Aby jste mohli jakoukoli techniku aplikovat do praxe, je třeba, trénink trénink a zase jenom trénink. Teprve potom v krizové situaci bude hlavat reagovat zcela automaticky, do té doby je to jen terorie bez potřebné praxe a ta je k ničemu. Sám jsem jako čerstvý řidič byl v krizové situaci a ikdyž jsem teoreticky věděl jak mám reagovat, v ten moment jsem se stejně zmohl jen na to dupnout na brzdu a doufat že zastavím. Zastavil, ale jinak než jsem měl v plánu. O pár let později už jsem se z podobné situace dostal bez problémů. Ale co naplat jsme národ nejlepších řidičů na světě, všechno víme nejlíp, ke všemu máme milión připomínek, ale jen mizerné procensto řidičů si přizná že umí prd, sedne do auta a jde trénovat na bezpečné místo, nedej Bože si zaplatit profíka, který mi s tím pomůže.
A samotný fakt, že jsou třeba ve svém oboru nejlepší a proto si je všichni vybárají nehraje žádnou roli. Jakmile to EU vidí jinak je oheň na střeše i když o jejich strkání rypáků do věcí do kterých jim nic není, nikdo nestojí. Starat se o to abychom měli levné energie a průmysl mohl být konkurence schopnější to je téma které je příliš netrápí, hlavně že tečou prachy z emisních povolenek, které nic k lepšímu do dnešních dní nezměnily. Hlavní je teplý a stále plné korýtko z peněz pracujících a doživotní více než slušná renta za nic.
A už je to tu zase. Přichází zima a k ní neodmyslytelně patří i rada jak v zimě zapinat klimatizaci, která zapnout nejde, ale kdyby si autoři těchto zaručených rad raději místo psaní nesmyslných kravin zjistili jak klimatizace, ale hlavně za jakých podmínek funguje, třeba by dospěli k závěru, že je lepší jít makat někam do fabriky, než denně potit ty svoje moudra o který nikdo nestojí. Dřív nebo pozdějí to dojde i těm méně šťastným a obdařeným, co jim za tyhle bláboly ještě platí.
Už mi tu jen chybí články otom, jak ve dne slunce svítí a v noci né, ale že spát sluníčko opravdu nechodí.
Poměrně zbytečné značení, protože za celou svou řidičskou praxi jsem viděl asi dva cyklisty, kteří čekali na semaforech s ostatními na zelenou.
Poměrně často ale vidím, že na vyhrazených pruzích pro cyklisty, ať už si o nich myslím co chci, stojí zaparkovaná či odstavená auta a policie to úspěšně ignoruje ikdyž jede kolem a cyklisti chtě nechtě se motají pod kola řidičům auta aby tyhle individua mohla objet.
Další co mě jako řidiče zaráží je fakt, že řidič automobilů má jasně dáno co musí a co nesmí, ale cyklisté mají většinou volnou ruku v tom co budou a nebudou dodržovat.
Celkem by mne zajímalo, kdy se přestanou utrácet miliardy za to, že se kur*í silniční pruhy ve prospěch hrstky cyklistů, omezují se řidiči aut, vytvářejí se nebezpečné situace jen proto, aby se splnili nějaké nesmyslné cíle s domělou ochranou cyklistů. Když je cyklista id*ot, a to většinou je, tak mu žádný zákon nezachrání krk, když jde smrti naproti tím jak se na silnici chová.
Skončí ve vězení každý kdo schvaloval střelbu na fakultě, nebo si policie jen vybrala nejslabší oběť, aby ukázala nějakou činnost, když už to na fakultě samotné spackali jak mohli? A kdy začnou padat tresty na jejich straně?
Jen by mne zajímalo jak se prokazuje úmysl, protože to že něco chci udělat neznamná, že tak skutečně učiním.
Aby vám v tomto případě mohla policie něco dokázat, tak by jste se k tomuto jednání museli nejdřív přiznat, že nehoda vznikla proto, že jste čučeli do mobilu nebo infosystému. Kdyby zákonodárcům tolik leželo naše blaho na srdcích, tak by nikdy automobilkám nedovolili přenést veškeré ovládání vozu právě do těchto infosystémů a nenutuli je k různým zvěrstvům co do auta všechno musí dát. Nyní se z toho snaží jen vytřískat prachy na pokutách.
Jako řidič který tu jezdí několikrát denně jsem ochoten pochopit proč je tam 70km/h, ale už nejsem ochoten akceptovat že toto omezení rychlosti, díky radarům, přidali za onu křižovatku, tedy že ona křižovatka toto omezení neruší. Obzvláště když za křižovatkou je na dlouho jediný úsek kde se dá předjet třeba náklaďák nebo autobus a to oběma směry jak na Brno tak na Lipůvku, ale díky hamyžnosti kuřimské radnice, která se těšila jak bude hrabat prachy do obecní kasy, je už nyní takřka nemožné kohokoli pomale jedoucího předjet. Za 4,5 milonu si Kuřim mohla opravit některé rozbité silnice místo toho aby je utápěla v projektu na křižovatce, která ani není na jejím území a díky kterému se naopak plynulost ještě snížila, na už tak ucpané křižovatce.
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
A proč by nekradli a nepodváděli, když poctivě se v tomto státě zjevně zbohatnout nedá, ale hlavně, nikdo s tím nic nedělá, možná proto, že jde o zahraniční firmy. No a možná i proto, že ryba smrdí od hlavy.
1 odpověď