Strhla se tu skutecne pekna debata o uzitecnosti tohoto nakupu,ale nejak v tom frmolu zapadl drobny detail.236+210+79=525 vozidel.Nikoliv 515.Budu li uvazovat nejvyssi uvadenou cenu,tak to mame 525x840000=441 000 000kc.Jako danoveho poplatnika by mne zajimalo za co bude utraceno chybejicich 71 milionu kc z celkove sumy 512 milionu kc a co bude s temi 10 vozy ktere nesedi v celkovych poctech.Je to provize pro podepisujici delegaci nebo je smlouva opet tak napsana,ze nikdo vlastne ani nevi co a za kolik kupuje???
Tak za 1.ranni nehoda na D1 v podstate naplno ukazala jak velke % ridicu jen tranzituje pres Prahu a jaky kolaps zpusobi nehoda na vypadovce-kdyby vsechen tranzit byl na neexistujicim okruhu,tak takovy kolaps nenastane.Za 2.je skvele poslouchat v radiu vyzvy k zaparkovani na okrajich Prahy a do mesta vjizdet pouze v nejnutnejsich pripadech.To jsou asi myslena ta neexistujici zachytna parkoviste o kterych p.Hrib tvrdi,ze jsou zbytecna a moc draha.
Najezdil jsem s Priusem cca 350t km.Na to auto nedam dopustit,novy majitel s nim jezdi jiz ctvrty rok a zatim si na nic nestezoval.Nejvetsi katastrofa 5.generace je jeji cena a dostupnost pouze plug-in verze.V roce 2014 jsem jej kupoval v autosalonu jako novy za 540t kc.Chtit vice jak mega za auto takoveto velikosti je dost mimo realitu.Kdo potrebuje jezdit na baterku,tak za tyto penize koupi slusne EV.Kdo nema kde dobijet,tak pro nej je jednoznacne lepsi volbou klasicky hybrid.Ten se ale z "tezko" pochopitelnych duvodu v Evrope neprodava.K zminovane spotrebe bych jen dodal,ze Prius zral na dalnici pri 130km/h skoro 7l/100km.Vubec neverim tomu,ze toto s 200kg baterie navic dokaze po vybiti baterie jezdit za 4l.A zlehcujici pripominky ohledne kufru maji pravdepodobne jen ti,kteri ho nevideli na vlastni oci.Plug-in ma podlahu kufru nad urovni narazniku a nedate do nej vubec nic.I fabie ma pouzitelnejsi kufr.A nemluvim o stehovani.
Pan Fiala a nejen on-plati to pro vsechny politiky-nechape,ze je potreba delat predevsim jinou politiku,nikoliv jinou kampan.Slibit neco v kampani a nasledne cele volebni obdobi rozkradat a zadluzovat tuto zem vede akorat k tomu,ze se tady kazde volebni obdobi strida vladnouci garnitura a lide jsou otraveni tim jak vladne a voli protipol a tak dokola.A dluhy stale narustaji a skutecne problemy nejsou reseny,protoze je stale potreba delat dobrou kampan a neco lidem slibit.
Porad jsem videl v primem prenosu v televizi a jedna vec pro mne byla naprosto sokujici.Docela by mne zajimal odborny nazor psychologa nebo psychiatra,ktery to rovnez videl.Pan Vislous mel naprosto nepokrytou,rekl bych az detinskou radost z toho,ze evropane se konecne probrali a budou nakupovat cinska auta,protoze ty jsou levnejsi.Absolutne zadna starost o osudy vyrobcu,jejich zamestnancu,jejich odvodu do statnich pokladen atd.Tento pomatenec sedi na nekolika zidlich,ktere jsou mimo jine z techto dani placene.Zaimalo by mne jestli si to vubec uvedomuje.Presne takovi lide privedou evropskou ekonomiku do hrobu.
