Udělalo se hodně pro pochopení tvorby důchodu při vzniku nároku na důchod, ale systém je tak složitý pro pochopení, že jak vidět na diskusi tomu stále spousta občanů nerozumí. Přesto pro pochopení se udělalo mnoho a občanům lze jen poradit nechť se nebojí informovat kde se dá a hlavně si ohlídat veškeré potřebné k výpočtu důchodu.
A není to jedno. Vždyť Síkela je bezvýznamný politik, který není schopen překročit svůj stín. Je to spíše úředník, co bude plnit zadání bez nějaké vlastní inciativy. Takže je zcela jedno, která z trafik mu bude přidělena. A tahle je obzvláště povedená. Tam nemá co zkazit, jen může rozhazovat evropské peníze do projektů ve vzdálené budoucnosti.
V podstatě jste to vystihl o panu Sikelovi a právě proto se dočkal této pozice. Řekněme si upřímně paní Uršula další působení v EU vzala přes politický handl a jak jsem již někde napsal potvrdilo se že všichni do jednoho tam budou jen figurkamí ale za provázku bude tahat úplně někdo jiný. No a to je cesta do záhuby.
Opět jedno velké fó pá s novým průmyslovým objektem na zelené louce. Může přinést pracovní místa, ale bude nás to stát hodně peněz, protože během procesu výstavby se objeví spousty potíží, které se budou muset draze vykoupit, jak bývá v Česku tradicí. V podstatě forma tunelu na stát který už beztak v pokladně nic nemá.
V diskusi se potvrzuje, že pravidlo autoškoly je dokonalá znalost vyhlášky o provozu na pozemních komunikacích, tak opak je pravdou. Znalost vyhlášky slouží jen pro úspěšné vykonání testů pro získání řidičského oprávnění a v dnešní době poté noví řidiči si jezdí jak sami uznají za vhodné. On ten respekt k vyhlášce scela vymizel a dnešní řidiči spíše ignorují co zmíněná vyhláška stanovuje.
Nezbývá než se obrnit velkou trpělivostí a při jízdě po komunikacích se hlavně nenechat vyprovokovat a raději šílence rychlé řidiče co nejrychleji pustit a nesnažil se je umravňovat různými manévru svého vozidla. Sami sobě si tak můžete přivodit tragédii. No a ty pomalé rovněž respektovat do doby kdy se dají předjet, pokud dělají záměrně po několika světelných signálech se v praxi většinou umravní. Byl jsem profi řidič a dožil jsem se důchodu a opravdu základní zásadou v dnešním provozu jsou pevné nervy a nenechat se vyprovokovat znovu opakuji. Přeji všem hodně šťastných kilometrů za volantem
Na změně kurzu může vydělávat úplně každý, stejně tak vy.. Je jen Váš problém, že to neděláte. Navíc, když se tu zavede Euro, tak tito lidé pořád mohou obchodovat třeba mezi Eurem a Dolarem.. 😄 Ale když přejdeme na Euro, tak jsme automaticky v jedné kategorii s Řeckem, Itálií, atd.., což jsou země de facto před bankrotem.. Takže bychom vlastně byli sponzoři těchto ekonomik, myslím si, že to si naše země dovolit nemůže..
Jste směšný. S těmi pár eury můžete tak akorát ……. Jmenované země si žijí líp jak ve vykradeném Česku. Asi tak s těmi vašimi bankrotáři. A Česko si už nemůže dovolit nic. Vládní úředníci si kromě zvyšování státního dluhu i peníníze začali půjčovat, což nikdo doposud nečinil.
Znovu a znovu euro zavedená jednotná měna a koruna jen a jen sloužící pro větší zbohatnutí bohatých kšeftmanů vexláku a jím podobných. Ti z pohybu kurzu nahoru dolu nesmírně bohatnou a tak budou preferovat korunu do poslední chvíle. Pro obyčejného občana spíše přítěž. Vlastenectví v dnešní době už jen na výsměch. Dnes v první řadě peníze.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Všichni všechno ví, ale jak je to opravdu nevíme.
Takže samé blábolení stovek redaktorů a kde nic tu nic.
No a tak to funguje dnes ve všem, hlavně když za to mají všichni Tučný peníz.
Sebranka nevytvářející hodnoty tak ekonomika mínusová.