No, to se budeme za pár roků divit, kolik bude stát elektřina. Rodiny budou topit čím se dá, vodu ohřívat čím se dá. ( jde to i u skoro většiny kotlů kategorie III. to si novodobí soudruzi postavili nový pomníček spolu s EU ) Ti inteligenti ve vládě nechápou, že normálním občanům nevytírají prdelky úředníci a nabitá peněženka, ale musí oni sami a z neskutečně menšími příjmy.
Stejně je tam ten tu..c k ničemu, jako všichni poziční i opoziční politici k ničemu. Jenom nás, co dojíždíme do práce nemáme nárok na podporu v dojíždění, přestože nás asi potřebují. U parlamentu a senátu to nijak potřebné nevidím. Už mne nebaví se to sledovat. Ať každý za svým rozhodnutím stojí se svým kontem a majetkem. Když se to nepodaří, ať si to zaplatí. Tak to bylo od starostů vesnic a měst. Nechápu, proč to nějak vymizelo. Je to prostě hnus. Samé sliby, ale žádné plnění. A hlavně, jak je možné, že za takové kraviny, které se vymýšlejí, není nikdo trestně odpovědný? Udělat to tak soukromník, nestačíte se divit na ten rychlý kolotoč soudních obsílek a pokut.
Byl to na začátku kšeft pro lidi, kteří o tom věděli. Bylo to na patnáct roků a mnoho elektráren nestíhalo termíny a dělaly se podvody. Bohužel na tom dopláceli obyčejní občané a doplácejí dodnes. Proč by to mělo pokračovat. Zrušit všechny dotace a musí fungovat, jako ostatní soukromníci. Myslím, že dotací bylo až moc.
Toto ministerstvo nikdy nic dobrého nevymyslelo. Zaměstnává spoustu lidí, kteří děti potkali tak možná v metru, ale i to mi připadá divné. Kdo musí řídit školy, co mají učit? To je největší výsměch. Ředitele volí města. Určitě volí analfabety? Co učím 45 roků, tak ministerstvo školství vymýšlí nesmysly, prý musí pro EU. S tímto běžte do háje. Zrušit ministerstvo a celou jejich podpůrnou svoloč, která o učení nemá ani ponětí, a rozdělte to učitelům. Teď jsem někde slyšel, že učitel má plat 50 až 60 tisíc. No to nevím kde. Já mám čistého 36160,- čistého . Učím na základní škole a mám ještě hodinu nad úvazek.
Proč by nemělo MD platit vozidlům za to, že místo po dálnici řidiči popojíždějí menší rychlostí, než koňské povozy za Marie Terezie. Kolik je průměrný hodinový plat v našem byrokratickém, prolhaném a zkorumpovaném státečku? Proč by měli řidiči každý den ze svého času nebo pracovní doby trávit stáním na dálnicích neskutečné hodiny. To je opravdu velmi kvalitní forma zvyšovaní produktivity práce a zvyšování DPH. To by si měli soudruzi nechat ve světě patentovat. Hlavně, že to zaplatí občané.
České dráhy už nepoužívám, zkusil jsem to vloni a předloni vždy třikrát a nikdy jsem nedojel vzdálenost 30 km s dvouhodinovou rezervou. Loňský podzim jsem jel na soutěž za Rožnova pod Radhoštěm do Bystřice pod Hostýnem. Vlak byl přímý na internetu i na elektronické tabuli na nástupišti. Ve Valašském Meziříčí jsme museli přestoupit. To nám průvodčí řekla až v Meziříčí, když vlak nejel dál. Zpoždění a problémy. Letos jela kolegyně. To samé jenom zpoždění v Rožnově a přestup v Meziříčí, kde čekali na přistavení vlaku skoro půl hodiny. Dojezd přímým vlakem se stejnou trasou a nepochopitelným přestupem s více než hodinovým zpožděním. Co tam řeší nějaká dozorčí rada? Co je to ve státních firmách za nesmysl. V každém podniku za vše odpovídá ředitel nebo manažer a toho si vyhodí majitel firmy nebo odpovědný ministr. Je to výsměch pro pracující lidi, živit tolik parazitů.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Historické objekty pouze pro celostátně prověřeným občanům EU a západního světa. Nechápu, jak někdo, kdo je v hledáčku odpovědných výzvědných skupin, může u nás dělat co chce a ze země zmizet kdy chce. Jak tato bezpečnostní struktura může fungovat v případě opravdového ohrožení naší republiky. Je mi z toho na blití.
1 odpověď