A vy vážně věříte, že auto tohoto typu, staré devět let má najeto 132 tis. km? Na co by ti lidé to auto proboha měli, kdyby s ním nejezdili? Já mám běžné rodinné auto tři roky staré a mám tam 60 tisíc a to nejezdíme obchodně nebo pracovně a podobně.
Nemusí to odpovídat, ale klidně může. V Evropě si rodiny normálně kupují i nové a větší auto, aby s ním jezdily čistě podle potřeby. To je běžně i jen 10 nebo 15 tisíc ročně. Takhle jsem koupil 9 let staré MPV se 135 tis. km a servisní historie i stav tomu prostě odpovídaly. Ničím není dáno, že velké auto si koupí pro rodinu jen ten, kdo s ním najede nejmíň 20 tisíc ročně.
Když se uvedou všechna rizika spojená s pořízením této generace Sharanu a Alhambry, není realistickou alternativou třeba ještě i Citroën C8 z úplného konce výroby a posledního faceliftu, tedy asi 2011-2014?
Elektrický posuv dveří mívá, naftové motory spolehlivé, kvalita interiéru šla taky postupně nahoru. A když bude mít člověk štěstí na auto, které není vymlácené z rozbitých silnic, může dobře fungovat i elektrika a části podvozku, které odcházejí - což bude platit stejně jako pro Sharan/Alhambru.
Obávám se, že interpretace redakce naprosto neodpovídá tomu, co skutečně vidíme. Dron se těsně před zásahem stočil doprava a není zřetelné, že vůbec raketomet zasáhl. A dále - pokud se jedná o nějaký lehký dron, nemusí nesená výbušnina vůbec stačit na zničení stroje. Velmi účinný RKG-3 byl shazován z dronu ve visu, aby došlo k iniciaci nárazem a uplatnil se kumulativní efekt. Takže jedinou variantou, odpovídají optimistickému titulku, by bylo, že záběr pořídil Switchblade nebo jiná (nevím jaká) tzv. loitering munition, pak by se mohlo jednat o úspěšný útok. Jisté to ale není ani náhodou.
poslal bych Ukrajině další raketomety.
U nás se válejí ve skladu a na Ukrajině odvedou tu nejdůležitější práci pro Česko.
Pro nás je naprosto zásadní, aby svrchovaná Ukrajina byla nárazníkem mezi rozpínavým Ruskem a Evropou. Jestli Ukrajina padne, bude Rusko na slovenské hranici a Slováci je asi těžko udrží.
Raději teď pomoci Ukrajině než poté válčit samy.
U nás se už dávno žádné ve skladu neválejí. Stát neměl žádné, byly v soukromém majetku, a zcela došly, i část dodaných už byla z nové výroby.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevím, proč by v Orle čili Karlsthalu měla být "sudetoněmecká" sklárna. Jizerky sice jsou součástí pásma sudetských pohoří, ale jelikož je to odjakživa součást Slezska, žili tam slezští Němci, zatímco za sudetské se označují (od roku 1918) pouze ti v Čechách. Teda třeba ti z Jizerky, ale určitě ne z Orle.