Babiš bude dobrý bojovník proti Geen Dealu. Sám ho upekl a odsouhlasil, tak musí nejlíp vědět, co je to za ekl.
A jeho poslanci taky. Sami pro něj jednomyslně hlasovali (ODS byla proti).
Anebo ti zlotřilí eurokomisaři. Babiš sám nejlíp ví, co tam jeho Jourová vyváděla.
Já myslím, koblížci, že stojíte na správné straně a vůbec nejste hloupí, jak se o vás traduje.
Vy máte pod svými alobalovými čepkami.
Podpis Babiše, to už je opravdu ohrana písnička. Vysvětleno snad tisíckrát na všech možných diskuzích. Byla to rámcová dohoda, která teprve vedla k vymýšlení všech těch nesmyslů a s těmi už souhlasilo jen pár lidí. Třeba z Top 09, Stanu atd.
plati se podle postradatelnosti a lehkosti vymeny .. tak se vzdelavej, at se dostanes do sorty - hur postradatelnych
No ono to nebude tak jednoduché, jak si to představujete. Podle vás by v Praze na letišti měli nakládačí kufru brát minimálně stejně jako ředitel. O tom, jak těžko jsou vyměnitelní a že jsou nepostradatelní jsme se přesvědčili asi dost zřetelně.
Nikým neopovrhuji. Život se naplánovat dá a musí, a pokud si říkáte že ne, tak jste na cestě skončit v problémech.
Ale drahý pane. Život se naplánovat dá, ale je vám to k ničemu. Nemoc, havárie, působení živlů, úmrtí atd. ,atd. To prostě neovlivníte a život vám to převrátí tak, že vám je plánování platné jak mrtvému zimník.
Ty důvody jsou asi tak tři:
1) rozdíl v kvalitě managementu mezi státní a soukromou firmou
2) Czech Airlines Holding obsluhuje "koupácké" lety Smartwings. Tedy trpí většími sezónními výkyvy v poptávce. Menzies u Emirates tento problém nemá.
3) ty koupácké lety se vyznačují i tím, že lidi mají ty kufry "zdarma" (cestovka platí 23 kg odbavené zavazdlo pro každého). Zatímco u Ryanairu (obsluhuje Menzies) se za kufr platí klidně 700 Kč (tedy 1400 Kč na zpáteční cestě). To už si řada lidí rozmyslí tahat zbytečnosti.
Jen jedna poznámka. Stejné podmínky s lety Smartwings mají i pracovníci na ostatních velkých letištích a že by letadla lítala bez zavazadel se tam asi neděje. Je to o managementu, který to prostě neumí. Výkyvy v poptávce, nebo mimořádné zhuštění provozu při mimořádnostech se dá řešit i placenou pohotovostí. Viz. zdravotnictví hasiči atd.
Toto je klasický příklad toho, že na letišti neexistuje méně důležitá pozice. A názor, že se jedná jen o manuální práci nemůže obstát. Jsem moc zvědavý, jak se zachovají dotčené letecké společnosti, které příjde odškodnění klientů na pěkné peníze. Navíc lidé se určitě budou zajímat, kdo jim se jim bude starat o zavazadla a určitě nebudou chtít, aby to byly tyto diletanti. A to už vůbec nemluvím o mezinárodní ostudě.
Letiště Praha mělo loni čistý zisk 1,5 miliardy, zaměstnanci při nakládce a vykládce zavazadel dostávají podle náborového webu po tříměsíčním zapracování 35 tisíc korun hrubého.
________
Tohle nejde míchat dohromady, protože Letiště Praha ty lidi nezaměstnává ani neplatí.
Ti lidi jsou buď zaměstnanci Czech Airlines Handling (vlastněná Letištěm Paraha) nebo Menzies Aviation (soukromá nadnárodní firma). To jsou firmy se samostatným hospodařením a zaměstnanci jsou placeni z toho, co jim zaplatí letecké společnosti. Czech Airlines Handling může zdražit své služby, pak ale hrozí, že se letecké společnosti se nechají obsloužit u Menzies. Varianta, že by Letiště Praha provoz Czech Airlines Handling dotovalo nepřipadá v úvahu, protože to by smetl ze stolu ÚOHS (neférová konkurence pro Menzies).
Na první pohled to má logiku, ale jak je možné, že konkurenční firma Menzies nemá problém se zaměstnanci a dokonce nabídla konkurenci pomoc. Je to prostě absolutní selhání vedení a myslím, že o letecké společnosti přijdou tak jako tak. Ta neschopnost je do očí bijící a prostě se nedá ničím okecat.
Zřejmě. Problémem je, že všechny strany tlačí na co možná nejnižší náklady, dle nich byl zcela jistě dodavatel této služby vybrán. Za každou cenu nejnižší náklady... i když asi ne až za takovouto cenu. 😄 Je dobré si firmy ověřovat, tedy i kvalitu, spokojenost a zejména spolehlivost jejích zaměstnanců. Ne se jen dohodnout s manažerem podobného ražení, jako je šéf letiště sám.
Přesně tak to vidím i já. Ve vedoucí pozici nemá co dělat člověk, který nedokáže motivovat zaměstnance, aby alespoň chodili do práce a stejně tak nemá ve vedoucí pozici co dělat ten, který si takovou firmu najme.