Hrib przni prazskou dopravu ciste z principu a zlovolnosti-nesnasi motoristy.A k stavbe metra prisel jako slepy k houslim,ale mluvi jako kdyby to byl jeho projekt a osobne tam kopal tunely.Jestli je pod necim osobne podepsany,tak je to temer dvojnasobna cena za opravu Barrandovskeho mostu a presvihnute terminy.Vsude se povalujici elektrokolobezky jsou taky jeho dar prazanum.MD vydalo pravni stanovisko,ze tyto lze zakazat,ale Hrib neustale o necem vyjednava s provozovateli(proc asi???)
Vsichni,co tu nasazujete psi hlavu na policisty byste meli rychle vyndat hlavy ze zadku.Dokud se tady budou beztrestne prohanet hovada v tuningovych autech a policie bude mit svazane ruce v ramci nejakeho preventivniho zakroku a je nucena je pronasledovat az po spachani prestupku,tak do te doby tady vzdy hrozi riziko zraneni ci umrti nahodneho ucastnika.Stejne tak mohli to auto smest pronasledovani "zavodnici".Jenze tem kazdy fandi az do chvile nez mu zabijou pribuzneho.Uz se to stalo mnohokrat a bude se to dit do te doby dokud se budou nektera individua vysmivat zakonu a mit podporu obecenstva.
Copak asi rika zakon???
§ 17 Předjíždění
(4) Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
Racte si vsimnout,ze tam neni zadna zminka o konci obce,tunelu a podobne.Kdyby zakony platily pro vsechny stejne,tak u prestupkoveho rizeni,kterym to zacalo mel byt i ridic predjizdeneho vozidla jestlize zrychloval.Kdyby neslo o prestupek,ale o nehodu s fatalnimi nasledky,tak by soudni znalec rozhodne zkoumal jestli ridic predjizdeneho a zrychlujiciho vozidla neni spoluvinik.Samozrejme to nijak nesnizuje vinu predjizdejiciho.Kdyby cetl prispevky tady nejaky psychiatr,tak minimalne 10% prispivajicich oznaci presne za druh ridiců,ktery nesnesou aby je nekdo predjel a radne mu to znesnadni!!!
Je to uz davno kdyz v obci neplatilo zadne rychlostni omezeni.Pak se zavedlo 60km/h a v noci 90km/h.Nasledne se rychlost snizila na 50km/h.Slusi se poznamenat,ze k tomu plati plosne v obytnych zonach 20km/h(tak nejak bych se vsadil,ze dost ridicu a predevsim naprosta vetsina pomatenych vyznavacu 30km/h toto ani nevi).Kdyz snizime rychlost na 30km/h plosne ve mestech,tak to udelame i pro mhd vcetne tramvaji?A pro cyklisty a kolobezkare???A az to udelame,tak jak dlouho bude trvat nez tito pomatenci budou volat po snizeni na 10km/h.Nebude ani to prilis?Vsadil bych se,ze stret vozidla s ditetem i pri teto rychlosti muze byt fatalni.Vlaky by rovnez mohly jezdit pouze 30km/h nebo jeste lepe 10km/h a urcite by rocne ubyly desitky mrtvych.Jenze realita je takova,ze nikdo z techto fanatiku neresi opravdove priciny smrtelnych nehod.Oni si proste mysli,ze snizenim rychlosti nehody ubudou a zmensi se jejich nasledky.Ve skutecnosti takto pouze ukolebaji nezodpovedne jedince k jeste vice nezodpovednemu a lehkovaznemu chovani na silnicich i mimo ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Statni zamestnanci se uz dnes maji lepe nez zamestnanci v soukromem sektoru.Pritom soukromy sektor je to,co plni statni kasu a proto by mel byt hyckan.Hyckani jsou naopak ti,kteri ze systemu pouze cerpaji a zadne hodnoty nevytvareji(nebudu zde vyjmenovavat vyjimky,ktere jsou pro chod spolecnosti nezbytne).Jsem zvedav co tento stat bude delat az tento zdroj penez(soukromy sektor) vysche nebo se zadrhne.
1 odpověď