Já jsem se naivně domníval, že podstatná část té nejhorší korupce byla vymýcena vládou ANO, která to měla v programu, ale někde se vloudila chybička. Jenže pak jsem ve své víře zakolísal, když i ANO mělo mnoho svých kaus, vedením počínaje, takový Faltýnek by mohl vyprávět. Takže nálepka "bude líp" za sebou nechala skutečnost, že ANO-bude líp, ale jen pro někoho, hlavně pro magnáty a VIP propojené s politikou. Vysvětlí mi někdo, proč miliardář a kapitalista, podnikatel ve velkém má potřebu vstupovat do politiky a tlačit se na nejvyšší posty a přitom ještě tvrdit, že on není politik, ale spasitel národa se zdravým selským rozumem? A na významná místa dosadit své lidi? Za takový nepořádek ve firmě by měl jít kukat také její šéf, a to natvrdo. A propadnutí nakradeného majetku.
od 89teho splnila některá vláda svůj program?,prosím zdělte mi která
Takže opět klasické "neočekávané navýšení" od původní smlouvy o cca 5%. Nebylo tomu třeba také u obrněných vozidel Titus, kde původní dohodnutá cena byla navýšena o cca 5 %, tedy o 300 mil korun...?
Ještě, že u nás žádná korupce není, jinak bych si myslel opak 😄
těch 5 je,že se do toho v průběhu někdo nabalil,standard na začátku je 10-15
Tak ano toto házet na Boeing je si trochu mimo to je pravda. Pokud nepředepisuje pneumatiky, které mají potenciál selhat sám ve svém manuálu. Což asi ne. Ale taky by mě zajímala komplexní informace (ale chápu, že na tu je brzo) jaký je předepsaný servisní interval, jestli je dostatečný, jestli proběhl atp. Hádám, že pneu mají daný počet vzletů a přistání na příslušném typu letadla (resp tonáži) a pak jsou na odpis. takže bych rád věděl zda selhal výrobce (4ks zároveň? Vadná emise?) nebo selhal dopravce a vy.arl se na výměnu? Nelétat s Raynair?
stačí když buchne jedna a nápor na ostatní pneumatiky je násobně vyšší,důležité že se nikomu nic nestalo
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co vlastně elektrovozítka v téhle vodě,tam to může i kopat co?
1 odpověď