Jee..už je to tady..nová výmluva..ještě trapnější než ty předchozí.. je zajímavé že soukromý sektor,banky a podobně, když něco spustí..tak to funguje...co mi je do toho zda jsi testoval či ne..to je váš problém. Vy jste placení lidmi, aby to fungovalo..a ne slyšet výmluvy!! Otestovat by měli Bartoše..jestli je jeho IQ vůbec měřitelné..tedy..
I v soukromém to nefunguje, zvláště když dostanete něco nového. Nicméně pracovníci v soukromé firmě nemohou naříkat. Prostě musí zatnou zuby a dělat. není to jako ve státním, a to i přes to, že polovina z nich pak ztratí práci a musí se školit na něco nového. Nelze říci to nefunguje, tak s tím dělat nebudu a místo toho si dělat kafé a poskytovat rozhovory novinářům. Raději něco zostudit, než aby se zjistilo, že to povolil někdo, v rozporu se zákonem a na základě toho získal úplatek. Který kapr by si chtěl rád vypustit vlastní kalný rybník, ve kterým se získávají velké obálky, získávají se informace jak dlouho to trvalo a co se s tím bude dělat. Jestliže s pomocí softwaru se práce udělá za 2 měsíce, je to lepší než čekat na stavební povolení 2,5 roku jako v roce 2020, kdy jsem o ně žádal.
Inu je lepší být tažný kůň a něco chtít ve státním bordelu změnit k lepšímu, než být chovný a za líbivou politikou připustit další tisíce předníků k ničemu. Inu ti zoufalci, kteří pracují ve státním, když se nechtějí učit něco nového a poslední novinkou je psací stroj, tak to je velký skok.....
Držím palce.
Byl bych pro, aby za každého úředníka, respektive státního zaměstnance či zaměstnance samosprávy (město,kraj, mestská část) s vyjímkou škol, silových zaměstnanců (policie, armáda, hasiči) včetně zastupitelů či starostů bylo uvalena daň DPH na jejich mzdu, jako na službu, kterou tito lidé dělají. Byla-li by povinnost odvést za ně i DPH, znamenalo by to s každým novým zaměstnancem zvýšení příjmu státu, ale i vyšší zátěž na úředníka. To by si vyžádalo i redukci míst a slučování samospráv obcí.
No na takové bláboly chorého mozku asi ani nemá smysl reagovat, Váš příspěvek jen odhaluje Váš neuspokojivý psychický stav, bezesporu zapříčiněný neúměrným provozem a také dlouhým pobytem na slunci 🙂
Myslím, že nejsem daleko od pravdy, tvrdit, že jste jeden z činovník správy a údržby. Nicméně chtěl bych si vás vzít na svědka, při řešení odškodnění, které by mělo zajistit 20 let porušování práv lidí. Stačí připomenout, že zde bydlí 2000 lidí v cca 500 domech a stanovené odškodnění v roce 2014 bylo 20 tis. za každý započatý měsíc, kdy úředník nezákonně postupoval + náklady na soud a následně i přestavbu domů. tj. zde se tedy mluví o desítkách miliard kč.....
Myslím si, až na to půjde stát vybírat po lidech, tak se tomu tak určitě budete také smát a tvrdit, že jsou to drobné, které Vám nebudou chybět. Dle Vaší reakce by se u Vás mohl stát zastavit několikrát.....
Pan Dolák je jak ten hostinský z Hospody na mýtince, co si postavil hospodu a diví se že mu do ní chodí lidi. Koupil si barák u silnice a diví se že po ní jezdí auta.. To stejné Troubsko... Tam si náplavy postavily na poli baráky a teď se rozčilují že vedle vede dálnice. Autama jezdí ale všichni. No možná ty jejich nehrčí 🙂
Pane Petr, dům je po příbuzných, tj. musel jsem jej částečně vykoupit a byl postaven v roce 1921. A vykoupil jsem je s tím, že bylo nařízeno již v roce 2006 nejpozději do roku 2011 postavit obchvat, který dosud i díky Vám není v plánu. Obchvat byl zrušen proto, že Petr Petr podal proti tomuto odvolání, neboť by nemohl dát své sekretářce norkový kožich a každoroční půlmilionovou odměnu za nadstandardní plnění úkolů. Také by to znamenalo i to, že by bylo v práci něco potřeba cca 15 minut udělat nikoliv jen honit holuby v nose a to pouze při 700 tis. kč za měsíc čistého. A při nejvyšších výkonech stačí použít i druhý prst, že pane Petr a odměna se jistě sype.
