Někde jsem zaznamenal, že naši poslanci a ministři mají jedny z nejvyšších platů v EU, snad 2. nebo 3. Takže myslím, že jsou na tom velice dobře! Takže nepřidávat a platy odvodit koeficientem od průměrné mzdy. Ovšem s tím koeficientem budou mít poslanci asi problém 🙂.
Zjevně s tím nebudou mít problém, jelikož už to tak funguje. Plat poslanců je navázán kvocientem na průměrnou mzdu. Pokud se zvyšuje průměrná mzda, zvyšují se i platy poslanců.
Pokud by šlo čistě jen o práci, tak by paní možná (nevím?) metrem jezdila, ale zmiňovala také to, že rozváží děti do školy. A pokud má děti v první, druhé třídě, tak je metrem z pochopitelných důvodů posílat nechce a radši si je kvůli bezpečnosti odveze před školu sama 🙂
spádové školy jsou na Stodůlkách 10 minut chůze 🤦♀️. Je to jen o pohodlnosti.
Do Prahy se neustále cpou peníze, dojíždí tam stále více lidí. Je třeba vytvořit pracovní příležitosti v okresních městech, problémy s dopravou a bydlením zmizí. Takhle dostává Praha stále více peněz ze státní kasy, bydlí tam stále více lidí. Ať si pražáci tuto dopravu užijí.
A nepomohlo by, kdyby zrovna ti zmiňovaní v článku jeli MHD? Jako ze Stodůlek na Smíchov autem? Proč? Metrem to je 10 minut.
To máte těžký - když jedu do práce MHD, trvá mi to přes hodinu, autem 20 minut. Naštěstí jezdím "proti proudu". Fakt je, že tuhle jme jely s mámou na koncert, bylo hnusně, tak jsme si vzaly taxíka, a tramvají bychom tam byly rychleji.
Slečna z článku jezdí ze Stodůlek na Smíchov. To má metrem 10 minut, autem ve špičce hodinu. Na tohle člověk nepotřebuje být Einstein. Kdysi jsem taky měla kolegyni, které bylo 25 a byla líná ujít jen krok pěšky.
Jezdit ze Stodůlek na Smíchov autem, to je teda masakr, když drtivou část tohoto území obsluhuje metro. Respektuji, že lidé prostě chtějí jezdit autem, třeba jen kvůli pohodlí. Ale ať si nestěžují...
Taky to nechápu. Metrem je tam za 10 minut. Nechápu, proč musí jez hodinu autem. Pak se lidi diví, že jsou kolony.
Doporučuji dopravním expertům se postavit na jakoukoli křižovatku a sledovat skutečný počet projetých vozidel a porovnat s počtem, který by mohl projet, kdyby řidiči nenechávali mezery, do kterých by se vešly další 2 až 3 vozidla. Je potřeba apelovat na řidiče aby se rozjížděli na zelenou a nenechávali zbytečně velké mezery. Jinak jakékoliv dopravní opatření a stavění je k ničemu, kolony budou. Zkrátka, neumíme jezdit, kdyby tak jezdili například v Paříži, byla by totálně neprůjezdná.
Nejhorší jsou "přejížděči" z pruhu do pruhu. Díky nim jsou kolony.
Naštěstí to vbrzku po opětovné volbě čtyřdemolice vynahradí německé platy. S měsíční gáží osmdesáti nebo sto tisící v kapse už člověk přece jen nad nějakým tím dopravním kolapsem mávne rukou s myšlenkou "co se vleče, to neuteče".😂
Jak vidno ani německé platy nepotřebujeme, když si každý jezdí do práce autem 🤷♂️. Metrem ze Stodůlek na Smíchov je člověk za 10 minut, autem ve špičce to trvá hodinu. Otázkou je, proč to teda tu hodinu jet?
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
...pokud výpočet dokazuje opak, pak se jedná o špatný, nekvalitní, fiktivní výpočet...!!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tak sem hoďte ten správný