Nemůžou ovlivnit nic důležitého. Např. jaký učitel bude jejich děti učit, s kým budou chodit do třídy, jaký bude rozvrh, kdy a kde bude výuka probíhat, atd. a už vůbec nemůžou ovlivnit obsah, který podléhá státním směrnicím.
Musejí povinně platit za to, aby se děti učliy prokazatelně zbytečné věci jako pestík, blizna, historii Osmanské říše, atd. a při tom nemají možnost si připlatit za to, aby se dítě naučilo něco, co bude reálně potřebovat, např. jak napsat životopis, jak vyplnit daňové přiznání, atd.
Konkurence by všechno tohle umožňovala, protože je o to mezi lidmi zájem, ale stát to zakazuje.
Se vším, co uvádíte, se můžete snažit hýbat. Vyvíjet nátlak na vedení, přendat dítě na jinou školu, do jiné třídy. V dnešní době vycházejí školy z obav před soudními spory a kontrol z různých stran rodičům vstříc téměř ve všem. Osobně s Vámi souhlasím s kritikou přecpaných osnov, já ale na druhou stanu chápu, že si každý jeden rodič v zemi nemůže vymýšlet, co se bude jeho dítě učit. Lze to vyřešit domácí výukou. Jinak životopis se děti učí psát už na základní škole, vyplnění jednoduššího daňového přiznání se dá při troše snahy zvládnout i s pomocí videa na YouTube...
V práci aspoň bývá za člověkem vidět nějaká práce a vydělané peníze. To bohužel děti často ve škole nepociťují. Odměnou jim jsou často jen nadávky, pohrdání a šikana. A to jak od spolužáků, tak bohužel někdy i ze strany učitelů. Smutná realita vážený pane. To není prostředí k normálnímu žití ale spíš přežívání. A k čemu jim to celé pachtění je? Umí trochu česky a anglicky po 14 letech každodenní výuky. Efektivita na bodu mrazu. Velmi žalostné!!!😠😡👎
Pane Pekař, proboha!!! Další identita????
Klasické učitelské žvásty krejici se navzájem. Co kdyby netrávili většinu hodin zapisováním něčeho do sešitu? V době nanotechnologii a umělé superinteligence......místo toho si přečetli vše připravené a okamžitě by se tím museli aktivně intelektuálně zabývat s učitelem?.....jak je ostatně přirozené v normálním životě. To, ale bude muset mít učitel jinou intelektuální dovednost a snahu.....což se s armádou postmenopauzálnich prechytralých tet ale nikdy nestane.
Zato zakomplexovaný přechytralý strejka rozhodně točí zeměkoulí a spasí svět, nebo alespoň české školství 🤦🤦🤦. Proboha, to je úroveň 🙈🙈🙈
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Měli by vyřadit především porotu. Až do dneška jsem si myslela, že porota má za úkol dát tomu trochu odborného ducha... Bohužel Genzer úspěšně plní roli šaška, Drexler je letos naprosto neobjektivní (body Paulové za věk a Hartlovi za šaškárny se snad čekají od diváků, ne od poroty) a Tománek si neúspěšně hraje na Chlopčíka...
1 odpověď