Přitom řešit problémy, když tam nebydlím je přece pod Vaši úroveň. Stejně jako rovnost před zákonem pro nějakou plebz. Vždyť to jsou pouze obyvatele druhé kategorie, které jsou zde pouze pro to, aby nám zaplatily vaše příjmy. Tedy investovat do nuceného větrání a výměnu oken, které bylo nařízeno udělat do 1.1.2013 co dosud nebylo vykonáno, by bylo jistě plýtváním peněz. Na to má nárok pouze ten, kdo Petrovi dá 100.000 kč do kapsy, že. Nařízení snížit rychlost, je taky nesmysl, to by znamenalo 1 minutové zdržení, a to je nehorázné, když tu každý den jezdíte, že Přitom mělo být uděláno k 1.1.2012.
A proboha zde je 250 domů..... to by byla sebevražda, měnit jim okna a z mého rozpočtu instalovat nucené větrání. to by po mě chtěl kraj kontrolu výdajů a všiml by si jak špatně zde hospodařím. Nicméně tak zákon nefunguje. už vám to sekretářka přečetla, když číst jste se ještě nenaučil.
Ale to já to co píšete chápu. Ale tak to tady bohužel nefunguje. Stačí se jen podívat na to jak dlouho se jedná o severním obchvatu Prahy. Nebo napojení na dálnici směr jih z D0.
......, případně i kolika lidem se bude muset vykoupit dům......
A jsme opět u toho. Ten kterého by se to případně týkalo, bude argumentovat tím, proč můj dům a ne ten sousedův. A pak se bude několik let soudit a podávat odvolání.
Bude-li mít jednoznačný doklad toho, že daná varianta má nejmenší dopady na zdraví, nejnižší náklady, musí nastoupit nucený výkup. Takový postup je daný a nic se žalobami nedosáhne. Horší je způsob, kdy je zákon daný, ale úředníci dle něj nekonají, neporovnávají a navíc mají nakoupené pozemky. Tak jak v jihomoravském kraji. Navíc, KHS Jmk nefunguje a bylo by lépe, kdyby místo ní byl obyčejný bernardýn s razítky. Nic se tí nevyřeší, jen se ušetří miliardy za platy úředníků-grázlů, které se mohou použít na ochranu před hlukem. Navíc i zákony nefungují, tak nemůžeme čerpat dotace na protihlukové opatření, tak jako např. Slovensko. tj. nv 433/2022 zrušit a přijmout evropské zákony. To jsme měli již v roce 2018 a dodnes nejsou. Vlastně jsou, ale pouze na okrasu a na hlášení do Bruselu. ochrana zdraví i plánování se jede podle duálních nesmyslných a nezákonných nařízení.
Ale i tohle bude stejné jako to co jsem napsal. V tom co píšete se přidají ekoteroristé (sysel, žabička, kytka) a samozřejmě i někteří obyvatelé v tom územním plánu KHS, proč ten obchvat má být právě za jejich zahrádkou atd.
Uzemní plán by měl být postaven na podrobném posouzení variant na stejné úrovni podrobnosti. tj. řešit kolik obyvatel bude zasaženo hlukem v daném hlukovém pásmu, kolik tam bude škol, nemocnic, zdravotních zařízení a následně i posouzení, zda i hlukové limity je možno dodržet, případně i kolika lidem se bude muset vykoupit dům. Tím se dá i vyčíslit kolik bude stát protihlukové opatření a výsledná cena posuzované varianty. To vše dát do tabulky a zobrazit pro každou variantu. Výsledná varianta se zvolí tak, která má nejmenší dopady. Stejné hodnocení by se mělo udělat i pro emise. Zkuste se podívat na posouzení variant k AZur Jmk č1, a vyžádat si takové porovnání. Dle odpovědí z JMk dostanete odpověď, že takové posouzení se nedělalo a tyto informace neexistují, i když je to požadavek EU, aby se tak postupovalo. Nicméně i přes tyto problémy z hlukem a chybným stanovení limitů, které byly dělány i pro ZUR JMk, je stále tento plán platný. Nicméně i dle tohoto rozsudku by měl být tento plán zrušen. Neboť není odůvodněno a doloženo, že tento plán je realizovatelný a je možno stavět komunikace a dráhy dle tohoto plánu a takto zajistí splnění hlukových limitů, tj. zda existuje opatření, kterým by to šlo zajistit.
