Napsal jste nesmysl. Používají se právě agonisti. Cílem je tedy zvýšit hladinu dopaminu a ne ji snížit. L-Dopa je přímý prekurzor dopaminu, který se pomocí enzymů mění na samotný dopamin. Vámi popsaný způsob léčby, to má být vtip? Jako že budete pacienta otužovat a když to nevyjde a bude v tom nejtěžším stadiu, tak mu doporučíte léky? Tady platí, že čím dříve nemoc začnete léčit, tím je lepší prognóza. V tom nejtěžším stadiu už ani léky nepomohou.
Nemam moc cas na anonymni debatu. Pokud chcete muzeme se sejit. Psal jsem, ze je potreba zjistit pricinu nemoci, telo ma slusnou regeneracni schopnost. Kazdy clovek je individualni. Delejte si co chcete. S pozdravem, Kubes.
A jaké možnosti nebo alternativy oproti těmto lékům jsou? Díky, docela mě to zajímá.
Neni to samozrejme tak jednoduche. Ale moje zkusenost je, ze nejlepsi zpusob je snizit v tele zanet. Napr. koupani se studene vode.Ale hlavne zjistit proc.je v tele zanet. Zanet vyvolava spousta faktoru. Alergie na stravu atd. Potom zvysit pohyb, slunce. A jit prirodni cestou. Leky jako L- dopa atd az v poslednim stadiu nemoci. Bohuzel lekary pisou tyto leky jak na bezicim pasu, ono to nemoc na chvili zastavi, ale pozdeji progresi z rychly a zvysuje se riziko dalsich nemoci jako infarkt,.selhani.ledvin.atd. Pokud mate osobne problem dejte vedet, muzeme dat kafe..
Pokud je někdo dobrý na matematiku, ale špatný na jazyky, tak by neměl směřovat na gymnázium, nýbrž např. na technickou školu. A pak na vhodně zaměřenou VŠ, pokud na ni jeho schopnosti dostačují. I v rámci gymnázia jsme měli specializované třídy, kde např. matematická třída měla významně omezené předměty jako dějepis a hudební/výtvarnou výchovu jsme neměli vůbec...
Tj. za mě je spíš častý problém v nereálném očekávání rodičů, kteří plánují svému dítěti budoucnost podle svých představ a s malým ohledem na jeho skutečné schopnosti. A dítě/mladý člověk se pak snaží plnit očekávání svých rodičů a společnosti.
Spis jsem tim chtel rict,ze je potreba o zmenu systemu skolstvi. Matematika na prumyslovce neni tak kvalitni jako na gymnasiu. Jinak porad zastavam nazor, ze je potreba ucit jak poznat na co ma dite talent, a snazit se ho maximalne rozvijet. Dalsi vec je, jak pusobi soucasny system na psychiku mladych. Maji mit radost ze zivota, ale dnes to u mladych moc nevidim. Vidim hodne frustrace.
v teto republice kazdy rozumi vsemu. Hlavni problem je, ze kazde dite ma talent na urcite veci, a my chceme jejich nadani rozvijet. To znamena muze byt dobry na matematiku, ale blby na jazyky. Bohuzel ceske skolstvi tlaci na vseobecny prehled , a potom tady mame 90 % lidi na pozicich na ktere se vubec nehodi.
45
Sledujících
0
Sleduje
45
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pěkný článek, hezký důkaz toho, že ani červený diplom z univerzity obrany nedává nikomu automaticky patent na rozum. Článek je sice hezky sepsaný, ale jako celek nedává absolutně žádný smysl.
Otázkou je, zda vůbec, a případně z čeho autor má onen červený diplom, obsah článku budí dojem, že autor žádný diplom buď nemá, a nebo k němu přišel velmi záhadným způsobem rektor který tento diplom podepsal se teď musí červenat až...
9 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pane Kadleci, rad bych si precetl clanek od Vas. dekuji za odkaz