Tento článek není příliš aktuální, představení verze 80x Sportline proběhlo již loni v létě.
To ale nemění nic na tom, že je Enyaq skvělé auto. Měl jsem ho půjčené na 3 dny a jízdní projev je vynikající, tím jak je baterie uložena v podlaze, je hodně nízko těžiště a auto se vůbec neneklání. Dojezd je na 99% cest naprosto dostačující a u delších tras je půlhodinová přestávka na kafe nebo svačinku po každých 350 km úplně v pohodě.
Většina negativních komentářů je dána neznalostí a také přirozeným strachem z něčeho nového, komentující by si ale měli zjistit fakta než napíší polopravdu nebo naprostou lež, informací je dnes už opravdu dost, ale mýty o elekromobilitě se neustále šíří.
Dle mého názoru je elekromobilita správný směr, ale je ještě v začátku a automobilky logicky nejdříve vyvíjejí větší a dražší auta, na kterých více vydělají, menší a levnější modely ale určitě přijdou, nebojte :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento článek není příliš aktuální, představení verze 80x Sportline proběhlo již loni v létě.
To ale nemění nic na tom, že je Enyaq skvělé auto. Měl jsem ho půjčené na 3 dny a jízdní projev je vynikající, tím jak je baterie uložena v podlaze, je hodně nízko těžiště a auto se vůbec neneklání. Dojezd je na 99% cest naprosto dostačující a u delších tras je půlhodinová přestávka na kafe nebo svačinku po každých 350 km úplně v pohodě.
Většina negativních komentářů je dána neznalostí a také přirozeným strachem z něčeho nového, komentující by si ale měli zjistit fakta než napíší polopravdu nebo naprostou lež, informací je dnes už opravdu dost, ale mýty o elekromobilitě se neustále šíří.
Dle mého názoru je elekromobilita správný směr, ale je ještě v začátku a automobilky logicky nejdříve vyvíjejí větší a dražší auta, na kterých více vydělají, menší a levnější modely ale určitě přijdou, nebojte :-)
3 odpovědi