Mě se líbí systém: plán učiva a ukolu dopředu na celý týden. Ale psát úkoly ze dne na den je na palici (mimo 1. až 2. třídu). Samozrejme jsme si psali úkoly na ZŠ o přestávkách, dcera si píše ty kratsi taky tak. A jinak nedokážu odhadnout hranici mezi nedostatkem času na učení ve třídě a pohodlnosti učitelky. Bohužel jsem negativně ovlivnena Covid karantenou, kdy to některé učitelky pojaly jako dovolenou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Značná část učitelů základních škol v ČR odmítá akceptovat společné vzdělávání žáků s postižením i bez něj v běžných třídách, zejména pokud jde o žáky s vážnějším mentálním postižením, poruchami chování nebo s psychiatrickou diagnózou …", pokud budou učit ve školách učitelé v důchodovém věku, co ještě učili za socialismu, tak ti budou odmítat jakoukoliv změnu, nejenom inkluzi. Mladé učitele nevidím.
Syn měl ve třídě spolužáka s PAS, který měl dva roky přidělenou asistentku, po té vše zvládal sám a od 6. třídy nastoupil na gymnázium.
Dále znám stejně staré dítě, která má silné ADHD (medikace) + další psychické problémy, ale učí se velice dobře, téměř samé jedničky.
Měli jít oba na specku?
5 odpovědí