Tak já nevím ale pokud někdo porušuje zákaz vjezdu tím že má těžší auto než do daného místa může vjet tak tam dát policejní hlídku a dávat vysoké pokuty ne.
Chápu že stěžovat si je jednodušší než něco dělat 🤨
Můžete se zeptat policie ČR, kolikrát jsem volal a žádal zásah, někdy i 2x denně. Výsledek, když přijedou, tak zjistí nezákonný stav a řeknou, že je to věcí městské policie. Ta však příkaz od starosty nemůže dostat, neboť je podřízena Brnu nikoliv pouze městské části, kterou jsme. A paní primátorka toto neřeší. Potřebuje, dle jejího vyjádření žádné neomezování dopravy, které by tyto zákazy způsobily a pro ni by to znamenalo nižší příjmy, které by Brno mělo a tím i méně koksu, který by mohla v podobě lajny vyšňupat. tj. potřebuje, aby tranzitní kamiony se dostaly až na náměstí Svobody.... Dál však již ani krok, neboť tam má svoje sídlo a hluk by ji rušil. Nicméně proč chce, aby tranzitní doprava projížděla centrem města mi není jasné, nejspíše, že drogu, kterou potřebuje si již osobním autem nedoveze.
Navíc odstěhovat se, ale cenu, kterou za barák má tak nízkou hodnotu z důvodu hluku, že si za něj ani kdejaký sbor 40 km od Brna nekoupím. tj. není jiné řešení, než tlačit na úředníky přes soudy.
Nebagatelizujte fakta.
Vladní novela platná na základě rozhodnutí vlády není žádná protiústavní vyhláška a žádný soud kvůli nadměrnému hluku nebude tuto platnou novelu rozporovat., takže díky této novele je právní obrana proti nadměrnému hluku velmi problematická!!
Novela z července 2023, umožňující beztrestné ohrožování lidského zdraví hlukem, který je velmi vysoko nad hygienickými normami a doporučeními WHO a uvedená fakta o stupnici hladiny zvuku v decibelech nejsou žádné KDYBY.
Novela vlády 433/2022Sb, kterým byly navýšeny hygienické limity hluku je v rozporu se zákony např. 19/1992Sb. Opravu měla udělat stížnost senátorů, které se však z důvodu lenosti ústavních soudců se odmítl ústavní soud zabývat. Tedy bude nutno být zaslána na ústavní soud znovu. myslím si, že vláda nemůže upravovat hlukové limity dle svého uvážení, ale pouze na základě posledních vědeckých výzkumů a studií, které doloží, kde leží limit, kdy je považován hluk za škodlivý a kdy ne. Dle WHO je limit kolem 50dB přes den a 45 přes noc. Mít stanovené limity na hodnotách 68/58dB je nesmyslem. Neboť tak vysoké limity nezajistí splnění hlukových limitů ve vnitřních prostorech domů. Tj. nezajistí splnění závazku státu vůči EU i všem obyvatelům na soukromý a rodinný život a nedotknutelnost obydlí. Nebude-li chtít stát platit miliardy za odškodnění, jistě brzy rád tyto limity sníží a za toto opatření se omluví. Je to jako s kouřením, kdy mnoho z Vás nadávalo na zahulené restaurace, a hle, v současnosti nikdo soudný nereptá, že se dá jít do restaurace, aniž by člověk smrděl jako hulič.
Snížení rychlosti v noci na 70 a předělání povrchu na "tichý asfalt".
