Izolace Ruska je nesplněnou nadějí USA a Evropy, nutno dodat i nesplnitelnou nadějí. Tak velký a vlivný stát nelze izolovat. Nerozumím tomu, že to stále ještě někdo nechápe. Geopolitika má zkrátka svoje zákonitosti a Putin může být stokrát válečný zločinec, přesto bude stále vlivný a silný. Tak to je a je chyba to nepochopit.
Myslíte, že 145 mil. obyvatel je vlivný stát? A silný, pouze výhružkami na "jaděrnoe oružie? se zmůže, nic víc, komemedianti rudí....
Pokud je na komunikaci připojovací značka Kruhový objezd společně se značkou Dej přednost nebo Stůj, dej přednost, pak řidič po ní jedoucí dává přednost vozidlům (atd.) po objezdu jedoucím. Řidič jedoucí po objezdu, pokud nemá před sebou značku Hlavní silnice, dává přednost zprava. Tedy oba stojí a dávají si přednost. Na naprosté většině kruhových objezdů toto značení chybí.
Dík za odpověď, ale to by bylo na KO přeznačkováno, hlavně menších průměrech a i když je Česko v mnohém, co se týče provozu na pozemních komunikacích "buranov", tak to řidiči zvládnou i bez značky P2-Hlavní silnice, jen u toho přemýšlet a mít respekt jeden k druhému, a opět odkazuji na termín"buranov".
V anketě jsem nehlasoval, z toho důvodu, že žádná odpověď pro mě není správná. Ona totiž staví veškeré kruhové objezdy na stejnou úroveň. Jsou situace a místa, kdy jsou kruhové objezdy vhodné a kdy ne. V tom průměru se ztratí to, že některé mohou mít vyšší nehodovost, případně jsou neúčelné a zdržující, oproti klasické křižovatce. Moje pointa je, že všechno je komplexnější, než se do ankety vejde, a proto těch 9,5 % je v podstatě náhodný údaj (a vlastně si myslím, že by měl být vyšší 🙂 ). Je to asi stejné, jako by bylo nejbezpečnější dát každých 10 metrů zpomalovací pruh.
Při cestách Evropou, zejména Francii si nevybavuji "kruháč", kde bych si řekl, že klasická křižovatka(kříž nebo téčko) by byla lepší, samozřejmě z pohledu řidiče os.auta, bylo by možné uvést nějaký příklad?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Na padesátce takhle zrušit BMW? Hmm....