Jj, Dacia má specifickou skupinu zákazníků, ale Joggrem mohla oslovit velkou skupinu těch, kterým chybí velké auto (a tim myslím uvnitř, ne zvenku). Jen použít tu samou techniku co v malym Sanderu... no nevim, čas ukáže. Přece jen velké auto si kupuji protože ho občas budu potřebovat naložit a kdo tak nejezdí jen kolem komína...🙁. Možná pro 4 děti které nic neváží je to řešení...
Ten člověk řídil kamion, to znamená profesionál. Trestný čin je to neúmyslný, takže chápu trest odnětí svobody Asi není účelem, aby někdo, kdo zavinil dopravní nehodu seděl s nějakým recidivistou. Ale jako profíkovi tak směšný zákaz řízení? Není možné po půlce požádat o prominutí zbytku trestu a vrácení řidičáku? A pak hurá znovu za volant kamionu?
PS: pokud mi spadnou brýle, tak je přece nelovím, kousek se dá jet bez nich a až někde bezpečně zastavím, tak si je najdu (stejně tak nastavování navigace před jízdou a podobně... ). Pak bych asi nepřehlédl stopku, nejel x metrů uzavřeným pruhem (už při nájezdu do něj musel porazit vodicí desky) a na konci přehlédl 2 stojící auta cestářů (a to možná i s blikající šipkou nebo oranžovými majáky). Ale dávat pozor kam jedu se asi dnes už neučí 🙁. A k pojištˇovnám, 700 tisíc za život táty od rodiny je dnes docela směšné...
Tak dobrá, zkusim příspěvek ještě jednou a čestný pionýrský adminovi že se nikoho urazit nesnažim...
Možná se nás vláda snažila rozesmát.
Ale nikde neřekla jak udělá to, aby paliva splňovala nízkoemisní normu bez biosložek. Nikde neřekla jak obyč lidem pomůže odpuštění silniční daně v podstatě pro osobáky a dodávky, když zásobování obchodů stojí na kamionech. A nikde neřekla jak má ČOIka kontrolovat marže, když k tomu není oprávněna a nikde není stanovené jaké marže jsou přiměřené.
A žádný novinář nám vlastně ani nebyl schopný říct, kdo se v tom řetězci napase nejvíc? Že by se nikde nenašel článek co by stačilo prohnat překladačem? Nevim, kdo se pakuje nejvíc. Rusové? To nemáme dlouhodobé smlouvy? Překupníci? U nás zas tak velký podíl nákupů na burze neni. Rafinerie? Za kolik to vlastně prodávaji ony? Nebo jen a jen pumpaři? A jestli ano, proč nejsou na EuroOilu ceny výrazně nižší a vláda (nebo někdo ze státního Čepra) o nich denně neinformuje?
Proč vláda nestanoví od určité ceny nižší daň? Příjem by jim tak neklesl, jen by jim tak rychle nerostl... Možná přihodí sociálně slabým nějakou dávku, a možná nemaji zájem aby lidi co nemaji práci za rohem do té práce vůbec jezdili...
A možná to jen vidim trochu černě...
Tak pro snížení daně je prý nutné jednat s EU a pro zrušení biosložky ne 😄
Já sice chápu že je potřeba štouchnout do Babiše, ale aby ho nějaká Gréta nepodpořila a stát mu neplatil výpalný. Právě přimíchávání biosložky je EU stanovené.
Co takhle milá vládo, když vlastníš ČEPRO a tím i čerpačky Eurooil na nich nezdražovat. Máš možnost tak ukázat jaká je reálná cena a možná bych si těch pár kilometrů pro levnější benzín zajel...
Hodně komentářů říká že je to přehnané a že to nesimuluje skutečnost. To ano, ale kolikrát stačí mrknou stranou a propásnete ten okamžik kdy jde kde do té doby bězná situace vpoho řešit a vše je pak o štěstí a náhodě. A že řidič na telefon jen mrkne? Že telefonování je vždy jen blabla a stejně se soustředíte na řízení a ne na to že vám volá např.děcko s nějakým problémem? Já jen abyste tušili kdo může sedět za volentem - bývalý kolega při řízení lovil pokémony... A že profesionálům se to nestane? To říkejte rodinám těch cestářů, co je každý rok někdo smete v uzavřeném jízdním pruhu...
že se řidič žlutého auta mohl vyhnou předpokládá to být přesvědčen o tom, že ten proti se nevzbudí a necukne zpět... ono po bitvě je každý generál. Zkuste si až pojedete někdy započítat. Jednadvacet, dvaadvacet, bum. Pokud nemáte reakce automatizované tak to nedáte. Nebo stačí mrknou někam stranou. A většina řidičů přece nepředpokládá, že každý druhý je nebezpečný a není připravena něco udělat... A jestli si vy myslíte, že to v jakékoli situaci dáte, tak před vámi smekám...
To je zase titulek 😄. Hlavně aby to vypadalo jako senzace.
Nemyslim si že by novináři byli tak hloupí, že netuší, že stejné zpráva, pokud to její autor považoval za důvežité, je archivována na BISce, a pokud ne, určo na kopii datum skartace nemůže být pozdější.
Ale proč se snaží dělat blbce z čtenářů? To, jestli si jí kancléř před skartací přečet stejně nezjistí, ale proč se to snaží podat tak že to tam všechno strká osobně? Maximálně podepíše skartační protokol...
Já bych autory (nebo kohokoli kdo to zná) poprosil, v jakém zákoně nebo vyhlášce najdu to rozdělení na vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty a ochranný jízdní pruh pro cyklisty? To my chcete tvrdit že když nějaký kuzma jízdní pruh pro cyklisty oddělí V2 s šířkou 12,5 že tím pruhem normálně jezdíte? To snad ne...
Jj, i 633/01 byla mezi mýma motorkama, a stejně jako u jiných dnes lituji, že jsem si alespoň nějakou nenechal, a bylo to s ní jako se vším ostatním tehdy - já měl štěstí na bezporuchový kousek, to 90ky jsem měl rozebrané v jednom kuse, jednoválcová 250 byla lenoch a tohle byla konečne "mašina". Ale v zatáčkách jsem měl pocit jako na fichtlu a nikdy jsem nenašel hranici, kdy se to zlomí. A byly to horší držkopády 😄, ale jela supr a byla spolehlivá. I když kalifi jsem kamarádům trochu záviděl...
Holiny, kroksy, tepláky nebo jiný kalhoty v pase do gumy.... a teď tyhle galoše. Další posun k univerzálnímu výrobku, který se bude supr prodávat v e-shopech, protože na nějakém milimetru přece nezáleží 🙁. Když jsem si v 89 naivně myslel, že si konečně budeme moct koupit odlečení aby ho nebylo potřeba přešívat, určitě jsem nečekal tohle
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nj, to je tak když přání je otcem myšlenky. Bohužel poslední dobou dost časté...