Jenomže na to jsou potřeba peníze. A ty dáme jako stát raději Babišovi na dotace a vyšší ceny jeho potravin, protože Babiš když byl ve funkci, tak úspěšně měnil předpisy a zákony tak, že v ČR není napr. konkurence mezi zpracovateli potravin.
Takže by mě zajímalo kolik žije kolem té silnice voličů ANO?
Snížení rychlosti na 40 km/hod mělo platit od 1.1.2012.... Zatím se nepodařilo vymoci a instalovat. Tichý asfalt měl být položen nejpozději do 31.12.2015, byl položen až když KHS prohrála spor o řetězení vyjímek v roce 2018 a nevydání další ČOP, tak správce tichý asfalt položil. dalo se doložit, že hlučnost klesla na polovinu. Nicméně po 3 létech je ztišující účinek nulový. A správce komunikace nemá dalších 25 milionů na novou instalaci, což je nesmysl, neboť jen za odměny svým lidem vyplatí 50 mil. kč.
A to vyřeší co? Zahájí řízení a než se jím vůbec někdo začne zabývat, tak uběhne nějaký čas. Pak začne kolotoč odvolávání proti a než začne řešení toho odvolání, tak zase uběhne nějaký čas a pak bude následovat další odvolání proti rozhodnutí o odvolání.......a ten hluk tam bude stále.
Je nutno začít od začátku a žádat, aby KHS dělala co má. tj. řešit územní plán a navrhovat komunikace tak, aby měly ten nejmenší dopady hluku na obyvatele, tj. řešit např. tranzitní komunikaci R43 místo přes Bystrc tak raději boskovickou brázdou jako obchvat Brna či řešit obchvaty spíše jako průtahy, viz Havlíčkův Brod či nově plánovaný průtah Třebíčí. Nebo při vydávání ČOP měly požadovat a vymáhat nařízené opatření, místo stále do nekonečna vydávaných výjimek a zvyšování hlukových limitů.
I současné navýšení hlukových limitů na 68/58dB je nesmyslem, které má dle dutohlavů zajistit rychlejší výstavbu komunikací - to je nesmyslem, neboť takové navýšení nezajistí splnění hlukových limitů ve vnitřních chráněných prostorech staveb a způsobí miliardové škody států, který bude muset řešit pro nedodržení hlukových limitů ve vnitřních prostorech domu. tj. Úředníci KHS tedy se zbaví mnoha stížností na nadlimitní hluk v ulici, ale budou muset řešit tisíce stížností obyvatel, kteří na této ulici bydlí, že hluk ve vnitřních prostorech neplní vnitřní limity. přičemž se ČR zavázal vůči EU, že splnění těchto limitů bude lidem bude garantovat.
Krajská hygienická stanice nemůže zahájit správní řízení ve věci překračování hlukových limitů. Proč se autor článku nezeptal na důvod, proč ho nemůže zahájit? Nebo zeptal a zde ho neuvedl? Proč? Nikde v článku jsem to nenašel.
Krajská hygiena zakročit může. Stačí začít rozdávat pokuty za neuposlechnutí závazných nařízení o výměně oken a instalací nuceného větrání či rekuperací či za neuposlechnutí instalovat snížení rychlostí v obci. Že toto nařízení, které mělo být hotovo k 1.1.2013 a v současnosti není realizováno dokazuje nezákonné jednání KHS i způsob jednání úřadu, který je zde pro občany, které by měl chránit, což se nestalo. Spíše rozhodnutí KHS dokládá, že KHS klade překážky v tom, aby se občané mohli bránit proti debilitě úředního šimla. KHS taktéž může nařídit i denní dohled nad omezením vjezdu kamionů ( případně instalací kamerového dohledu), či konečně nařídit snížení rychlosti, které se tu bude kontrolovat kamerami. Když řidič začne dostávat pokuty za zákaz vjezdu či nadlimitní rychlost a řidiči se začnou snižovat body v řidičáku, tak si průjezd zde rychle rozmyslí. Není-li schopna KHS jednat, měli bychom se vrátit k tomu, kdy správce komunikace bude muset jednat se sousedy místo nesmyslného úřadu, tak jak to bylo dříve. Jednak bude řízení kratší, nápravy lépe vymahatelné a snížila by se byrokratická zátěž a i bychom platili méně úředníků grázlů, kteří si s úřadu dělají zdroj příjmu za nicnedělání.
