Štve mě, že i v dnešní době funguje Seznam-Cenzor, kterej maže názory hlava nehlava na základě alibistického panfletu a cáru. Cenzuruje i profilové fotky.
Tohle je přesně případ, kdy bych řidiče neodsoudil. Zvlášť s jeho minulostí. Pokud prokazatelně nečučel třeba do telefonu. Ale tma - šero, tmavý hadry a chodec si to pustí na přechod, aniž by si byl jistý, že ho řidič registruje. Za mě si nese chodec velký kus odpovědnosti. Každý se podle toho má na přechodu chovat. Protože on je ten slabší a křehký článek a souboj s autem, autobusem nevyhraje. A je pak jedno čí to byla větší vina, když jako chodec prdím do hlíny. Je to každého boj a rozhodnutí. Počkat pár vteřin nebo ve vteřině zhasnout.
Tak otázkou je, jak je to s tou statistikou a skutečnou vinou. Pokud se vše hodí na řidiče s alibistickým tvrzením. že měl mnohdy blbost chodce za každých okolností předpokládat, tak ty čísla jsou stejně k ničemu. Radary jsou u nás stejně osazovány jen jako výběr zlaťáčků do kasičky. Často jsou na místech s nesmyslně sníženou rychlostí - ne pro bezpečnost provozu, ale pro lepší výběr. U nás jsou schopni dát na přehledný rovný usek s chodníky na obou stranách a zeleným pruhem mezi chodníkem a vozovkou klidně 30-50km/h a radar. Např. Karviná. V sousedním Rakousku klidně dají 70 km/h jak jen je to trochu možné. U nás opačně. To samé STOPky. 90% těchto značek je na dostatečně přehledných úsecích a slouží jen pro výběr peněz. Ale ne pro bezpečnost provozu. Ale jde to i proti dnes tolik skloňované ekoligii, ale i plynulosti provozu. Pokud mám auto stále v pohybu a mám při příjezdu ke křižovatce dostatek času na vyhodnocení a přehled o křižovatce, tak je kravina proti bezpečnosti i ekologii uvádět auto do úplného klidu jen proto, abych ho hned znovu rozjížděl. Navíc při rozjezdu to může méně zkušenému řidiči právě chcípnout, když se snaží včas vyrazit, protože než úplně zastavil, přiblížilo se mu auto, před kterým by to normálně bezpečně stihnul. A tím riziko nehody spíš roste. Než když jen sešlápne plyn u auta v pohybu. STOPky jsou převážně na tokových křižovatkách. Křižovatek, které vyžadují STOPku je jako šafránu. Ale stojí se tam hezky MP a vybírají do kasiček. Viz. Třebechovice p. O. Místní specialita. Stát U Role, navíc ve vjezdu - proti pravidlům SP.
Pokud někdo maká tak by odměny měly fungovat. Klidně nadstandartní. Ale bohužel tam budou úředníci, kteří byli jistě i přes dobrou práci ohodnoceni pár tisícovkami. To asi nebude problém zjistit a bude se tam vědět, kdo jak dělá a jakou odvádí práci, přesčasy a kolik bral. Než primátora bych se ptal mezi úředníky. Ti budou mezi sebou vědět přesně. Zda ty prémie a výhody byly zasloužené za prac. nasazení nebo to byly ruční a domácí práce. Tady to trochu smrdí novou paní Janičkou Nagyovou - Nečasovou. 🙂 Tohle se rozepisuje na limonády, ne? Ale asistentka nevystaví fakturu 🙁 V žádném bordelu jsme nebyli a ta částka taky nesouhlasí. 🙂 Není to o šíření závisti. Každému podle zásluh. Ale všem stejným metrem. A pokud by to bylo tak, že příplatek za podržení platí občané, je to špatně. Nebo jste v tom měl taky prsty pane Svobodo??? 🙂
Pisálci, co to pořád plácáte. 1. Enyaq není rozhodně velký jako Kodiaq. Je to o třídu jinde. Kufr - rozdíl víc jak 1/3 objemu ve prospěch Kodiaqu. Tam se Kodiaqu Tesla Y sice přibližuje na litry vylité tekutiny. Ale v součtu s předním frunkem. A to se bavím o základním prostoru pod roletkou. Ale když naložím Kodiaq do v základním prostoru, tak tam ještě dám nahoru klidně středně velkého psa. A má krásný prostor. To už u Tesly bohužel nejde - sklopená záď. V TMY je i Enyaqu je místa vzadu dostatek. Ale na Kodiaq+ to nemá. Navíc u Kodiaqa mužu posunout zadní sedačky o cca 25 cm směrem dopředu. I tak mají děcka vzadu královsky místa. I člověk s výškou dejme tomu do 175 cm. Tam má místa na nohy dostatek. Cca jako v Octávce III. Takže pořád srovnáváte jablka a hrušky. TMY je mezi Enyaqem a Kodiaqem. Uvádíte lidi v omyl. Pokud někdo vozí je vzduch, OK. Ten to nepozná. ALe pokud to auto člověk využívá opravdu x-krát ročně na aktivní dovolené, rodina pes, sportovní potřeby, turistika, paddle boardy, atd. tak to prostě pozná, že o tom prostoru lžete, jak když tiskne. Dnes možná spíš jak když pisálek tluče do klávesnice. Buďte už konečně objektivní. Např. SUV Mercedes GLE není prostorový ekvivalent EQE SUV. A Q7 ani 8 není prostorový ekvivalent Q8 eTron. Atd. Je tam rozdíl 1 až 2 tříd.
Štve mě, že i v dnešní době funguje Seznam-Cenzor, kterej maže názory hlava nehlava na základě alibistického panfletu a cáru. Cenzuruje i profilové fotky.
0
Sledujících
0
Sleduje
Štve mě, že i v dnešní době funguje Seznam-Cenzor, kterej maže názory hlava nehlava na základě alibistického panfletu a cáru. Cenzuruje i profilové fotky.
0
Sledujících
0
Sleduje
Už konečně zamázněte tyhle zloděje.