a já vím že jo, někteří zdaleka ještě více. 🙂 Tohle jsem uvedl jako průměrný plat zaměstnance VW.
Prumerna mzda v Nemecku v roce 2023 byla 2244 Eur.Na tuto mzdu dosahla pouze tretina obyvatelstva.To jen pro info.Mimochodem,jestli si koupi noveho auta muze dovolit pouze zamestnanec automobilky,tak to je ta automobilka odsouzena opravdu k zaniku.
Odkaz asi nebude, že? Speciálně by mne zajímala statistika úmrtí dětí pod koly elektrokol. Větší než u jiných kol?
A co auta, ta nezakážeme? Tady už by se jistě dalo něco dohledat. Řídíte? Choďte pěšky, snížíte statistiku nehod.
To jste presne trefil hrebicek na hlavicku.Na auta totiz musite mit ridicak,registraci a pojisteni.
Jen tak pro info, kdo konkrétně z hlavounů si namastil kapsu a jak? Děkuji za upřesnění
Zkuste zapatrat ve statistikach Eurostatu.Greendeal ma svoji cenovku,neni problem dohledat kolik uz se proinvestovalo na "ozeleneni" EU.Posleze muzete zacit obesilat prislusna ministerstva(pokud vladnete jazyky,tak nejen u nas,ale i v zahranici) a dohledat vsechny smlouvy s tim souvisejici.Kazda dotace a ivestice ma sveho adresata.V tu chvili uvidite kam vsechny penize tecou.I tak ale skutecna jmena prijemcu penez ve slozitych strukturach firem prisatych na tyto zdroje nedohledate.Taky se muzete vratit o krucek zpet a dohledat,kdo o tech dotacich a investicich politicky rozhodl a posvetil je.To uz se budete pomalu blizit ke skutecnym hybatelum "pokroku",ale i tak se nic nedozvite,protoze v techto sferach uz se za zlociny netresta,ale zakony se prizpusobuji tak aby to zlociny nebyly.
Muzete prosim vsem diskutujicim vysvetlit s cim souvisi osekani vyroby spalovacich aut(zadanych) na ukor vyroby elektromobilu(nechtenych) a z toho pramenici krize automobilky,kdyz nesouvisi s greendealem!!!
PS.Jestli v automotive pracuje vic lidi jako vy,tak se vlastne nelze divit tomu,kam se automobilky ubiraji.
To s GD nesouvisí. Pracuji v Automotive, těch aut je v Evropě strašně velký nadbytek. Pořád se zvyšuje produkce, ale kdo si může měnit auto jako ponožky. Navíc to nedává žádný smysl zaplavit zeměkouli auty.
Muzete prosim vsem diskutujicim vysvetlit s cim souvisi osekani vyroby spalovacich aut(zadanych) na ukor vyroby elektromobilu(nechtenych) a z toho pramenici krize automobilky,kdyz nesouvisi s greendealem!!!
A protože žádné děti pod koly nehynou, tak se nic dít nemusí. A když by se něco stalo, tak patří nakopat ten co vymyslel cyklostezku společnou pro chodce a cyklisty.
Vyzadejte nebo dohledejte si nekde policejni statistiku smrtelnych nehod cyklistu a podrobne ji prostudujte,protoze nehody elektrokol jsou sibalsky evidovany jako nehody bicyklu.Mozna budete vyveden z omylu.
Vsichni,co tu nasazujete psi hlavu na policisty byste meli rychle vyndat hlavy ze zadku.Dokud se tady budou beztrestne prohanet hovada v tuningovych autech a policie bude mit svazane ruce v ramci nejakeho preventivniho zakroku a je nucena je pronasledovat az po spachani prestupku,tak do te doby tady vzdy hrozi riziko zraneni ci umrti nahodneho ucastnika.Stejne tak mohli to auto smest pronasledovani "zavodnici".Jenze tem kazdy fandi az do chvile nez mu zabijou pribuzneho.Uz se to stalo mnohokrat a bude se to dit do te doby dokud se budou nektera individua vysmivat zakonu a mit podporu obecenstva.
