V náklaďáku jsem jezdil vždycky bos.V dnešní době už jsou pedály spojky ,brzdy a plynu tak citlivé,že není třeba vyvinout velkou sílu při brzdění a to už nemluvím o tom, že by zmáčknutí brzdy mělo bolet.Naopak.Myslím, že člověk má daleko větší cit než v botech.V článku to je také napsáno že závodníci mají lehké boty se slaboučkou podrážkou.Proč asi?
Tak tedy ruští inženýři přišli na to že čtvercový odvod spalin učiní letoun neviditelným.Teď už je tedy problém vyřešen.Musi ještě vymyslet jak odvádět ten černý kouř ze spalování uhlí a zbytkových pár z parního kotle.Dalsi věc mě zaujala v tom,že letoun je jednomístný.Jak ten chudák pilot stíhá fajrovat pod kotel,hlídat tlaky páry, čistit topeniště od popele a jiné úkony, které jsou potřebné k fungování parní mašiny ?😂😂😂
Myslím, že autor článku chtěl napsat o historii Ruska a asi se mu to povedlo.Ale opět se tady našlo pár hňupů, kteří musí srovnávat s evropskými zeměmi které kolonizovaly zbytek světa.A až zase někdo napíše článek o britském impériu,tak se zase najde pár imbecilů a bude srovnavat se Španělskem, Portugalskem, Francií.Autor chtěl jen osvětlit dějiny Ruska a povedlo se mu to.Tak pro boha pořád nesrovnavejme a poučme se.Za mne dobrý článek.
Krejčí zpět do Brnele a pokud možno ,tak do 3.ligy.To je hnus.Dobře věděl co udělal.Jeho výraz po zákroku mluví sám za sebe.Jen čekal na redku a cítil se provinile.Nechápu na co je tedy WAR?Tomu říkám ochrana zdraví hráčů.Jestliže jeden dostane redku za přišlápnutí achilovky ze zadu a to nechtíc,tak toto byl likvidační zákrok také na redku.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Tady je jedna rada.Fotbal se hraje pro lidi.To zatím naše repre nepochopilo.Ale fanoušek je vnímavý človíček,tak proč ne stávkovat a na Albánii prostě nepřijít.Vzdyť na klubové úrovni máme tolik krásných zápasů.Stoji za to si kazit oči nějakou bramboračkou v podobě repre?Pak si můžou Součkové a spol.stěžovat.