ěkuji, panu redaktorovi za tento rozhovor a děkuji panu Meleckému. Konečně to někdo řekl do veřejného prostoru: "Ale vidíte, jak dopadají volby. Lidé jsou nespokojení a cítí nerovnost. To je důvod rozporů v politických názorech a zvyšujících se preferencí pro „nesystémové“ strany." To srovnání s USA - ano, bohužel. Nechápu novináře, že tohle nevidí. Nechcete někde kandidovat? Pomůžu Vám s kampaní.
Nejdřív bychom se jako Češi měli podívat na vlastní píseček, pořádně postihovat korupci a dát to dostatečně veřejně vědět. Jak je možné, že se tady lidé stále nechávají podplácet? Všichni kdo pracují pro ČR by si také měli uvědomovat, co bude jejich chování znamenat do budoucna pro život ve státě, v jehož službách jsou, a kde sami žijí. Jsou proškolováni k tomu, aby viděli dál než za svůj práh?
Asi by stálo zato ve stejném článku napsat, že podobně odborníci a odborná veřejnost vyjadřují i rozpor mezi návrhem na změnu pojetí výtvarné výchovy. Více si můžete udělat předsravu na: Odkaz
Ruskou propagandu ze všech možných zdrojů konzumují i vzdělaní lidé. Kritické myšlení mají postavené jinak a jsou přesvědčeni, že chybí těm, kteří ji nekonzumují. Je to špatně ošetřeno. Politiky, médii. Politici by si měli nechat zpracovávat studie, mít nějaké prac. skupiny psychologů, sociologů, sociálních a kulturních antropologů, politologů, duchovních, zpravodajských služeb a odborníků na komunikaci s veřejností.
Jen chci autora článku upozornit, že pokud se podívá do archivu České televize, uvidí, že následující slova paní Jiřičné nejsou "podle ní", ale že je to fakt. Citace ze článku výše: "Tehdejší pražský primátor Pavel Bém (ODS) byl podle ní nejdřív vítězným projektem nadšený. „V okamžiku, kdy Klaus řekl, že se přiváže na židli, aby mohl zabránit tomu, aby se ta budova postavila, tak Bém otočil o 180 stupňů." Bohužel, další komentáře v ČT a jinde tomu nepomohly.
Jen dodám, že pan učitel se v článku nezmínil ještě například o práci s rodiči, individuálních rozhovorech s dětmi - ať už se jedná o vysvětlování látky, hledání motivace, řešení nebo podporu při řešení problémů ve vztazích mezi nimi (některé z těchto činností jsou více zastoupeny na základních školách), nepsal o třídnictví, přípravě různých akcí, vyhledávání soutěží, přípravě žáků na ně, jejich obesílání, o dalších doplňkových činnostech jako správa kabinetu nebo odborné učebny, o koordinaci práce s kolegy, poradách...
Tenhle článek je pouze poplatný krátkozrakému pohledu na věc. Argumentovat tím, že se po popsaných opatřeních v Německu zvýšila porodnost, je zcela od věci. V Evropě si v porodnosti teď vedeme vzhledem k většině zemí skvěle, porodnost v Německu je 1,5 dítěte na matku, v Čechách 1,8. Více zde: Odkaz 1 Německem bych rozhodně neargumentovala, matky to tam mají velmi těžké. To už nemám z článku, ale od známých, kteří tam žijí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Výborný článek pro rozpoutání diskuse. Nebezpečný výrok: "Pokud dítě zajímá jakákoliv otázka, najde jednoduše na internetu odpověď, která je mnohem erudovanější a přístupnější než ta, kterou by mu mohl poskytnout jeho učitel." Na Internetu dítě najde cokoli. S takovýmto přístupem bychom měli za chvíli rozeštvanou společnost a odborníky kazisvěty. Škola je nutná. Děti potřebují zdravý základ a potom kritické myšlení. Mimochodem - dle mé soukromé studie si dodnes mnoho středoškoláků myslí, že kritické myšlení znamená umět kritizovat. Bylo by užitečné ho zaměnit třeba "objektivním myšlením".