Jasně, učitelé, zdravotníci, policajti, hasiči, vojáci, soudci, všechny nahnat do sléváren ty týdlíte, že? Máš IQ houpacího koně tak se více neztrapňuj!
2 tretiny vami jmenovanych profesi vysluhy nepobiraji a bez prace nikdy nebudou,pokud sami nebudou chtit.Jen pro srovnani-mladik pujde jezdit pro DP autobusem/velmi zadany a nedostatkovy pracovnik/a v 50ti letech ze zdravotnich duvodu musi skoncit.Nic jineho neumi a zadnou vysluhu nedostane.O uzitecnosti ve srovnani s policistou nebo vojakem asi nema cenu diskutovat.
Mně připadá, že blokování vlaků a celoněmecké policejní manévry byly dost intenzivní protesty. Na běžném obyvatelstvu nikdy nezáleželo. Na "mlčící většinu" každý kašle, včetně politiků. Proto vítězí řvoucí a agresivní menšina.
O Atomausstiegu se rozhodlo dávno před Fukušimou, pak přišla Mutti Merkel s tím, že se přece jen odloží - načež řvoucí menšina začala strašit cunami v centrálním Německu, Mutti podle svého nasliněného ukazováku ucítila změnu politického větru - a zrušila své odložení. Velmi flexibilní dáma - však taky dlouho vydržela u moci.
V té době se Rusko pokoušelo proniknout se svými jadernými elektrárnami do Evropy, navzdory mocnému EU odporu. Podařilo se v JE Paks, na celkem dobré cestě to bylo i v Hanhikivi ve Finsku. Finové zakázku zrušili z politických důvodů v r. 2022, Paks II se začala stavět v témže roce - po mnohých obstrukcích EU. Představa, že by Rusko na jedné straně prosazovalo své elektrárny a na druhé jaderné elektrárny zhnusovalo, mi přijde nelogická až absurdní.
Co je na tom nelogickeho a absurdniho?Scenar A/jadro i scenar B/plyn ma stejneho rezisera.Vse promysleno do detailu.Jen tem rusum do toho skveleho planu hodili vidle čínani s fotovoltaikou.Holt zeleni demonstranti nosi billboardy toho,kdo lepe plati.A my evropani radostne posilame penize pro zmenu jinemu tridnimu nepriteli.
Fosilní společnosti mají obří zisky .... Equinor 70 miliard eur za rok, Aramco 300 miliard dolarů za rok atd.....
Když jdu po stopě peněz vidím někoho jiného než ekomagory u koho peníze končí.
Pocitat cizi zisky je na hlavu postaveny argument.Hodnota penez spociva v tom,co za ne dostaneme a nikoliv v tom u koho ty penize skonci.Takze penize za fosilni paliva po dlouha desetileti prinasely rozvoj spolecnosti,prumyslu a blahobytu bez ohledu na to,kdo byl dodavatel.Naproti tomu penize investovane do greendealu prinaseji energetickou nestabilitu,krizi prumyslu v Evrope,chudnuti obyvatelstva a jine problemy aniz by kdokoliv mel odvahu nahlas vyslovit kde ty penize konci.
Ale oni zvyšovali rychlost a to dostatečně ještě před tím než ten "nadčlověk" v tahači Merecedes začal předjíždět. Zjevně to vyplývá z toho, že nebyl schopen osobák předjet. To, že řidič tahače odmítá respektovat rychlost v obci a začne zrychlovat ještě před označením konce obce nad rychlost v obci povolenou nemůže před ním jedoucí vozidlo předpokládat. Takové vozidlo jakmile mine značku "Konec obce" začne zrychlovat z 50 km/hod plynule na 90 km/hod. Psychopat za volantem tahaču Mercedes ovšem zřejmě nerespektoval značení a jel rychleji než měl dovoleno. Vy, pane Golde, asi bude také řidič tahače Mercedes anebo možná řidič některého z bílých dodávkových automobilů, kteří na českých silnicích většinově nedodržují žádná pravidla a chovají se agresivně.
