Tak hlavně jsou tím zfanatizováním Rusové nelogičtí. Spolužáci se vysmívali že nebezpečím v Bulharsku (a Mitrofanov napsal i v Česku) je Rusko, načež píšou věci jako "Velmi soucítím s Čechy, pro které je Rusko obrovský problém. Dnes nebo zítra Rusko zaútočí, ale nemají se čím bránit"
Tak asi Rusko nebezpečím je když na Ukrajinu taky po siláckých řečech skutečně zaútočili.
Tak v Evropě se domorodí Evropané bojí v noci na ulici, dochází k znásilňování i terorismu migrantů, jejich antisemitskému chování proti Židům, V EU žije kolem 10 procent lidí ze zaostalých nehumánních neevropských zemí. Domorodí Němci jsou ve školách šikanováni cizinci.
A kontrarozvědka neřeší tento naprosto nebezpečný problém.
Ona varuje před AfD a prohlašuje, že
"etnické postoje AfD se odráží v rasistických prohlášeních, zejména pak na adresu přistěhovalců a muslimů."
Tak to nevymyslíš. Poslat k Chocholouškovi rozvědku i s jejich Zelenými politickými vůdci.
Tak samozřejmě že je AfD pravicově extrémistická strana.
V relativním porovnání s ultralevicovým extrémním mainstreamem takoví jsou.
Protože strom se pozná po ovoci a průmysl v EU krachuje, migrace a počet občanů cizích náboženství přibývá, a neprojevuje se to zvyšováním bezpečnosti ani vědy, evidentně to dnešní ovoce moc dobré není.
Problém tak bude spíš s tím mainstreamem, řekl bych.
Vážení tyto knížecí rady ale jako novináři tlačte do výrobců automobilů!!!Přibližně kolem roku 2010 se totiž výrobci naprosto pomátli a začali prodlužovat vzdálenost od sedadla k pedálům, při kratší vzdálenosti volantu. a to i u nastaveném volantu zcela vpřed.
V radách jak sedět se doporučuje sklon opěradla 100stupňů a volant při natažených rukách přibližně na zápěstí. To při mé výšce 176 s Opelem G (1998) i Renaultem Clio (1999) celkem šlo. Také opěrka hlavy na které hlava nemá ležet ale být ca 1..2 cm za zátylkem je dnes tak natlačená dopředu, že mne v autech od roku 2010 bolí krk i záda.
Řešení správně vzdálenosti pedálů je tak jedině jet "na prase" v pololeže a ještě mít ruce víc nakrátko a to při zcela dopředu posunutém volantu. No a pravda je, že při sklonu opěradla nad 100 stupňů záda bolí.
Nechápu proč se pořád opisuje jak správně sedět s opěradlem ca 100 stupňu když to prakticky nejde realizovat.
Takže pište recenze aut, a nadávejte tam výrobcům. Kvůli nim jsou velké vzálenosti pánve od pedálů a havárie. Ideálně výrobce zažalovat, ale možná kromě Renaultu to mají skoro všichni!!!
Tohle moc na záchranu nevypadá. Chápu že nešlo věčně obměňovat designy Jauarů z 60 tých let, ale Jaguar má být krásné konzervativnější bristké aut.
Já když si chtěl jednoho v roce 2018 koupit narazil jsem na nepohodlná sedadla s opěrkou pitomně dopředu (což mají dnes skoro všechna auta ale alespoň se nějak dala vyměnit, u Jagurau ne) no a u XJ byla extrémně nízká střecha!
Takže kdyby radši udělali dostatečně vysokou limuzinu s pohodlnými sedadly navazující na staré designy, bylo by to terno. Ale to dnes žádný manager nepochopí.A ti indičtí jsou asi omámění čínskou konkurencí a Teslou.
Zajímavá auta prostě už nebudou. Lidé budou kupovat nespolehlivá MG a BYDy s podivnými podvozky.
Mne už ani nebaví sledovat Garaz.cz a aut.cz. A to bych byl k zajímavým elektromobilům (ne SUV knedle ale Seaty a Mini na kratší tratěi) tolerantní...
"..proslov Konečné o tom, že v České republice panuje cenzura.." Tak v tomto má ale Konečná pravdu.
Progresivní levičáci z EU nám sem cenzuru zase tlačí. Jenže stejně jako komouši paní Konečné.
Takže nelíbí se mi to ani trochu, ale STAČILO kvůli tomu volit nebudu. Vytloukat neomarxisty marxistickým klínem, ne.
Co se týká Barbie a Oscara. Film má dobré efekty začíná zajímavě a Ryan Gosling ho určitě zahrál skvěle. Nicméně od poloviny a postupně k feministickému závěru padá dolu.
To teda na Oscara jenom kvůli lobby feministek!
Film, který je tendenční aktuálním náladám na ocenění nepatří.
Vím článek je o odbarvování tak to je prostě role a umění. Co na tom víc řešit.
Hele novináři. Zlínská hygiena má za státní peníze domácí auto Škodu. Raděj Škodu RS než Toyotu nebo už brzy Čínu!!!! Hlídejte radši toto. Nebyl to ani žádný Mercedes a 147kW je dnes standard. Je to Škodovka.
A hlavně, mně teda mnohem víc štve že si podnikatelé odečítají dph ía to dokonce i za auta za miliony. Řešte ať se zruší tyto výhody které nejsou pro běžného občana!
Jinak Vaňková v Brně má Enyaq aby zahladila že krade jinde!
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No je to jak za Stalina. Vnitřní práskačství. Velké tresty za nic. Jen snad není tolik mrtvých, i když ti tam jsou taky. Nějak mi není jasné jak toto u nás někdo může podporovat.