To je zase článek plný blbostí. Temu je prostě platforma, kde se dá nakoupit čínské zboží v různé kvalitě. Velká část tohoto zboží, se běžně prodává v ČR s mnohem vyšší cenou. Je to každého věc, jestli tam nakoupí, ale taková lživá a hloupá propaganda je až trapná. Já nakupuji z Temu dlouhodobě. Ceny super, kvalita dobrá (někdy to není ideální, ale většinou OK), reklamace naprosto bez problémů. Díky Temu jsem ušetřil mraky peněz. Kdyby obchodníci neprodávali čínské zboží s obrovským navýšením, kupoval bych zboží od nic. Takhle budu dál kupovat z Temu a budu naprosto spokojený.
Třeba v USA STK takřka nemají. Při nehodě, zase mohou čelit vyšším následkům. STK je dobrá věc, ale je to u nás až příliš přísné. Vraky na silnici nepatří, ale zapomíná se na to, že existuje řada lidí, kteří mají malé příjmy a bohužel musí jezdit starou popelnicí, protože na jiné auto nemají. V takovém systému se bude podvádět a uplácet vždycky.
Jedna lež vedle druhé.
Reklamace je naprosto v pohodě a mnohem jednodušší, než u řady českých e-shopů.
Stejně jako na aliexpress se jedná o čínské zboží. Některé je dobré, jiné špatné a velká část se běžně prodává v ČR, ale je tu mnohem dražší.
Dotace jsou nesmysl. To by museli dotovat většinu čínských e-shopů už hezkou řádku let. Není to nutné, stačí, aby to prodávali za jejich ceny.
Otrocká práce? Pokrytci. Většina zboží made in china, ale i z jiných států, které se tu běžně prodává, je vyrobeno pomocí práce dětí atd. To si někdo všiml až teď?
Osobní data? To nedělají jen číňani. Vždyť osobních údajů minimálně marketingově zneužívá kde kdo.
V jednom odstavci položit proti sobě "nejbohatší" a "vylučuje ziskovost". To je dobrý blábol.
Jednoduše to ukazuje na nemravné zisky dovozců, z nichž jsou většina posunovači balíků.
Je zajímavé, že se EU moc nezajímá o vhodné podmínky. Do dnes nedotáhli ani banalitu, aby bylo běžně dostupné ADBLUE. Já adblue jezdím tankovat 30 km, a to se ekologicky vyplatí 😄. Trh sám to evidentně nevyřešil. Nechápu, jak chtějí tihle umělci dotáhnout možnost nabíjení pro všechny (včetně měst a jejich sídlišť, kde není ani kde zaparkovat, natož dobíjet) a zajistit dostatek energie. Kdo to asi zaplatí? Už cítím, jak se mi hrabou v kapse a to ani elektromobil nechci. Nicméně je tu ještě jedna důležitější otázka. Většina bežných lidí jezdí v ojetinách. Tudíž si většina lidí nemůže pořidít nové auto. Jak je chtějí donutit, aby si koupili elektromobil za mego? A ve staré elektro ojetině zase budou muset časem vyměnit baterie, což jsou náklady statisíců. Člověk, který jezdí v autě za 50-100 tisíc. bude dělat co? Bude chodit pěšky?
Vzpomínám si na zákaz kouření v hodpodách ... Tenkrát byla konspirační teorie, že to bude pokračovat. Lepšolidé začnou uvažovat, že jako komančové vědí, co je pro ostatní nejlepší. Protože strana a vláda to ví přeci vždycky nejlépe. 😄 A je to tady. Pokračuje to alkoholem a za chvíli nám budou laskavě dovolovat, jestli si můžeme dát zákusek nebo řízek ... Osobně nemám problém se zákazem reklamy na alkohol (stejně jako například na hazard), s likvidačními pokutami za prodej tabáku a alkoholu mladistvým (nechť takový prodejce klidně zkrachuje a už nikdy nemá mít právo podnikat v gastronomii ... ). Ale někoho šikanovat za to, že si dá pivo nebo popije s rodinou či přáteli, to je hnus.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stejně bereme plyn z Ruska, tak je to úplně jedno :-D