Vy a mnozi vam podobni si vykladate pravidla po svem.Jiste je,ze poruseni pravidel jednim ridicem neni omluva ani duvod pro poruseni pravidel jinym ridicem.Doporucil bych prostudovat si mnohe soudni vyroky nad viniky nehod,pri kterych zahynul ridic,ktery nehodu defacto zavinil prvotnim porusenim nejakeho predpisu.A mimochodem Mercedes nepovazuju za nejakou premiovou znacku.Uz vubec ne mezi nakladnimi vozy.Nedodrzovani pravidel je obecne rozsirenym nesvarem na nasich silnicich napric znackami,barvami i kategoriemi vozidel,napric vekem ridicu i napric jejich bydlistem.To,ze si nekdo mysli,ze mladi ridici bilych dodavek Mercedes puvodem z Brna(nebo Prahy)jsou nejhorsi ridici je jen odraz dusevniho stavu jedince,ktery ma nejaky mindrak a skutecne statistiky ho nezajimaji.
Copak asi rika zakon???
§ 17 Předjíždění
(4) Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
Racte si vsimnout,ze tam neni zadna zminka o konci obce,tunelu a podobne.Kdyby zakony platily pro vsechny stejne,tak u prestupkoveho rizeni,kterym to zacalo mel byt i ridic predjizdeneho vozidla jestlize zrychloval.Kdyby neslo o prestupek,ale o nehodu s fatalnimi nasledky,tak by soudni znalec rozhodne zkoumal jestli ridic predjizdeneho a zrychlujiciho vozidla neni spoluvinik.Samozrejme to nijak nesnizuje vinu predjizdejiciho.Kdyby cetl prispevky tady nejaky psychiatr,tak minimalne 10% prispivajicich oznaci presne za druh ridiců,ktery nesnesou aby je nekdo predjel a radne mu to znesnadni!!!
Nepoužití stezky pro cyklisty??? Ona je nějaká zákonná povinnost k použití stezky? Není samozřejmě, že ne a proto je to nevymahatelné. Pokud cyklista jede po silnici,tak se ničeho neodpouští, protože je ÚČASTNÍKEM SILNIČNÍHO PROVOZU a to je zákonem podložené a tudíž vymahatelné.
Nicméně s vámi souhlasím v tom, že jsou v případě, že se cyklista pohybuje na silnici, daná jasná pravidla a na jejich dodržování by se policie měla také více zaměřit. Někdy je to opravdu katastrofa.
To ze po silnicich jezdi cykliste,kteri nevedi nic o dopravnich predpisech je narodnim zvykem,ale kdyz uz chcete neco napsat ,tak si to nejprve overte:
Jízda na jízdním kole
§ 57
(1) Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít v daném místě a směru, ledaže by tím mohla být ohrožena bezpečnost nebo plynulost provozu na pozemních komunikacích.
Doporucil bych vsem cyklistum precist si tento paragraf cely.Jen tak mimochodem-byt reditel dopravni policie,tak se vsadim,ze tu pulmiliardu za pul roku vyberu v pohode jen od cyklistu v Praze.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jakých chamtivych vlastníků? Ti chamtivi vlastníci chtějí vyrábět dobrá kvalitní auta. To je všechno.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Realita poslednich let je takova,ze nechteji vyrabet kvalitni auta.Chteji vyrabet nechtene elektromobily a doufaji,ze politici jim pomoci dotaci a ruznych restrikci na ukor spalovacich aut zajisti odbyt.Jenze chyba lavky.Ackoliv tady v diskusi zaznel nazor,ze evropa je preplnena auty a lide si zvykli auto menit jak ponozky,tak najednou se ukazalo,ze zakaznik neni tupa ovce a neco co nechce si proste nekoupi.Ti,kteri si koupili elektromobil jen kvuli dotaci stejne nechapou,ze dotace jdou z jejich dani a podruhe uz do autosalonu neprijdou,protoze dotace vsude casem dojdou.
2 odpovědi