Aby jste mohli jakoukoli techniku aplikovat do praxe, je třeba, trénink trénink a zase jenom trénink. Teprve potom v krizové situaci bude hlavat reagovat zcela automaticky, do té doby je to jen terorie bez potřebné praxe a ta je k ničemu. Sám jsem jako čerstvý řidič byl v krizové situaci a ikdyž jsem teoreticky věděl jak mám reagovat, v ten moment jsem se stejně zmohl jen na to dupnout na brzdu a doufat že zastavím. Zastavil, ale jinak než jsem měl v plánu. O pár let později už jsem se z podobné situace dostal bez problémů. Ale co naplat jsme národ nejlepších řidičů na světě, všechno víme nejlíp, ke všemu máme milión připomínek, ale jen mizerné procensto řidičů si přizná že umí prd, sedne do auta a jde trénovat na bezpečné místo, nedej Bože si zaplatit profíka, který mi s tím pomůže.
Mě stále přijde, že Pirátům ještě nedošlo, že skončili v propadlišti dějin.. oni vůbec nechápou, jakou fatální ztrátu důvěry a legitimity utrpěli tím, že ze svých řad nevyvrhli Bartoše okamžitě poté, co se ukázalo, že je to naprosto neschopný žvanil.. Dali mu prostor proto, aby je stáhl do díry s sebou
Piráty ale do té díry netáhne jen Bartoš, ale všichni co se jakkoli veřejně projevili. Tam je to jeden tragéd vedle druhého.
A samotný fakt, že jsou třeba ve svém oboru nejlepší a proto si je všichni vybárají nehraje žádnou roli. Jakmile to EU vidí jinak je oheň na střeše i když o jejich strkání rypáků do věcí do kterých jim nic není, nikdo nestojí. Starat se o to abychom měli levné energie a průmysl mohl být konkurence schopnější to je téma které je příliš netrápí, hlavně že tečou prachy z emisních povolenek, které nic k lepšímu do dnešních dní nezměnily. Hlavní je teplý a stále plné korýtko z peněz pracujících a doživotní více než slušná renta za nic.
Křik to nevyřeší, reagoval prezident Pavel na své odpůrce na Národní třídě
Kdykoliv lidé v době před sametovou revolucí projevili nesouhlas s totalitním režimem nebo když manifestovali, tak tehdejší prezident Gustav Husák reagoval velmi podobné jako dnes Petr Pavel. Svůj projev v takové situaci Gustav Husák vždy končil větou:
Teď potřebujeme klid na naší práci.
Je vidět, že mají stejnou školu za stejného režimu.
A už je to tu zase. Přichází zima a k ní neodmyslytelně patří i rada jak v zimě zapinat klimatizaci, která zapnout nejde, ale kdyby si autoři těchto zaručených rad raději místo psaní nesmyslných kravin zjistili jak klimatizace, ale hlavně za jakých podmínek funguje, třeba by dospěli k závěru, že je lepší jít makat někam do fabriky, než denně potit ty svoje moudra o který nikdo nestojí. Dřív nebo pozdějí to dojde i těm méně šťastným a obdařeným, co jim za tyhle bláboly ještě platí.
Už mi tu jen chybí články otom, jak ve dne slunce svítí a v noci né, ale že spát sluníčko opravdu nechodí.
Poměrně zbytečné značení, protože za celou svou řidičskou praxi jsem viděl asi dva cyklisty, kteří čekali na semaforech s ostatními na zelenou.
Poměrně často ale vidím, že na vyhrazených pruzích pro cyklisty, ať už si o nich myslím co chci, stojí zaparkovaná či odstavená auta a policie to úspěšně ignoruje ikdyž jede kolem a cyklisti chtě nechtě se motají pod kola řidičům auta aby tyhle individua mohla objet.
Další co mě jako řidiče zaráží je fakt, že řidič automobilů má jasně dáno co musí a co nesmí, ale cyklisté mají většinou volnou ruku v tom co budou a nebudou dodržovat.
Celkem by mne zajímalo, kdy se přestanou utrácet miliardy za to, že se kur*í silniční pruhy ve prospěch hrstky cyklistů, omezují se řidiči aut, vytvářejí se nebezpečné situace jen proto, aby se splnili nějaké nesmyslné cíle s domělou ochranou cyklistů. Když je cyklista id*ot, a to většinou je, tak mu žádný zákon nezachrání krk, když jde smrti naproti tím jak se na silnici chová.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co dělají naši spasitelé kontroloři? Jestli nejsou schopni okamžitě zasáhnou tak jsou nám naprosto zbyteční jako příživníci.
3 odpovědi
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
Jako celý zbytek státního aparátu.