Tak lepší for jsem už dlouho nečetl. Pan šéf firmy CSAH se musí řídit konkurenčním prostředím a přitom ani neví pořádně, co to vlastně znamená. Základem úspěchu v konkurenčním prostředí jsou spolehliví zaměstnanci a když je jich nedostatek, tak se hold musí zaplatit a hned mám před konkurencí náskok. To, co dělá on hrozí výměnou společnosti za spolehlivější. Prostě lidově se tomu říká vedoucí na baterky.
Nevím, co je na tom tak nepochopitelné a proč to někdo zkoumá. Evropa ne vzkvétá a vyhlídky lidí na zlepšení žádné. Politici, kteří to mají na svědomí to nevidí a ještě to považují za úspěch svojí politiky, jen ti nespokojení a méně inteligentnější voliči jim to kazí. Každého trochu normálního voliče nemůže napadnout nic jiného, než že bude lepší se poohlédnout jinde. Navíc změna je život.
Panikaření opravdu není na místě. Prakticky jsou dvě možnosti. Přejezdové zařízeni bylo v poruše a potom by rychlík dostal rozkaz a k přejezdu by jel krokem, což podle stavu toho autobusu nejel. Důvod té rychlosti je, aby vozidla která se blíží k přejezdu měla čas na vlak zareagovat. No a pak je druhá možnost, že zařízení fungovalo, což znamená, že po zvednutí závor musí řidič počkat až přestanou blikat červená světla a popřípadě je-li tam bílé světlo tak se rozsvítí. Teprve potom může bezpečně vjet na přejezd. Když červená světla po zvednutí závor stále blikají, znamená to, že se po druhé koleji blíží další vlak a závory můžou kdykoliv opět spadnout. Podle svědectví cestující z autobusu se pravděpodobně stalo právě toto.
Proboha, kdy už kompetentní lidé začnou přemýšlet hlavou. Jen jeden příklad. Probíhá Euro. Představte si, co by se asi dělo, kdyby všichni fanoušci vyrazili v elektroautech. Kolik hodin by strávili ve frontách na nabíjení? Někdo namítne, že nabíječek bude dost, ale 30 až 40 tisíc aut, asi těžko zvládnou. Já si myslím, že mít před sebou 15 až 20 aut ve frontě, tak by každý byl vděčný, třeba i za Trabanta.
No chtít, aby Fiala zasáhnul je dost naivní představa. Už kvůli koaliční dohodě, která zjednodušeně jasně říká, že do přidělených rezortů straně nemá kdo co kecat. Navíc hrozí, že by se STAN mohl nakrknout a vládě hezky zatopit. Máme tady velké "výhody" koaličního vládnutí v přímém přenosu a že to prakticky znemožňuje provést důležitá rozhodnutí, je to poslední, co tito odborníci chtějí řešit.
Madam ani netuší, co potřebuje. Za mě je to chlap, který jí přinutí se naučit vařit, dívat se s ním na fotbal, jezdit na nákupy, hezky a pravidelně uklízet a když tohle vše splní, tak jí dovolí přemýšlet o nějakém tom dítěti. No a teď už vážně. Není ta zlatá střední cesta nejlepší? Jen to bude vyžadovat i trochu té inteligence.
Podle mého mají tito bojovníci za Green Deal jedno společné. Normální lidi tomu nerozumí, nechápou souvislosti, jsou sobci atd. Oni vidí dál a jsou pověřeni k záchraně planety, právě před těmi sobci a pomýlenci.Proto se musí chovat, jak se chovají. Že mohou být zfanatizováni právě oni a jejich chování je kontraproduktivní až nebezpečné si neuvědomují.
Filipe je hezké, jak máš maminku rád a že jí pomáháš. Tak to má být. Díky tvému vztahu k matce a zkušeností s pomlouváním si určitě dokážeš představit co si máš myslet o člověku, který by se ti smál, když by si mluvil o smrti své matky. Co si myslím já napsat nemohu, protože to je nepublikovatelné. Věř mi, že ti moc nezávidím, vidět svojí matku, jak právě tohle dělá a před půlkou národa.
Jednoduché řešení. Když se nemůžou domluvit, tak ať si založí svojí frakci. Nebude sice největší a nejvlivnější, ale když se k nim přidá paní Danuše, tak budou určitě ta nejinteligentnější frakce a ještě budou mít ty nejhezčí poslankyně. Kdo ví, třeba se k nim přidá i Urshula. To by byl pan premiér nadšený.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Toto je klasický příklad toho, že na letišti neexistuje méně důležitá pozice. A názor, že se jedná jen o manuální práci nemůže obstát. Jsem moc zvědavý, jak se zachovají dotčené letecké společnosti, které příjde odškodnění klientů na pěkné peníze. Navíc lidé se určitě budou zajímat, kdo jim se jim bude starat o zavazadla a určitě nebudou chtít, aby to byly tyto diletanti. A to už vůbec nemluvím o mezinárodní ostudě.
1 odpověď