Pokud se výrazně nesníží ceny elektrovozů, které se hodí do města a jízdu do zaměstnání tak to tak i nadále zůstane. Ale to výrobce ani vládu nějak asi nezajímá. Raději napálíme dovozní cla a vysoké daně, které umožníme odepsat podnikatelům. Nedivím se, že se opravují křápy staré více jak 20 let. Pořád to je levnější než nové auto za milion.
A nebylo by lepší raději vůbec žádné děti nemít? Připadá mě to tak, podle toho jaké diskuse se vedou v parlamentu. Důchodce odrbat, děti nemít a peníze vytisknout rotačkou. Inflace stejně nikoho nezajímá, je už tak dost velká na to, aby se o sebe postarala sama. Tak vzhůru do toho páni poslanci, ať už tenhle "zatracenej mejdan" co nejdříve skončí.
To je klasika, vytváření nenávisti společnosti k policejním složkám. Ani mě to nepřekvapuje jedná se o setrvačnost z totalitního systému. A co s tím? Přepočítat podíl policie na 1000 obyvatel a pokud je poměr vyšší než poměr v Evropě (kde není vysoký podíl migrantů z Afriky, kteří prokazatelně zvyšují kriminalitu) upravit počty u nás. Ať si službu vyzkouší taky ty nahoře, pak nebudou mít čas na to, aby někomu dělali čárky resp. dávali plusové a minusové body. Člověk aby měl hrůzu z toho, když ho zastaví Policie o kolik zase přijde peněz v peněžence a ta nenávist k ozbrojeným složkám se dále jen stupňuje.
Ani se mě to nechtělo číst, ale údajně máme podle televize podstav policie o nějakých 6000. To je zajímavé. V přepočtu na 1000 obyvatel této země patříme k zemi s nejvyšším poměrem policie v Evropě. Asi ty tabulky jsou z dob komunismu, kdy na 1 obyvatele byl asi 1 policista nebo pomocník policie. Nechci, aby každý občan měl svého policistu, který ho bude šmírovat, šikanovat a buzerovat. Snad jsme se nějak někam posunuli, nebo ne? V době ekonomické krize bych navrhl přepočet na počet obyvatel a zredukoval zejména šéfy a půlku policejního prezídia, které pracuje jak v dobách hluboké totality. Rozhodně si nemyslím, že je třeba trestat slušné občany této země, kteří na chod policie přispívají svými daněmi.
Je to vhodná doprava do zaměstnání a do městské dopravy, ale za tyto ceny za které jsou nám všem nabízeny je naprosto absurdní o takové věci jen uvažovat.
Snižte ceny na 350 - 450 tis. Kč a bude o ně zájem. Pokud to nedokážete tak přeji brzký konec a náhradu z Číny, které se v dovozech stejně nezabrání ani v případě vyšších dovozních cel.
Dnes skončí v přírodě, ve spalovnách nebo na skládkách 400 milionů PET lahví a 500 milionů plechovek. Zajímalo by mě zda to ekologičtí fanatici jednotlivě fyzicky spočítali. Včera byla v televizi na toto téma zajímavá diskuse s výsledkem, že Slovensko, které se vydalo cestou zálohování má 7x dražší oběh těchto zálohovaných obalů. Ekologická fanatička absolutně nepřipouštěla tyto argumenty a neustále si vedla svou zelenou propagandu. Kdy už konečně nám tito lidé přestanou zdražovat naše životy? Na začátku Green dealu slibovali kompenzace lidem z nižšími příjmy, ale docílili jen okrádání této skupiny lidí prostřednictvím vysokých cen emisních povolenek a přesun peněz z takto vybraných (ekologických daní) formou dotací k lidem s mnohem vyššími příjmy. Toto je naprosto nepřijatelná politika a vede jen k rozbrojům a rozdělování ve společnosti.
Je třeba si uvědomit, že recyklací těchto obalu se zabývají místní samosprávy, které odpad třídí plasty a hliníkové obaly dále lisují a prodávají jako surovinu k dalšímu zpracování. Cena za 1 tunu činí 27.000, Kč. Linky na třídění již byly zakoupeny a teď vláda chce toto zničit? Zdá se mě to jako jasný příklad klientelismu ke vzniku nového úřadu, který bude dále rozdělovat zcela neprůkazným způsobem výdělky z recyklovaného odpadu různým skupinám podnikatelů. To je vytváření korupčního prostředí ve společnosti, ale to mě v Česku vůbec nepřekvapuje.
Chceme asi mít oběh odpadů 7x dražší než teď? A nosit tyto v podstatě odpadky zpět do obchodů? Obchod o výměře 50 m čtverečných je z toho údajně vyjmutý. Dovedete si představit jeho velikost???
Je to jenom o cenách. Začínající mobily, ale i televize byly tady neúměrně drahé. Je třeba, aby si vedení evropských automobilek udělalo důkladný rozbor kolik % lidí si může vůbec ta jejich předražená auta dovolit koupit. Cla nejsou žádnou záchranou. Čína si vybuduje automobilky v Evropě a bude je prodávat stejně za ceny do 500 tis. Kč. Myslím, že už je pro Evropu pozdě. Je potřeba
začít podnikat s jinými prostředky a s jiným zbožím. Nejsou zde suroviny ani baterie na ta auta, všechno drží v ruce Čína a ta se toho jen tak nevzdá. Naprosto nám ujel vlak a Green Deal to ještě celé mnohonásobně urychlil a celkově zhoršil. Stačí si porovnat ceny energií oproti Číně a USA. Jsme jednoznačně nejdražší a místo ořezání nákladů se ceny budou valorizovat a dále zvyšovat. Nevím, kdo by za těchto podmínek chtěl v Evropě vůbec podnikat.
Vážený pane Dvořáku, nechápu Váš naprostý cynizmus. Co máme dělat my na vesnicích, kteří jsme odkázáni na dopravu vlastními auty do zaměstnání, kde nás firmy platí minimální mzdou a jsme rádi, že vůbec nějakou práci máme. Každý nemůže být v Praze. Vůbec nechápete životní náklady lidí mimo Prahu a bohatý Středočeský region. Když se proti tomu lidé ozvou nazýváte je "dezoláty a proruskými občany". Nemám rád tato spojení, protože svým způsobem opovrhují občany mimo velká města, kteří v podstatě udržují krajinu mimo velká města.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
nabubřelé příkazy a regulace zrušit a horlivé úředníky, které je vymýšlejí vyhodit a hned bude lépe.