Tak lepší for jsem už dlouho nečetl. Pan šéf firmy CSAH se musí řídit konkurenčním prostředím a přitom ani neví pořádně, co to vlastně znamená. Základem úspěchu v konkurenčním prostředí jsou spolehliví zaměstnanci a když je jich nedostatek, tak se hold musí zaplatit a hned mám před konkurencí náskok. To, co dělá on hrozí výměnou společnosti za spolehlivější. Prostě lidově se tomu říká vedoucí na baterky.
Nevím, co je na tom tak nepochopitelné a proč to někdo zkoumá. Evropa ne vzkvétá a vyhlídky lidí na zlepšení žádné. Politici, kteří to mají na svědomí to nevidí a ještě to považují za úspěch svojí politiky, jen ti nespokojení a méně inteligentnější voliči jim to kazí. Každého trochu normálního voliče nemůže napadnout nic jiného, než že bude lepší se poohlédnout jinde. Navíc změna je život.
Předpokládáte velmi správně byly tu, jsou a budou.
Ale jak ty oceány ten oxid uhličitý (CO2) vyrábějí? Nevyrábějí... nebo vyrábějí, ale v malé, zanedbatelné míře.
Oceány CO2 za normálních podmínek pohlcují a za pomoci různých organismů, včetně těch mikro- jej částečně ukládají do vápencových bloků (uhličitan vápenatý - CaCO3), např. korálové útesy a část se rozpustí - asi tak jako v sodovce - vytvoří slabý, hodně slabý, slaboučký (silně zředěný) roztok slabé kyseliny uhličité (H2CO3). A protože je té vody hodně, dokáže ho pohltit taky hodně. Ovšem pokud stoupne teplota, oxid uhličitý se již nerozpouští, ale právě naopak, uvolňuje se (rozpustnost plynů přímo závisí na teplotě a tlaku - ten zanedbejme). Při 0 °C se ve 100 ml vody rozpustí cca 170 ml CO2, při 10 °C je to cca 120 ml a při 20 °C je to jen 88 ml. Jinými slovy pokud ohřeju vodu nasycenou CO2 z 10 na 20 °C uvolní se z každých 100 ml takového roztoku 32 ml CO2. Voda se stává stále více kyselou, obsahuje stále méně kyslíku (i jeho rozpustnost klesá) a to ony organismy (ani ty mikro-) nemají rády, hynou a tudíž jej nemohou dále zpracovávat. Pokud k tomu přidáte kyselé deště (oxidy síry a dusíku = skleníkové plyny a jejich kyseliny - siřičitá, sírová, dusičná - silné kyseliny) dojde ke snížení pH a rozpouštění vápence za uvolnění dalšího CO2.
Veškerý tento CO2 se uvolňuje do atmosféry. A v té atmosféře se chová jako skleníkový plyn. K tomu připočtěte odpar vody, vodní pára se rovněž chová jako skleníkový plyn
Jinak před 500-750 lety panovala, především na severní polokouli malá doba ledová... To jen na okraj.
Odpověděl jste si sám. Před 500-700 lety tady byla doba ledová a představte si, že Co2 v atmosféře tenkrát bylo desetkrát víc než je dnes. Přesně změřeno v ledu
Takže před takovými, řekněme 500-750 lety tu bylo k nevydržení? Uhlí a ropa nebyly spalovány...
Jak dlouho probíhá výzkum o škodlivosti lidské činnosti - především o vlivu oxidů uhlíku, síry, dusíku, vodní páry, flourovaných uhlovodíků a dalších? A jak dlouho výzkum, že vlastně neškodí?
Já vidím problém hlavně v tom, že se zvyšující se teplotou roste odpar vody, a vodní pára, věřte nebo ne, je celkem "slušný" skleníkový plyn. Pominu častější přlivové deště, cyklóny, tornáda...
90 % CO2 do ovzduší uvolňují oceány a ty tu před 500-700. lety předpokládám byly.
To se sice učí v autoškole ale je to spekulace zatím jestli fungovala nebo ne.
Souhlasím, taky píšu, že to bylo pravděpodobně tak. 46 roků jsem jezdil jako strojvedoucí a nevím o žádném případu, kdy by se po zvednutí závor přiřítil vlak bez signalizace červených světel. Kdyby se tak stalo, určitě by se to probíralo při školení.
Panikaření opravdu není na místě. Prakticky jsou dvě možnosti. Přejezdové zařízeni bylo v poruše a potom by rychlík dostal rozkaz a k přejezdu by jel krokem, což podle stavu toho autobusu nejel. Důvod té rychlosti je, aby vozidla která se blíží k přejezdu měla čas na vlak zareagovat. No a pak je druhá možnost, že zařízení fungovalo, což znamená, že po zvednutí závor musí řidič počkat až přestanou blikat červená světla a popřípadě je-li tam bílé světlo tak se rozsvítí. Teprve potom může bezpečně vjet na přejezd. Když červená světla po zvednutí závor stále blikají, znamená to, že se po druhé koleji blíží další vlak a závory můžou kdykoliv opět spadnout. Podle svědectví cestující z autobusu se pravděpodobně stalo právě toto.
3
Sledujících
6
Sleduje
3
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
ČD = černá díra na peníze. Stačí se podívat na "investice" typu přestavba nádraží v Hradci Králové, Pardubicích, Brna, vysokorychlostní železnici atd. Vše podle hesla za hodně peněz málo muziky
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můžete mi říct, co mají ČD společného s přestavbami nádraží a budováním vysokorychlostní železnice. Zaregistroval jste vůbec, že existuje státní podnik SŽ.
1 odpověď