Na jiném místě Seznam Zpráv vám excelentní ekonom z VŠE vysvětlí, že vysokorychlostní železnice je naprostá pitomost:
"malý kousek těch šílených nákladů investujeme do výsadby stromů, stáhneme z atmosféry víc uhlíku, než kolik ušetří rychlovlaky. Nehledě na další výhody stromů pro českou krajinu. Začít bychom mohli třeba povolením zalesňovat vlastní pozemky..."
Až bude mít vlak zpoždění, nebo nepjede vůbec, tak si radši zasaďte strom! VŠE nebo Vysoká Škola Života je asi jedno.
Takové změny-jevy mají velkou setrvačnost, na kterou se neumí v pravý čas reagovat a potom se reaguje obvykle nesprávně, kdo je často v lese a zná tak vi, ze vlku je přespříliš, ztrácí se srnci zvěř, miufloni takřka vymizeli, v některých oblastech zmizela černá zvěř a vysoká je na 2/3 stavech. A to se teprve řeší přemnožena zvěř ! Už dávno mela začít probíhat debata o povolení k odlovu vlka, jsem pro zachování veškeré původní populace zvere, ale jak se do různých regulací pustí člověk (a zejména nadace, politici i státní orgány ochrany přírody kteří nezvednou z kanclu ze židle pr…l) je z toho vždycky malér na dlouhá a dlouhá léta
Přemnožený jsou myslivci, to j nejvetší škodná v českých lesích a přírodě. Myslivci vysazují do přírody invazní druhy jako je jelen sika, nebo muflon, co ničí původní poplace evropského jelena.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Exekutorská komora se hlásí o svůj podíl, prostě řidiči zaplatí mýto rovnou dvakrát i s patřičnou přirážkou.
3 odpovědi