bude-li se vycházet ze zákona, tak stanovení trasy dálnic či železnic je jednoduché. Je možné vybrat tu, která má nejnižší dopady na zdraví (tj. zasáhne nejméně lidí). Nicméně máme-li na kraji takové úředníky, kteří podle zákona nepostupují, dopadne to jako ze ZUR Jmk, kdy nejprve zvolí trasu a po trase upraví své postupy tak, aby úředníky zvolená trasa vyhrála jako ta s nejnižšími dopady na zdraví. Pak se nesmíme divit, že trasa dálnice procházející Bystrcí a jdoucí 5m od obydlených domů má nižší dopady na zdraví než neposuzovaná varianta, která se k domovům přibližuje pouze na 500 metrů, přitom zajistí stejné výsledky.... Jak je to možné, je to tím, že dopady na zdraví se skryjí v neveřejných studiích a hodnocení je neveřejné. A rozhodnutí úředníků není možno zpětně ověřit, neboť na hodnocení se vztahuje autorské práva, které si ještě musí člověk koupit, neboť se nedělá dle zákona ale dle nesmyslných postupů úředníků. Stačí, tedy, aby byly výběrové trasy veřejné stejně tak i hodnocení. Takový postup pak nepůjde oblafnout a odpadne tak i nesmyslné zatahování dálnic a tranzitní dopravy do rezidenčních čtvrtí, kde pak budou způsobovat nadlimitní hluk a emise. Pak se budeme divit, že zbytečně budeme platit miliardy za zdravotní následky.
Má vůbec smysl stavět VRTku do Brna, když vlak bude stavět na zastávce Brno hřbitov, následně člověk bude muset přesedat, aby se dostal na zastávku Brno - hlavní nádraží v odsunuté poloze, zde opět přesedat aby se dostal na stávající hlavní nádraží, kde přesedne na šalinu a jede domů.
Má smysl to za miliardy stavět, když jednoduší a časově stejně rychlá bude jízda stávajícím vlakem, který člověka bez problému přiveze na hlavní nádraží..... Přitom mu odpadne těch nesmyslných x přestupů.....
Promiňte, ale takové nádraží vůbec Brnu nepomůže. Když chce nádraží, tak s plnohodnotným přestupem na lokální vlaky a autobusy i MHD.
k čemu by byla časová úspora pro obyvatele Blanska či obyvatele Brna, když přijedou na nádraží, pak musí přesedat a jet na VRTku např. do Prahy, když přesedáním ztratí více než hodinu. To raději pojedou vlakem.
To raději opravit nádraží v Brně a nesmysl typu VRT NESTAVĚT a úředníky podporující tento nesmysl poslat tam, kam skutečně patří - tj. do blázince.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Byl bych pro, aby za každého úředníka, respektive státního zaměstnance či zaměstnance samosprávy (město,kraj, mestská část) s vyjímkou škol, silových zaměstnanců (policie, armáda, hasiči) včetně zastupitelů či starostů bylo uvalena daň DPH na jejich mzdu, jako na službu, kterou tito lidé dělají. Byla-li by povinnost odvést za ně i DPH, znamenalo by to s každým novým zaměstnancem zvýšení příjmu státu, ale i vyšší zátěž na úředníka. To by si vyžádalo i redukci míst a slučování samospráv obcí.