Není důvod se soudit kvůli hluku. Vepřové hlavičky nenapadlo dáti zákaz průjezdu v nočních hodinách kamionům v obci Bosonohy. Hlavně že sedí na úřadech za nemalé peníze ale žádný výsledek. .
Za občanské sdružení jsme žádaly zákaz nákladní dopravy a po o 2 letech jednání a vyhrožování blokací této silnice a pomoci policie jsme toho dosáhly jen zákaz vjezdu tranzitu. Ten ale není dodržován, protože není policii vymáhán s odkazem nemáme lidi, i předpisy, kdy musí kamiony sjet z dálnice. Úplný zákaz kamionů není možný, protože jsme objízdnou trasou D1
Ať se paní z Troubska zeptá předchozího vedení, proč v jejich vesnici vyrostlo za posledních 20let tolik fabrik, kam jezdí kamiony.
A další věc je, proč stát na důležitých místech nedbá víc na rychlost stavby, než na cenu.
Problém je, že v Troubsku žádné průmyslové areály ani fabriky nevyrostly. Jediné kde vyrostly průmyslové areály jsou Popůvky. Nicméně ty jsou napojeny na dálnici D1 přes Kývalku. Nicméně pro kamiony je snazší jezdit přes Bosonohy, neb zde neplatí mýto a též se vyhnou kolonám přes D1. A police průjezdy těchto kamionů neřeší, i když se prokazatelně jedná o tranzit.
To jim vůbec nezávidím. Ale asi bych celou tu dobu nečekal, až to někdo vyřeší. Buď se přestěhovat a nebo vyměnit okna směrem na silnici za trojskla plus nechat si nainstalovat do bytu ventilaci, možná rovnou spojenou s rekuperací. Ložnici do pokojů co nejdál od silnice a věřím, že bych měl zajištěnou výměnu vzduchu i klid na spaní.
Pro informaci, povinnost vyměnit okna a potažmo nainstalovat nucené větrání byl požadavek KHS Jmk na správce komunikace instaloval nejpozději k 1.1.2013, u všech staveb kolem II/602, tedy jak v Bosonohách tak i Veselce. Od 1.1.2013 to měla KHS po správci vyžadovat, případně dávat pokuty za nedodržení termínu. Do dnešního data nebyly ani domy prověřeny zda toto nařízení splňují (provedeno hlukové měření). A pokuta, tu přece KHS vydat nemůže, neboť od správce komunikace dostala dárečky, tak proč by to dělala.
My všichni z Brna víme, že to tam je naprostá katastrofa. A raději ani nechci vědět, co se stane až se dokončí D35 ke Svitavám (už se staví) a D11 do Polska. V tu chvíli všichni Poláci, co pojedou na jih, si budou zkracovat cestu přes 43.
A potom se najde skupina NIMBYstů z Bystrce, kteří se bojí o své pohodlí, i když by tudy vedla dálnice v tunelech a tubusech. A takhle tady doháníme západní Evropu 🤣.
Pane Sedláček, plácáte nesmysly, neboť R43 má zajistit, aby se statisíce aut dostaly do středu Brna. Tak to bylo prezentováno a proto byla zvolena trasa přes Bystrc. Prý na ni pojede pouze 3% tranzitu, jinak to bude místní doprava pro ježdění vidláků do práce. pro tranzit je lepší aby nemusela jezdit přes Brno a desetitisícům obyvatel hlučet pod okny. Tedy dle plánu žádný polák po ni nepojede..... Jinak by mi nedávalo smysl, aby svedla tranzit do města. Kdyby byla plánovaná pro tranzit, tak by mohla vést přes boskovickou brázdu a mohla být již postavená 20 let z peněz EU. Nicméně my jsme chtěli být jiní než v EU a vést tranzit do středu Brna a mít dálnici jako luxus o 20 miliard dražší než by mohla být v bosokovické brázdě. Tedy tupost a nezákonné jednání úředníků stojí za tím, že v současnosti stále ještě neexistuje.
