelé, ale politici mohou za to, že nevíme co z dětmi.
Něco jako superpotravina neexistuje. Je to jenom prázdná marketingová skořápka, která má za úkol zvýšit prodeje a vytáhnout z lidí peníze a servíruje jim iluzi, že jsou něčím vyjímeční, když si dají superpotravinu. Lépe prodává Brokolice je superpotravina, než Brokolice je zdravá....
Kapesné ano. Ale taky chci vědět, kam jdou moje peníze. Pokud je dítě začne utrácet za drogy všeho druhu, nebo za hlouposti na internetu, jako předplatné Netflix a podobně, tak má po kapesném. Ať si na to vydělá sám a uvidí, jestli potřebuje televizi za 300měsíčně, nebo bonbónky z THC z automatu..
Když nemáme kapacity na to, aby se pet lahve recyklovaly, je vcelku jedno jestli bude záloha nebo ne. Stejně to půjde do spalovny, jako nepotřebný odpead.
Spíš než o volby, bych se starala o to, aby lidi v zatopených domech v zimě nezmrzli. Už před povodněmi, byl velký problém sehnat topenáře nebo kominíky. Netuším, jak bude fungovat /jestli vůbec/ tepelné čerpadlo, které je pod vodou. Mnoho lidí má čerpadlo jako jedinou možnost vytápění.
Pokud máte ve speciální škole v jedné třídě autistu, vozíčkáře, žáka z vadou řeči, sluchu, nebo zraku a jednoho učitele a k němu asistena. tak jak to dnešní inkluze vyžaduje, nikomu to nepomůže a ti, co by se mohli ještě něco naučit to jenom srazí až na dno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechápu, proč všichni řeší učitele. To není ani jejich libovůle, ani jejich problém, že jsou školy nebo družiny zavřené. Každá škola má zřizovatele, který je odpovědný za provoz a chod školy. Pokud ředitel chce vyhlásit ředitelské volno, tak je potřeba aby mu to někdo schávil. Takže to je problém úřednický. Pokud stát nebo zřizovatl řekne ne, tak školy nebo družiny budou otevřené pořád. Ale k tomuto kroku není vůle ze strany úřadů a malý celospolečenský tlak na úředního šimla, aby se něco změnilo. Takže ne učitelé, ale politici mohou za to, že nevíme co z dětmi.