A ty všechny firmy, které hledají strojníky, taktéž, že? Odkaz
Obsluha stavebních strojů - strojnIk.
To je spravne.
Ten na fotce je strojar. Pisalek pise o necem cemu nerozumi.
Mate elektro 10let? To ze vam to prvnich 5let ubejva dle zminovaneho vubec nic nerika o zivotnosti baterie. Jeji vlastnosti v grafu rozhodne neboudu linearni....
Rocnik 2016 tedy 6 let a skoro 120 tis km.
Zatim skoro linearni.
Driv se amorttizuje v uspore phm nez odejde bazerka, tak mi to muze byt jedno.
A muzu vedet z jakeho zdroje vychazite? Co myslite vekem (15-20let?), protoze ten ubytek urcite nebude s pribejvajicim vekem stejnej? Protoze co se da zatim na netu najit tak zivotnost vetsinou odpovida zaruce na baterie - tedy cca 8-10let. Baterie, ktera ma 70% pct je realne na konci zivotnosti, nikoliv v polovine jak se snazi udavat prodejci (velky vnitrni odpor, nesnese zatez ).
Vlastni zkušenost ….
EU je nej sjednoceny trh co je na svete a s vyderaci se nevyjednava. Obzvlaste s temi co si vymysli čísla z klobouku...jako sry, reciproční tarify, kde to boli, i kdyz to bude bolest nas oni nemají jak vyhrát....
Nej sjednocny trhy jsou spojene staty… Evropske staty nejsou tak spojene….jako USA.
Tak vazte slova at nejdte za d..
Tak všeobecně např přímotopy nejsou efektivním způsobem vytápění.
Já mám tepelné čerpadlo vzduch voda, které je napojené na krb s výměníkem a 1000L akumulační nádrž a k tomu podlahové vytápění ve kterém proudí voda kolem 35stupňů. Není problém naakumulovat teplo v oné nádrži a využívat dlouhodobě.
V domě topím na 24stupňů a nikterak se neomezuji.
Pokud má dotyčný velmi dobře izolovaný dům i vytápění elektřinou jde časově nastavit. Záleží však na jednotlivém případu.
V případě že má někdo FVE a například topení elektřinou např přímotopy, může využít služby virtuální baterie přes léto si naakumulovat energii přes tuto službu a v zimě využívat. Má to své výhody i nevýhody. I tak lze stejně využívat EV, když někdo má FVE ale není přes den doma. Nabije večer a zaplatí jen distribuci a ne silovou část energie.
Řešení je mnoho a každý si musí najít takové, které je pro něj nejvýhodnější.
Mě se velmi velmi oplácí spot s kombinací FVE. Při mé spotřebě 65MWh/ročně (50MWh firma, 12MWh elektromobil, 3MWh domácnost) je to skutečně výhodné.
Mám objednaný další elektromobil + rozšíření FVE z 15KWp na 30KWp.
EV nahradí dosluhující spalovací vozidlo.
Dnes též od 11-15h budu maximálně nabíjet, jelikož cena elektřiny na spotu je od 0,369Kč/KWh - 1,154Kč/KWh což opětovně mi výrazně sníží náklady na dopravu.
Kdo umí se spotem pracovat a může využívat benefitů, které to nabízí. I když FVE nebude dnes dávat vysoký výkon v nejlevnější čas si dobiji baterie, ze kterých následně budu čerpat energii v době kdy cena na spotu bude vysoká ( špička je za 4,283Kč/KWh mezi 19-20h pro představu ).
To jste na jinych cislech.
Ja celkem 10 MWh rocne. 30-40 % z toho si vezme auto. Vse pokryje FVE a fototermika. mimo 3 zimnich mesicu. Tady at chci nebo nakoupim nejvice. Kolem 3-4 MWh podle zimy. No v techto mesicich je kazdy rok spot vyse nez dlouhodoby fix. Ten jsem ted po vyprseni stateho podepsal za 2,29 silovku. Ono kdyz je spot pod touto cenou tak mi kape ze strechy vic nec dost a nemam skoro kam dat. Proto take prikoupim druhe BEV.
Jako majitel elektromobilu jsem zastáncem spotových cen.
Ano kdo má možnost tak FVE je jednoznačná volba s kombinací s elektromobilem a zbytek využívat spotové ceny.
Takto systém považuji za nejvhodnější co se týká nákladů na elektřinu.
U EV lze krásně plánovat dobu nabíjení a spot poskytuje obrovské benefity včetně nulových i záporách cen ( Loni jich bylo přes 400h). před pár dny jsem ze spotu nabil své EV za necelých 140Kč včetně distribuce DPH a dalších poplatků a dojezd jsem měl na 350km.
Tarif mám doma na teplené čerpadlo (D57D).
Takto náklady na provoz elektromobilů je opravdu skvělý.
Mám 15Kwp FVE, kterou začátkem dubna posiluji na 30KWp včetně 46,4Kwh baterií a 2x wallbox. FVE jsou dnes velmi levné a oplatí se je předimenzovat (1panel 500wp se pohybuje kolem 1500Kč tedy 30Kwp, které dokáží ročně vyrobit cca 30MWh vyjdou na nějakých 90tis s DPH, ano k tomu střídač, kabely, a práce ). FVE je natolik zajímává a přináší značné úspory, že se opravdu velmi oplatí je postavit co největší.
Stejně jako spotové ceny mám pro dodávky elektřiny, tak je možné nasmlouvat i výkupy za rovněž spotové ceny.
Když jsou ceny záporné FVE se nastaví do ostrovního režimu, či lepé dobijete si baterie případně i elektromobily.
Zatím využívám jeden elektromobil a druhý mi dorazí nejdéle v květnu.
Všem kdo uvažuje o FVE či elektromobilu tak vřele doporučuji zvážit onu kombinaci výše.
Tarif pro elektromobily se neoplatí.
A kdo topi elektrikou tomu se spot nikdy nevyplatí!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako ve většině článků, které na Seznamu otevřeš, jsou fotky vždy ilustrační, troubo :D
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Sam si trouba.
Tam kde je to ilustracni je to uvedeno.
Tady mi autor neco podsouvá a na to jsem háklivý.