bude-li se vycházet ze zákona, tak stanovení trasy dálnic či železnic je jednoduché. Je možné vybrat tu, která má nejnižší dopady na zdraví (tj. zasáhne nejméně lidí). Nicméně máme-li na kraji takové úředníky, kteří podle zákona nepostupují, dopadne to jako ze ZUR Jmk, kdy nejprve zvolí trasu a po trase upraví své postupy tak, aby úředníky zvolená trasa vyhrála jako ta s nejnižšími dopady na zdraví. Pak se nesmíme divit, že trasa dálnice procházející Bystrcí a jdoucí 5m od obydlených domů má nižší dopady na zdraví než neposuzovaná varianta, která se k domovům přibližuje pouze na 500 metrů, přitom zajistí stejné výsledky.... Jak je to možné, je to tím, že dopady na zdraví se skryjí v neveřejných studiích a hodnocení je neveřejné. A rozhodnutí úředníků není možno zpětně ověřit, neboť na hodnocení se vztahuje autorské práva, které si ještě musí člověk koupit, neboť se nedělá dle zákona ale dle nesmyslných postupů úředníků. Stačí, tedy, aby byly výběrové trasy veřejné stejně tak i hodnocení. Takový postup pak nepůjde oblafnout a odpadne tak i nesmyslné zatahování dálnic a tranzitní dopravy do rezidenčních čtvrtí, kde pak budou způsobovat nadlimitní hluk a emise. Pak se budeme divit, že zbytečně budeme platit miliardy za zdravotní následky.
Má vůbec smysl stavět VRTku do Brna, když vlak bude stavět na zastávce Brno hřbitov, následně člověk bude muset přesedat, aby se dostal na zastávku Brno - hlavní nádraží v odsunuté poloze, zde opět přesedat aby se dostal na stávající hlavní nádraží, kde přesedne na šalinu a jede domů.
Má smysl to za miliardy stavět, když jednoduší a časově stejně rychlá bude jízda stávajícím vlakem, který člověka bez problému přiveze na hlavní nádraží..... Přitom mu odpadne těch nesmyslných x přestupů.....
Promiňte, ale takové nádraží vůbec Brnu nepomůže. Když chce nádraží, tak s plnohodnotným přestupem na lokální vlaky a autobusy i MHD.
k čemu by byla časová úspora pro obyvatele Blanska či obyvatele Brna, když přijedou na nádraží, pak musí přesedat a jet na VRTku např. do Prahy, když přesedáním ztratí více než hodinu. To raději pojedou vlakem.
To raději opravit nádraží v Brně a nesmysl typu VRT NESTAVĚT a úředníky podporující tento nesmysl poslat tam, kam skutečně patří - tj. do blázince.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ono to dálniční těleso (Wroclav - Vídeň), je plánováno velmi moderně dokonce širší než stanovují dnešní normy a pozemky? Od začátku výstavby jsou vykoupeny a i za komunistů světe div se, tam byla stavební uzávěra. Pokud tam někdo něco postavil tak to byla černá stavba. Problém je ale právě v tom, že je vše vykoupeno a že to nikomu nepatří a tím pádem by na tom dokončení stavby nikdo nevydělal.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Že dálnice po původních pozemcích nepostaví je jasné již od 2008, kdy ji zrušil z plánu soud, Neboť kolem komunikace postavili nové sídliště s 30 tis. obyvateli. Současně se i kolem komunikace rozšířila okolní zástavba, neboť nikdo s touto dálnici nepočítal. tj. Dálnice Sever -Jih se měla projektovat znovu, tak aby splnila nové normy. Nicméně novou trasu, kterou by nám zaplatil Brusel se nepodařilo prosadit, a proto R43 na Svitavy touto trasou nikdy nebude. Je to z důvodu toho, že by polovičku domů kolem silnice musela být zbourána, nebo trasa vedena v tubusu tunelu. Na to nejsou peníze.
1 odpověď